Vážení čtenáři, od prosince roku 2009 přispívám na portál ŽelPage aktualitami, články a komentáři. Od ledna 2014 se k mému redakčnímu portfoliu přidaly i tolik diskutované testy kvality služeb a zákaznického servisu. Děkuji vám, že jste po celou tu dobu byli věrnými čtenáři a doufám, že vám moje tvorba alespoň občas přinesla hodnotné informace či zajímavá zjištění. Pevně věřím, že vás alespoň trochu zaujalo i mírně netradiční, lednové putování spojené s hodnocením poskytovaných služeb. V lednu se tedy na portálu ŽelPage.cz setkáváte s mými články, které jsem pro vás ve spolupráci se super kolegy připravoval, naposledy. Ačkoliv se to nezdá, sepsat takový text a absolvovat jízdy k tomu potřebné není úplně časově nenáročná (a levná) záležitost. V současné době se má pozornost otáčí k jiným aktivitám, které doufám pomohou kvalitě ve veřejné dopravě přímočařeji. Pevně věřím, že testy dopravců tedy nebylo to poslední, co jste ode mě v oblasti kvality veřejné dopravy zaznamenali. Přeji vám při cestování jen ty nejlepší zážitky a někdy opět na viděnou!
Aleš Petrovský, redaktor

Možná na 63%.
Ale testy pana Petrovského tady budou opravdu chybět :(
PS: Honzo7887, můj autistický syn se mě onehdá v krámě zeptal, jestli existují modré banány. Nevím přesně proč, ale hned jsem si vzpomněl na Vás.
Něco ja Tripadvisor? To by se ujalo. I s bodováním za zveřejněné příspěvky.
Foto je ze zácviku na cituji:"aktivity, které doufám pomohou kvalitě ve veřejné dopravě přímočařeji"?;)
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
