..: Talgo poprvé uspělo v regionální dopravě :..

Talgo_LV, foto: Pasažieru vilciens Riga – Španělská společnost Talgo, známá díky svým koncepčně originálním soupravám pro dálkové vlaky, vyhrála kontrakt lotyšské společnosti Pasažieru Vilciens na dodávku 32 moderních elektrických jednotek pro příměstské vlaky v okolí Rigy. Půjde o zcela nově vyvinuté soupravy, patřící do rodiny VitTal. Dodávky nových souprav proběhnou mezi lety 2020 a 2023, a nasazeny budou na trasy z Rigy do Aizkraukle, Tukums, Skulte a Jelgavy. Na těchto tratích budou soupravy s kapacitou 450 osob provozovány v dopravních špičkách s intervalem 15-20 minut. Hodnota objednávky činí 225 milionů EUR. Výsledek soutěže se ale může změnit, neboť ještě stále běží desetidenní lhůta pro odvolání ostatních uchazečů této soutěže a společnost Škoda Transportation není dle lotyšského tisku spokojená s jejím výsledkem.

Zdroj: lsm.lv, Rynek kolejowy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 28.11.2018 (17:12)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Evropa


registrovaný uživatel milos  mail  
10.01.2019 (23:52)  
Jak vidím Talgo, vzpomenu si na úsporně řešené nápravy jejich vozů souprav Talgo250 i 350, co jsem zahledl ve Valencii:

https://milosdvorak.rajce.idnes.cz/Vlakovylet_po_Evrope_-_zari_2016_-_1._dil_-_Vlacky_a_nadrazi/#20160929_144317.jpg
registrovaný uživatel SYN 
03.01.2019 (9:43)  
No nemůžu si pomoct ale když čtu "budou zcela nově vyvinuté soupravy..." tak mi nedá nevzpomenout si na jednu naši škodivou společnost, a uvažovat jestli je to opravdu výhoda (něco úplně nového)...
Asi by měli výrobci zvážit jestli ty PR oblíbené formulace jsou fakt vhodné při každé příležitosti?? Kdyby ty "zcela nové" a "mnohem lepší" věci skutečně takto existovaly, tak už tu dávno musíme mít Nirvánu :(
30.11.2018 (23:07)  
Tak jsem zvědav, jestli se v Lotyšsku někdy nových vlaků dočkají. To už je asi třetí pokus. Poprvé to měl vyhrát rovněž španělský výrobce CAF ale tenkrát výsledek vytrvale napadal Stadler, tudíž z tohoto sešlo, i když se CAF vážně zabýval myšlenkou uskutečnění zakázky pomocí kapacit místního RVR. Druhého pokusu snad dokonce účastnil i korejský Hyundai Rotem. Tak uvidíme, jak to dopadne teď...

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2019 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko