..: Rhätische Bahn (RhB) kupuje od Stadleru 27 EMU :..

EMU s rozchodem 1.000 mm pro RhB, foto: RhB Curych — Rhétská dráha (Rhätische Bahn, RhB) uzavřela se společností Stadler kontrakt na dodávku 27 elektrických jednotek (EMU), s možností opce až na 20 dalších. Jednotky pro metrový rozchod kolejí mají být postaveny v závodě Stadler Altenrhein, přičemž nasazení do provozu je plánované na léto roku 2019. Dodávky mají probíhat do roku 2022. Čtyřdílné klimatizované EMU s provozní rychlostí 100 km/h a maximální konstrukční rychlostí 120 km/h, určené pro napěťovou soustavu 11 kV / 16,7 Hz, budou dlouhé 76 440 mm, široké 2 670 mm, vysoké 3 780 mm, s uspořádáním náprav Bo`Bo`+ 2`2`+ 2`2`+ 2`2`. Provozní hmotnost prázdné jednotky má činit 114 t a maximální výkon na obvodu kol má být 1 400 kW.

EMU s rozchodem 1 m pro RhB, foto: RhB Vybaveny budou 35 sedadly první třídy (z toho 12 v nízkopodlažní části) a 137 sedadly druhé třídy (z toho 22 v nízkopodlažní části). Dále dvěma místy pro invalidní vozíky, 4 sklápěcími sedadly, 2 toaletami (z toho 1 určeno pro invalidy) a plochou pro 7 jízdních kol, nebo lyže, sportovní vybavení, kočárky a zavazadla. Dle Stadleru budou jednotky navrženy s „extrémně robustní“ konstrukcí pro dosažení maxima nízkopodlažních ploch v kombinaci s použitím dveří o světlé šířce 1,2 metru pro snadné nastupování a vystupování. Kromě toho se Stadler zmiňuje o „jasném a k cestujícím přátelském“ interiéru, klimatizaci, vzduchem odpružených podvozcích a „inteligentním nakládaní s energii“.

Smlouvu v hodnotě 285 mil. CHF (víc než 7 mld. CZK) podepsali v Curychu dne 30. června ředitel RhB Renato Fasciati a CEO společnosti Stadler Peter Spuhler.

Zdroj: Rhätische Bahn, Railway Gazette


Bachmann | 2.7.2016 (15:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Vozidla

More from Švýcarsko


  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user kave 
02.07.2016 (16:35)  
Opravte 15 kV
Vlad  Send him an e-mail
02.07.2016 (16:39)  


Je-li v originále: "Fahrleitungsspannung 11 kV", proč by měl být český překlad 15 kV?
Registered user stoupa  mail  
02.07.2016 (15:30)  
Souprava se mi v prvnim priblizeni libi. K tomu me prani uspechu firme Stadler a zejmena Svycarsku (reprezentovanemu zde RhB), ze po globalizaci mistni produkce zase zveda hlavu. :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2020 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko