..: Celodenní jízdenka ČD opět v prodeji v Lidlu :..

ČD NET LIDL, foto: Matouš Danielka Praha — Po delší době jsou v prodejnách obchodní sítě Lidl opět k zakoupení poukázky na síťové Celodenní jízdenky ČD. Poukázka podobně jako v letech minulých stojí 199 korun a bude v prodeji od 28. října do 16. listopadu letošního roku. Samotnou jízdenku je pak možné využít pro cestování ve dnech 8., 16., 22. nebo 29. listopadu. Jízdenka slouží k neomezeným jízdám v daný den ve druhé vozové třídě po celé České republice s tím, že do vlaků kategorie SC je nutno klasicky zakoupit místenku. Letošní novinkou je, že poukázku je nutno směnit za jízdenku na internetových stránkách ČD, namísto tradičního výdeje jízdního dokladu u pokladní přepážky. Prakticky bude výdej jízdenky probíhat tak, že na webu ČD zadáte kód nacházející se na stíratelném poli poukázky.

Zdroj: Lidl


Michal Jaroš Poslat mail autorovi , Ross Poslat mail autorovi | 24.10.2014 (6:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Dopravci Tarify

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 16      Zpráv na stránku:   
Registered user JN 
30.11.2014 (13:57)  
Tak poslední Lídlenky udány.

Kralupy-Praha (R, Elefant)
Praha-Břeclav (-Wien Meidling) (Railjet)
(Wien Meidling)-(Wien Praterstern) (S-bahn)
(Wien Meidling-)- Břeclav - Praha (Railjet)
Praha-Kralupy (Os, Elefant)

Kombinace Lídlenky a levné mezinárodní jízdenky pro Rakousko vyšla opět úplně nejlevněji a to i přes zakoupené místenky po ČR a vyhlášenou akci Advent Wien.

Ještě musím ocenit služby JLV. Osobní přístup, vynikající jídlo, přijatelné ceny, vstřícnost. Hlavně v Rakousku v kontrastu s chováním rakouského průvodčího to obzvlášť vyniklo :-)
Registered user Honza  mail  
23.11.2014 (18:34)  
Oprava: Máma nejela do Hranic, ale do Zábřehu.
Registered user Honza  mail  
23.11.2014 (18:04)  
Jinak v Praze to mělo už jen 35 minut zpoždění.
Registered user JN 
23.11.2014 (15:00)  
Honza: aha, tak proto. Ono to zpoždění bylo nejdříve 15, pak 25, 30 a 40 minut. Zbytek jsme "doladili" kvůli pomalé jízdě po nehodě ve Svinově. Ale k tomu hluku. Já se musím přiznat, že jsem propadl palubnímu portálu v Pendolinu. Musím říct, že tohle je skutečně skvělý nápad vyladěný do detailů. "Airshow", kamerky, hudba, jídlo, internet. Žádná svítící televize do obličeje z opěradla, žádné vnucování informací. V ostatních vlacích mi to chybělo, tak jsem lovil FM vlny po okolí. Ale samozřejmě už to nebylo ono ;-)
Registered user Honza  mail  
23.11.2014 (14:35)  
JN: V Hranicích a Olomouci. V Olomouci to v případě takového zpoždění vypadá jak při konci světa, už jsem to zažil několikrát, nevěřil jsem a málem se nedalo projít tou halou. Průvodčí hlásil v rozhlase, že měli technickou závadu na vagónu a museli ho odpojit.
Když jela máma Šumperákem z Vyškova do Hranic, měla tam ve vlaku 2 party dětí s vedoucími, kteří si vlezli do vzdálenějšího kupé, aby měli klid a nechali děcka řvát vzadu bez dozoru :-)
Jedna skupina těchto dětí přestpupila v Olomouci na tu Kysucu :-) Takže když jsem ze Zábřeha jel už s mámou, měla tam ty děti znovu :-)
Registered user JN 
23.11.2014 (12:58)  
Honza: přesně tou :-) Tak to jsem byl špatně informován. V Ostravě se šířilo, že mašina netáhne. Jinak z Ostravy jelo málo lidí. Ti co chtěli z Hranic na ValMez a Vsetín jeli rychlíkem Bohumín-Brno a pražáci při vzrůstajícím zpoždění utekli před zimou. Já seděl v polovině velkoprostoru s manželským párem sám. Hodně lidí nastoupilo v Hranicích, to je fakt.
Registered user Honza  mail  
23.11.2014 (2:18)  
JN: To jste jel tou 45 minut zpožděnou Kysucou :-)
Do ní jsem díky zpoždění nastoupil v Zábřehu. Prý někde odpojovali vagón, co měl poruchu.

Má cesta tedy byla"

1) Malé Žernoseky - Ústí n/L - Os Elefant
2) Ústí - Praha hl.n - EN Phoenix
3) Praha - Zábřeh - Kysuca
4) Zábřeh - Nezamyslice - Os RegioPanter
5) Nezamyslice - Zábřeh - Os Regiopanter
6) Zábřeh - Praha hl.n - EC Kysuca
7) Praha - Roudnice n/l - R Elefant
8) Roudnice - Malé Žernoseky Os Elefant

Vlaky docela prázdné, akorát logicky to EN a zpožděná Kysuca byly plnější.
U EN se v Ústí opět nechtěly odblokovat dveře, to je už podruhé, co jsem jel něčím takovým.
Registered user JN 
23.11.2014 (0:19)  
Také mám za sebou další cestu s CK Lidl

Kralupy-Praha hl.n. (R s Elefantem, load factor 90%)
Praha Hl.n. - Ostrava hl.n. (Pendolino, load factor 60%)
Ostrava-Stodolní - Ostrava (Brejle s koženkama, 25%)
Ostrava-Hranice (EC Kysuca, renovovaný velkoprostor. vůz ČD, 15%)
Hranice-Břeclav (EC Warsovia, červenobílý velkoprostor. vůz ČD, 70%)
Břeclav - Praha (Railjet, load nejprve 5%, nakonec 80%)
Praha TGM-Kralupy (Os Elefant, 90%)

920km. Lídlařů jsem potkal dost a až na technickou poruchu Banána to byla Tour de luxus.
Registered user Honza  mail  
22.11.2014 (23:42)  
Tak jsem dnes taky cestoval. Zatímco mámě pro zpáteční cestu tentokrát stačila pouze IN karta, ani SMS nemusela používat, já jsem dostal 3 razítka na papír, 2x načetli QR kód (po třetí se to nepovedlo), tak paní zadala číslo z tištěné jízdenky.
Registered user MilanM  mail  
21.11.2014 (18:40)  
většina průvodčích, zejména těch "venkovských", když to tak řeknu, prostě nezná polovinu podmínek a předpisů k etiketům
Jak teda vlastně probíhají školení a zkoušky průvodčích/vlakvedoucích z tarifu a předpisů?
  1 2 3 4 5 ... 16      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko