..: Doplňte si svůj knižní jízdní řád pro rok 2017 :..

Srovnání KJŘ 2016 SŽDC (nahoře) a ČD (dole, bez vlaků konkurence), foto: SŽDC/ČD Praha (aktualizováno 12.12. 20:07) – Počínaje dneškem jezdí vlaky v České republice podle nového jízdního řádu. Pokud jste si zakoupili knižní jízdní řád vydávaný Českými drahami, možná se vám zdá, že není úplný. Takzvaný národní dopravce si totiž stejně jako loni u Správy železniční dopravní cesty objednal tabulky jízdního řádu bez komerčních vlaků provozovaných jinými dopravci, tudíž v bibli šotoušů spoje RegioJetu, LEO Expressu, Arrivy vlaky a Slezských zemských drah jednoduše nenajdete. Aby byl váš výtisk opět kompletní, připravte si tiskárnu, nůžky, lepidlo a pevné nervy. I letos přinášíme doplnění jízdního řádu, které pro vás tentokrát připravil náš čtenář Jan Táborský. K zaslaným přelepkám dodává: „Vzhledem k tomu, že České dráhy v JŘ 2016/17 nezměnily svůj přístup a nezahrnuly do knižního JŘ soukromé dopravce (a já jim to nezazlívám, jen se s tím nehodlám smířit), vytvořil jsem přelepky pro doplnění těchto dopravců. Tyto přelepky vám nabízím ke zveřejnění na ŽelPage, neboť se domnívám, že se najdou i jiní, kteří by si rádi doplnili soukromníky do KJŘ.“

>> Stáhnout doplnění JŘ 2017 <<

Aktualizováno 12. 12. 2016 20:07 – pokud jste si soubor stáhli před aktualizací, stáhněte si prosím novou verzi (drobné opravy chyb).

I v novém železničním roce vám přejeme šťastnou cestu vlakem, ať už je jeho barva jakákoliv!


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 11.12.2016 (17:10)
Related newsopen/close

More on Jízdní řád

More from Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
Registered user CART 
12.12.2016 (9:35)  
A dá se tedy koupit i nějaký ucelený od SŽDC?
12.12.2016 (8:30)  
Chápu, že jedna firma nechce propagovat ostatní dopravce (mě samotnému to tolik nevadí, protože stejně jiné vlaky nemůžu využít, když na ně neplatí celostátní jízdenka ČD). Ale nemělo by se to jmenovat Jízdní řád, ale třeba Výpis vlaků ČD, a hlavně by za to neměli chtít platit. Je to propagační materiál jedné firmy a tedy by měl být zadarmo, platit by se mělo za tu komplexnost. A pak je na vydavateli, jestli je lepší dávat ho zadarmo nebo vydat kompletní a prodávat ho za plnou cenu. Je to klamání zákazníků, když tam nenajdou to, na co byli zvyklí, a je možné, že někteří kvůli tomu vlakem přestanou jezdit ("Když si nemůžu vybírat z nabídky všech vlaků, tak radši nepojedu vůbec.").
A ještě je tu jedna věc, kterou by měli všichni dopravci pochopit - na železnici neexistuje konkurence (pokud tedy nejedou dva vlaky těsně za sebou). Každý nový vlak soukromého dopravce přitáhne cestující pro ČD - musí se na ten vlak nějak dostat a to s největší pravděpodobností vlakem ČD. Nebo si alespoň noví cestující zvyknou jezdit vlakem a pak už jim může být jedno, s kým jedou, když třeba u jednoho dopravce už není místo. Řekl bych, že soukromé vlaky jsou ta nejlepší reklama pro ČD (takový modelový produkt na vyzkoušení). :)
12.12.2016 (0:21)  
Nebo se to umazavá dodatečně v nějakém programu, jako je třeba Malování ve Windows?

Ty jo, vymazávat tolik sloupců by v malování byla pěkná piplačka :D
11.12.2016 (22:44)  
Mě by zajímalo, jak se změnil náklad oproti minulému roku. Nevíte někdo, kolik jich ČD vydaly letos a kolik loni (případně kolik se jich loni prodalo)?

A pak by mě také zajímalo, jak se to maže (myslím technicky)? Kdyby to generovala SŽDC na přání, tak přece nezůstanou zbytečně volné sloupce, aby si tam pak někdo mohl dolepovat vlaky, které tam nemají být. Nebo se to umazavá dodatečně v nějakém programu, jako je třeba Malování ve Windows?
11.12.2016 (22:43)  
Ne zcela rozumím tomu co se řeší.Několik let jsem už knižni JŘ neviděl,nevím ani kolik stojí - ale jistě vic než apka do mobilu, a ten máme skoro všichni. Of line, a s aktualizací každých pár dní. Bez přelepování a se všemi dopravci .
Registered user Honza  mail  
11.12.2016 (22:16)  
Například vlky GW Train, tam uvedeny jsou. A je dost blbý, že krom malé poznámky ve formě číselného odkazu, cestující nepozná, že to není stejný dopravce jako ostatní a že mu na to neplatí jízdenka ČD.
RaPa  Send him an e-mail
11.12.2016 (22:21)  


Ano, v KJŘ ČD jsou i nekomerční vlaky jiných dopravců.
Registered user Ivan_B 
11.12.2016 (21:21)  
Nedovedu si představit, že to celé bude někdo do knižního jízdního řádu opravdu vlepovat a jednoduše si z webu SŽDC nevytiskne kompletní tabulky pro danou trať, kde má všechny vlaky.
11.12.2016 (21:09)  
Pokud se dobře pamatuji, knižní jízdní řád vydávala zločinecká organizace SŽDC coby vrcholový správce žel.sítě. Loni si však vymysleli, že svoji povinnost jaksi přestanou dělat a nic nevydají. České dráhy se s tím nechtěly smířit a po řadě jednání knižní JŘ vydali, ovšem zcela pochopitelně obsahující pouze tabeláry svých vlaků. Je to naprosto logické, chtít po ČD, aby tabeláry byly i včetně vlaků tzv.konkurenčních by bylo to samé, jako kdyby Jančura nebo Hamé vydal JŘ vlaků ČD. Je tedy třeba hledat a označit a nejlépe i potrestat správného viníka...

ORION: Jenže doposud byl na dráze na rozdíl od chlívu v autobusové dopravě (mimo IDS JMK) pořádek. To, že máme takové zákony, které neřeší povinnost státu vydat souhrnné JŘ autobusových dopravců a potažmo i to co řešíme teď na dráze v bleděmodrém je jen důkaz, že je třeba vážně uvažovat o znovuzavedení pojmu "defenestrace" mezi možnosti vypořádání se se škůdci...
Registered user ORION  mail  
11.12.2016 (21:03)  
Jsou v jízdním řádu Regiojetu uvedeny také vlaky Českých drah?
Jsou v jízdním řádu Leo expresu uvedeny také vlaky Českých drah?
Nejsou.

Samozřejmě mi vadí, že neexistuje tištěný zdroj, v němž by byly uvedeny kompletně všechny vlaky, ale tato situace je (bohužel) zcela logická. Podobná situace je v autobusové dopravě - člověk přijde na zastávku autobusu, kde visí třeba 10 jízdních řádů různých linek různých dopravců. Každý z nich má úplně jinou trasu, jiné zastávky, jiné ceny apod. a navzájem se o sebe absolutně nezajímají. Podobný chaos teď vládne i mezi železničními dopravci - to je bohužel nepříznivý důsledek přítomnosti většího počtu subjektů na trhu - situace je kvůli tomu méně přehledná a zákazník musí vynaložit větší úsilí, aby se na trhu zorientoval - to je prostě fakt.
11.12.2016 (22:03)  


Tuto situaci jsme přeci řešili před rokem. České dráhy vydaly knihu, kterou označovaly za svůj marketingový nástroj. Jenže vypadala téměř identicky jako do té doby vydávané úřední vydání železničního jízdního řádu a byla distribuována stejným způsobem a na stejných místech. Na fakt, že to není totéž, byl nakupující upozorněn pouze zmizením loga SŽDC z obalu. Namísto omluvy podvedeným zákazníkům jsme byli napadáni z neúcty k zachráncům KJŘ. Ve skutečnosti si ho jeden z dopravců šikovně zprivatizoval. A vymazání nepohodlných vlaků konkurence musel navíc zvlášť objednat a zaplatit (viz registr smluv). Uvádím jen fakta. Nechám na Vás, abyste posoudil, jak se "národní" dopravce za rok polepšil.
Registered user Adam Fogl  mail  
11.12.2016 (21:03)  
Proč by někdo něco takového dělal? V době, kdy je jízdní řád vydaný, obsahuje beztak změny, tak na co neustálé lepení?
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko