..: Porucha trakčního vedení zastavila provoz u Berouna :..

Pendlující RegioNova mezi Karlštejnem a Berounem pod náporem cestujících, foto: Radek Šafránek Beroun (aktualizováno v 22.00) — První větší letošní mimořádná událost na sebe nenechala dlouho čekat. Poškozené trakční vedení momentálně paralyzovalo provoz ve stanici Beroun a přilehlých traťových úsecích do Karlštejna a Zdic. Dle webu Českých drah je zastaven provoz v úseku Zdice – Beroun, v úseku Karlštejn – Beroun Dráhy operativně zajistily kyvadlovou autobusovou dopravu, která však vynechává zastávku Srbsko, a také kyvadlovou vlakovou dopravu (pomocí motorové jednotky), která zastávku Srbsko obsluhuje. Situaci při plánování náhradní autobusové dopravy však komplikuje i sníh a s ním související stav pozemních komunikací. Odřeknuto bylo kvůli mimořádnosti již několik vlaků. V současné době SŽDC zjišťuje rozsah poškození. Více informací naleznete v této aktualitě.

22.00 - Provoz částečně obnoven. Plné obnovení provozu se očekává v nočních hodinách.

20.15 - Dle nejnovějších informací by se mělo podařit obnovit velmi omezeně provoz v úseku Beroun - Zdice v 20.30. Prvním vlakem, který by měl od Plzně na Prahu jet (i s mimořádnou zastávkou ve Zdicích) bude Rx 779.

19.45 - Pravděpodobně i sám dopravce zápasí s nedostatkem informací od správce infrastruktury SŽDC. Po cca hodině se objevila na webu ČD jen nová informace ohledně vlaku Rx 754, který pojede v úseku Zdice - Plzeň hl.n. jako osobní vlak (zastaví na všech stanicích a zastávkách). Informace o náhradní dopravě v úseku Beroun - Zdice nejsou ani dvě hodiny po vzniku mimořádnosti známy. Nicméně dopravce na svém neoficiálním FB profilu naznačil, že se NAD pro úsek Zdice - Beroun objednat snažil, ale u autobusových dopravců nepochodil.

19.00 - V současné době jsou odříkány vlaky linky S7 v postiženém úseku (tedy Karlštejn - Beroun), rychlíky vyšší kvality v úseku Praha - Zdice, vlaky SC Pendolino 506 a 515 v úseku Praha - Beroun a osobní vlaky v úseku Beroun - Zdice. Jádro mimořádné události bylo údajně lokalizováno na zdickém zhlaví žst. Beroun

Zdroj: Mimořádnosti v provozu ČD


Aleš Petrovský | 4.1.2016 (18:32)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
08.01.2016 (21:05)  
M 474 003
Máte hodně zjednodušené vidění světa... Jistě, ti lidé jezdí auty, protože je baví krmit stát na spotřebních daních, vzrušuje je stát v zácpě, dělá jim dobře jezdit v jakémkoli počasí.
Asi se vám to bude zdát divné a nebudete mi to věřit, ale lidé se často potřebují dostat z bodu A do bodu B. A za předpokladu, že místo A a/nebo B je veřejnou dopravou obslouženo v úterý a v dubnu, mnoho možností nezbývá. Ještě lze například jet na kole, případně jít pěšky, což je ovšem při větší vzdálenosti těchto bodů poněkud nepraktické. Nemluvě o rozmarech počasí.
A ano, jistě, černá SUV a podobně. Ty jste zmínit zapomněl :-)
editor nebo admin ŽP NIcKON  mail  
08.01.2016 (15:07)  
Á, už tu opět máme pohádku o vyzobávání rozinek :) Chtělo by to něco nastudovat o problematice úhrad a objednávek ZDO, než zase začnete pouštět podobná moudra. Nejlepší výdělky rozhodně nejsou na tratích s největší konkurencí. Přinejmenším jsou hodně nejisté, což se o dlouhodobých dotovaných smlouvách na přepravu z Horní do Dolní říct opravdu nedá. Jenže na nich se majoritnímu dopravci těžko konkuruje, když má stovky účetně odepsaných starých krámů, nové mu platí erár a pokud se už někde opravdu férově soutěží, zpravidla je nejváženějším kritériem cena. Pak těm několika zoufalcům na hlavních tratích, kteří podnikají na své triko a ještě za to státu platí krvavé odvody a poplatky, skutečně zbyde jen pár rozinek, a někomu jinému padají do klína celé koláče.
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
08.01.2016 (14:29)  
M-průvodčí se vrací? ;-))

Cesta to rozhodně je, v mnoha zemích to tak dopadlo -- na lukrativních tratích jezdí i několik soukromníků a zbytek se zrušil...

žlutý pán by si možná klidně koupil i ty koleje a udržoval si je sám, kdyby dostal třeba na 30 let dopředu od státu slíbenou objednávku dopravy a s tím související kompenzace. Na svoje triko do toho nikdo nepůjde, ani čd pokud vím nejezdí bez státního příspěvku jinde než Praha-Ostrava.
08.01.2016 (13:59)  
Jak může "zahejbat" konkurence, když nevlastní dopravní cestu??? To co tady předvádí žlutý pán, to je nějaké řešení do budoucna? Vyzobat nejlukrativnější trasu a ať se v tom ČD plácají? Proč nejezdí z Rakovníka do Kralovic???
08.01.2016 (13:05)  
Dale Cooper: On to M 474 003 myslel (nevím, jak zde, ale v jiné diskusi) trochu jinak.
On to zjevne myslel takto: "Na draze je bordel, vsechno se zrusilo, lidi se vyhazeli a kdyz nekde napadnou 3 cm snehu, tak se zasekaj vyhybky a ani to nema kdo uklidit, resp. kdyz se stane jakakoliv mimoradnost, tak ji nema kdo resit. Tim padem by lidi ve vlastnim zajmu nemeli jezdit vlakem. #zlatyKomunisti"
Nemohu rict, ze bych s tim bez vyhrady souhlasil, ale to tezkopadny nekolikahodinovy reseni kazdy ptakoviny a rozsah jejiho dopadu povazuju za jeden z nejvetsich problemu cesky zeleznice. Naivne jsem si myslel, ze s tim aspon trochu zahejbe konkurence. Nezahejbala.
08.01.2016 (12:37)  
Já jsem psal většina lidí, pokud to byl nádražák, tak se asi nedivil, a došlo mu, co se děje. Tvrdím, že většina lidí co jezdí auty, vlaky pohrdá, je to pro ně něco zbytečného, překážejícího a pokud jsou někde závory, nejraději by je otočili o 90 stupňů s příslušnou úpravou zabezpečovacího zařízení, tak aby ONI když jedou ve SVÉM autě, měli přednost před vlakem.

Do vlaku na cestu je potřeba brát zásobu jídla a pití a tábornické vybavení, v zimě teplé oblečení, pro případ, že by ČD a SŽDC rozhodli, že se jezdit nebude, že se bude čekat na obnovení sjízdnosti a že nikdo neví kdy to bude.
07.01.2016 (13:18)  
OF: On to M 474 003 myslel (nevím, jak zde, ale v jiné diskusi) trochu jinak. A to tak, že si lidé jezdí vlaky zbůhdarma bez závažného důvodu a zavazí tak lidem, co jet musí. Pak že jsou vlaky plné a nepohodlné.
Z faktu, že jsem si v úterý udělal jen tak výlet vlakem do Polné, by dostal psotník :)
07.01.2016 (10:58)  
Ja píšeDale Cooper podle týhle logiky by lidi nejen že nemeli jezdit vlakem vlastně by neměli fodit nikam aby nenastal problém i ohledně případné(ho) úrazu/újmi na zdraví. a toje celí scestný. To by pak člověk v tohle počasí nemohl skoro nic.
06.01.2016 (21:12)  
M 474 003: Proč by řidič neměl mít šajn o tom, co má/nemá kde jezdit? Jestli tamtudy jezdí denně (do práce nebo lhostejno kam), tak asi tuší, co za vlak tam obvykle jezdívá, ne? Taky to může být fíra/nádražák, co jede na/ze šichtu; když mu nevedou koleje před barák, tak moc možností dopravy nemá. Každý také není zahleděný do sebe a do dob minulých, jako vy.
A další perla:
každý by si měl cestu v tomhle počasí rozmyslet a jet jenom když není vyhnutí
Správně, co má kdo co lézt do vlaku. Lidi maj sedět doma a neošoupávat sedačky ve vlaku a neplnit ho.
Je s vámi ale legrace, to zase ano :)
06.01.2016 (9:38)  
Nickon: Elefanti s tím neměli nic společného. Přímými účastníky byl osobák z Berouna do Plzně (363+sysel) a náklad jedoucí spojkou do ranžíru.

Jako první osobka projel ale budějovický rychlík na Prahu.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko