..: Náhradní soupravy u dopravce National Express v Německu :..

Náhradní souprava National Express Rail, RB48, foto: NX Rail DE Wuppertal — Soukromý dopravce National Express, který nově v jízdním řádu 2015/2016 zajišťuje dopravu na dvou železničních linkách v aglomeraci Severního Porýní-Vestfálska, se potýká s provozními problémy. Společnost má pro provoz na lince RE7, zvané Rhein-Münsterland-Express (Krefeld Hbf - Köln Hbf - Wuppertal Hbf - Hamm(Westf) - Münster(Westf) Hbf - Rheine), a na lince RB48, zvané Rhein-Wupper-Bahn (Bonn-Mehlem - Köln Hbf - Wuppertal-Oberbarmen), objednáno celkem 35 souprav Bombardier Talent 2. Jejich celkový dodaný počet však stále nedosáhl potřebného množství a dopravce se tak, stejně jako nemálo jiných soukromých dopravců v počátcích výraznějšího provozu, ve snaze vyhnout se problémům s kapacitou (což se mu první den provozu bohužel příliš nedařilo), uchýlil k zajištění některých spojů klasickou soupravou. Ta je tvořena několika vozy typu Halberstadt (obdoba našich vozů řady Bdmtee) a lokomotivou řady 182, známou též pod přezdívkou Taurus, k nahlédnutí je i její jízdní řád.

Zdroj: National Express


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 15.12.2015 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Německo


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
16.12.2015 (12:01)  
ythomas_ct: Chromý ale bude mít stále ten samý problém dojít si sám na záchod a sednout si. Sice může hřát na srdci, že tentýž problém mají i ostatní, ale to je tak všecko. Relativně na tom bude méně špatně, to je pravda, ale ale absolutně na tom bude furt stejně blbě. Myslím, že to chápeme oba správně.
Otázkou je, zda ochromení všech ostatních nepřinese chromému nové problémy. Co zvládal s pomocí, nezvládne vůbec. Protože pajdat bude i jeho vnuk, takže pro mlíko bude muset sám, vnuk už se nezastaví cestou ze školy.

Celé to pak vede tam, kam i Císařpán chodili sami.
registrovaný uživatel JiP 
16.12.2015 (11:36)  
Ja 1: Pokud vim, tak pendolino po technicke strance do Nemecka muze normalne jezdit. Tam byl spis problem, ze koncepce interieru a samotna kapacita vlaku naprosto nevyhovovala (zcela opravnene) pozadavku DB na nemecke casti trate mezi Drazdany a Berlinem. Cas pendolina muze jeste prijit v pripade elektrifikace trati na Norimberk a Mnichov.

Osobne si porad myslim, ze Skodovka predevsim okousi vlastni medicinu tim co predvedla s Railjety. Nebyt Skody, tak se nam tu dnes sverepe prohani 16 souprav Railjetu. A to ze nakup Railjetu byl dobry kup se postupne ukazuje jako kdysi prichod novych zakazniku na lince Praha-Ostrava diky pendolinu.
registrovaný uživatel Já 1 
16.12.2015 (10:15)  
PROČ?
To je to samé jako s Pendolínem, prostě to není od Siemense!
16.12.2015 (8:57)  
Ad JiP:
...prekracuji vodici sily a jezdit mohou, ale neni tim, ze by problem byl vyresen...
Když on tenhle "problém" konvenčním řešením pojezdu běžné lokomotivy vyřešit prakticky NELZE, protože byste k tomu potřeboval jiné fyzikální zákony. Navíc tenhle "problém" není problém bezpečnostní, ale souvisí "pouze" s namáháním a opotřebením kol a kolejnic; i současná legislativa (konkrétně ERA/TD/2012-17/INT v. 3.0) k tomu limitu říká: "The specified limit is not a running safety relevant limit but has to be considered in relation to the load/mechanical strength and the wear of the international, multinational or national design of the superstructure." A to ten dokument mluví už o nové - benevolentnější - definici limitů...

...papirove se problem pouze prehlizi. A zrejme stejny problem u Skody nechce nekdo prehlednout.
Asi tak nějak. Otázkou je PROČ...
registrovaný uživatel JiP 
16.12.2015 (8:10)  
ythomas_ct: To ze ostatni lokomotivy prekracuji vodici sily a jezdit mohou, ale neni tim, ze by problem byl vyresen ale nejspis museji mit udelenou vyjimku. Takze technicky to odstraneno neni, papirove se problem pouze prehlizi. A zrejme stejny problem u Skody nechce nekdo prehlednout. A tudiz pokud na technickem splneni bude DB Netz trvat, tak je lokomotiva skutecne neschvalitelna, jako by byly vsechny ostatni, ktere tento parametr prekracuji.
15.12.2015 (17:12)  
Ad rail_man:
...při pohledu na vzdálenost otočných čepů nejsou větší vodící síly zas tak překvapivé.
Tak to by mě zajímalo, jakým způsobem mi tohle tvrzení dokážete uspokojivě ozřejmit... ;-)
15.12.2015 (16:02)  
JiP: Nevím, kolik jste toho nakonstruoval, takže nevím, podle čeho tak soudíte.

Naopak, díky bohu za TSI normy. Ty totiž pokrývají cca 80% konstrukce vozidla. TSI část stačí schválit pouze v jedné zemi a schválení platí I v ostatních zemích. Ten zbytek je bohužel nutné schválit v každé zemí zvlášť, ale pořád lepší schvalovat pár specifických rozdílů, než pokaždé celé vozidlo.

Škodovky je mi líto. Na druhou stranu při pohledu na vzdálenost otočných čepů nejsou větší vodící síly zas tak překvapivé.
15.12.2015 (13:21)  
Ad Josef Petrák:
Schvalovací proces dle TSI musí provádět nezávislá notifikovaná osoba. Škoda Transportation (...) si vybrala Eisenbahn-cert (EBC), což je...
Je možná škoda, že tehdá ještě statut NoBo neměl VUZ. Jinak sám EBC o sobě píše, že: EISENBAHN-CERT (EBC) ist eine Zertifizierungsstelle für komplexe Eisenbahnsysteme und Komponenten. Sie ist als "Benannte Stelle Interoperabilität" unter der Kenn-Nummer 0893 bei der Europäischen Kommission notifiziert und als unabhängige und selbstständige Organisation öffentlichen Rechts beim Eisenbahn-Bundesamt (EBA) in Bonn angesiedelt. Ta nezávislost tam musí být snad už jenom z principu NoBo...

+1 Za silniční balíček. :)
Se moc nesmějte: http://ibtta.org/sites/default/files/documents/2015/Portland/Presentations/Stocchi_Ema_16%209.pdf
Legislative proposal expected in the first half of 2016 ;-)

Ad Jiří Kocurek:
Otázkou je, zda chromému pomůže, když zdravému zasádrují hnátu...
Absolutně ne, v porovnání s konkurencí ano. Přesně, jak píšete. Proto taky píšu, že ten silniční balíček může železnici relativně pomoci. A jinak mám dojem, že EU je občas na tom "sádrování" postavená; podobně jako Rakousko-Uhersko - slovy Švejka - na klystýru... ;-)
15.12.2015 (13:02)  
ythomas_ct: Otázkou je, zda chromému pomůže, když zdravému zasádrují hnátu. Když budou pajdat všichni, nebude na tom chromý až tak špatně, proti průměru. :(
PS: Ale excelové tabulky budou zelené
registrovaný uživatel JiP 
15.12.2015 (12:53)  
ythomas_ct: Take bych Skode pral, aby schvaleni proslo. Musim take souhlasit, ze vsechny ty sjednocujici EU balicky se ukazuji skutecne nanic, protoze kazdy stat si stejne stale zachovava svoje specifika a v podstate to znamena, ze vyrobce krome tech narodnich uradu, musi jeste navic obehnout nekolik urvni tech evropskych cimz je ve vysledku proces nakonec slozitejsi a slozitejsi. Toto se ale tahne jak cervena nit veskerym konanim EU a proto take smeruje kam smeruje. U zeleznice je to ale obzvlaste dobre viditelne.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko