..: Porucha trakčního vedení zastavila provoz u Berouna :..

Pendlující RegioNova mezi Karlštejnem a Berounem pod náporem cestujících, foto: Radek Šafránek Beroun (aktualizováno v 22.00) — První větší letošní mimořádná událost na sebe nenechala dlouho čekat. Poškozené trakční vedení momentálně paralyzovalo provoz ve stanici Beroun a přilehlých traťových úsecích do Karlštejna a Zdic. Dle webu Českých drah je zastaven provoz v úseku Zdice – Beroun, v úseku Karlštejn – Beroun Dráhy operativně zajistily kyvadlovou autobusovou dopravu, která však vynechává zastávku Srbsko, a také kyvadlovou vlakovou dopravu (pomocí motorové jednotky), která zastávku Srbsko obsluhuje. Situaci při plánování náhradní autobusové dopravy však komplikuje i sníh a s ním související stav pozemních komunikací. Odřeknuto bylo kvůli mimořádnosti již několik vlaků. V současné době SŽDC zjišťuje rozsah poškození. Více informací naleznete v této aktualitě.

22.00 - Provoz částečně obnoven. Plné obnovení provozu se očekává v nočních hodinách.

20.15 - Dle nejnovějších informací by se mělo podařit obnovit velmi omezeně provoz v úseku Beroun - Zdice v 20.30. Prvním vlakem, který by měl od Plzně na Prahu jet (i s mimořádnou zastávkou ve Zdicích) bude Rx 779.

19.45 - Pravděpodobně i sám dopravce zápasí s nedostatkem informací od správce infrastruktury SŽDC. Po cca hodině se objevila na webu ČD jen nová informace ohledně vlaku Rx 754, který pojede v úseku Zdice - Plzeň hl.n. jako osobní vlak (zastaví na všech stanicích a zastávkách). Informace o náhradní dopravě v úseku Beroun - Zdice nejsou ani dvě hodiny po vzniku mimořádnosti známy. Nicméně dopravce na svém neoficiálním FB profilu naznačil, že se NAD pro úsek Zdice - Beroun objednat snažil, ale u autobusových dopravců nepochodil.

19.00 - V současné době jsou odříkány vlaky linky S7 v postiženém úseku (tedy Karlštejn - Beroun), rychlíky vyšší kvality v úseku Praha - Zdice, vlaky SC Pendolino 506 a 515 v úseku Praha - Beroun a osobní vlaky v úseku Beroun - Zdice. Jádro mimořádné události bylo údajně lokalizováno na zdickém zhlaví žst. Beroun

Zdroj: Mimořádnosti v provozu ČD


Aleš Petrovský | 4.1.2016 (18:32)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ R.U.R.  mail  
05.01.2016 (17:21)  
Pravda. Ti co by si všimli, že se děje něco zvláštního, buď sedí v tom vlaku, anebo v jiném vlaku či doma u babitronu litují že v tom vlaku nesedí... :-)
05.01.2016 (15:24)  
Lapil...
Myslím, že řidič vůbec nemá ponětí, co na kterou trať patří a nepatří. Většina lidí, co řídí auto, funguje takhle: Já jsem vlakem jel naposledy před 10ti lety, to když jsme byli s dětma v Jindřichvě Hradci (Kamenickém Šenově, Zubrnicích). Já jsem se pokaždé v tom místě, jako malý kluk bál, že spadnou oboje závory a už se nikdy odtud nedostanu.
registrovaný užívateľ Lapil 
05.01.2016 (14:08)  
M 474 003
Myslím, že fakt jo, i když paměť dělá různé kousky a minulé ryby jsou vždycky tááákovéhle.
Ale vysloveně mě dodnes zajímá. co si říkal ten řidič, co mu v půl jedné uprostřed pustých polí stáhli závory a místo krabičky 810 protáhli takovouhle obludu.
editor alebo admin ŽP NIcKON  mail  
05.01.2016 (13:02)  
Krčí právě pomalinku projel kocour, táhnoucí dva zjevně mrtvé elefanty (074 a 001) s dosud svítícím transparentem Beroun. Neměly náhodou co do činění s událostí? Oba smetáky byly na místě...
M 474 003: Jsou tam tři koleje plus jedna manipulační, mohli třeba rozdělit soupravu.
05.01.2016 (12:28)  
Lapil...
Až budou podřipské lokálky zrušené a vytrhané, tak nepůjde ani tahle varianta. 10 vozů Y, to je 245m, to by mně zajímalo, jak to ve Straškově objeli.
registrovaný užívateľ Lapil 
05.01.2016 (10:38)  
Fajn je. když se průšvih transformuje ve veselou příhodu aspoň na straně cestujících. Se slzou v oku vzpomínám, jak jsme někde mezi Vraňanami a Roudnicí opustili vlak (nějaké padlé stromy na trati), odebrali se čekat do hospody a tam strávili milou hodinku projektováním voru pro cestu do Prahy, než někomu došlo, že je to proti proudu.
Nakonec nás odvezli zpátky do Roudnice, cestující ze tří večerních rychlíků Děčín - Praha nacpali do čtvrtého (Cheb - Košice; tuším Excelsior), před deset vagónů zapřáhli kocoura, pohádali se, jestli ten kopec vyjede nebo nevyjede a poslali to přes Straškov do Vraňan.
Menší povstání proběhlo ve Straškově, kde echt narvaný vlak čtvrt hodiny stál, a pak se vydal "zpátky", a pak v Kralupech, kde se přistupující mylně domnívali, že když mají místenku, tak si v půl druhé hodiny zpožděném vlaku aspoň sednou.
Má to ještě osobní pointu: jel jsem tehdy do Kladna. Spoj z Kralup jsem samozřejmě minul, v Praze jsme byli někdy ve dvě, tak jsem se povozil nočními tramvajemi a ráno na Masaryčce potkal tátu, kterak jede na vejlet.
05.01.2016 (6:30)  
Ke stržení troleje došlo v kolejových spojkách mezi osobním nádražím a ranžírem. Byl to slušný ohňostroj.
04.01.2016 (23:19)  
Také jsme tam u Chocně tehdy jeli, tedy přímo v inkriminovanovaném EC, které tu trolej strhlo. Budoval se koridor a zrovna se to stalo v místě, kde vlak přejížděl na 'nesprávnou' kolej. Ještě nám pantograf potancoval po střeše vagónu. Vraceli jsem se z Černé Hory, jinak zpáteční cesta probíhala v naprostém pořádku. Jen si pamatuji, že slečna ve stánku pak už rozdělovala studené a teplé lahváče. Bylo pěkné vedro.
registrovaný užívateľ Trakia 
04.01.2016 (23:03)  
Se strhlou trolejí mám taky jednu příhodu.Ta se stala ale už tuším v roce 2002.
Stalo se to u Chocně a strhla ji gorila na EC Vindobona.Kuriózní bylo hlavně to,že zrovna tehdy se dělal koridor mezi Chocní a Brandýsem a tak byl jednokolejný provoz a na té jediné provozní koleji se to stalo.
Jo ze začátku vlaky přetahovali přípřežemi motorů,ale když přijeli dráteníci,tak tou svoji mandelinou nemohli jinak,než se postavit na onu traťovou kolej a zablokovat celý hlavní tah.
Vlak směr Morava,ve kterém jsem byl,nabral 4 hodiny zpoždění...
04.01.2016 (22:09)  
Pánové prvně bych popřál trakčákům, kteří tam musí nedobrovolně v tomto počasí pracovat hodně štěstí a ať to tam dají co možná nejdříve dohromady. Ikdyž podle toho co tu čtu bude poškozeno TV nad více kolejemi a to bude práce delší dobu. Dovedu si představit jaké to tam je a věřte mi, že i oni sami to chtějí mít co nejdříve hotové a nemrznout tam. A zároveň přeju i cestujícím pevné nervy. Takové poruchy se prostě stávají a né vždy za ně může špatná údržba.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko