..: Novým vlastníkem GW Train Regio je ČSAD Jihotrans :..

Motorová jednotka 813.1, foto: GW Train Regio, a.s. České Budějovice — Soukromý železniční dopravce GW Train Regio provozuje drážní dopravu na Karlovarsku, Trutnovsku, Bruntálsku a Tanvaldsku. Dosud jej vlastnila společnost IDS, nyní získal nového majitele. Tím se 22. května stal jihočeský autobusový dopravce ČSAD Jihotrans, který kromě regionální dopravy v okolí Českých Budějovic provozuje dálkové spoje do Prahy či Brna a též podniká v nákladní dopravě. Vlastní přibližně 150 autobusů, jejichž roční přepravní výkon ve veřejné linkové dopravě činí 5,1 milionu km. Podle Roberta Krigara, člena představenstva ČSAD Jihotrans, je železnice pro jejich společnost logickým doplňkem autobusové dopravy, jak uvedl pro iDNES.cz.

V souvislosti s touto významnou akvizicí se rovněž hovoří o soutěži na dopravce šumavských tratí, která tak nyní získává nového hráče. „Chceme zůstat u regionální dopravy, soutěže na rychlíky nás zajímat nebudou,“ dodává Krigar. Pokud by Jihotransem ovládaný GW Train v této soutěži uspěl, došlo by k dalšímu rozšíření jeho pole působnosti, možná trochu symbolicky opět v příhraniční oblasti.

Zdroje: iDNES.cz, DATY [1], [2], Seznam autobusů, CIS JŘ


RaPa Poslat mail autorovi | 10.6.2014 (12:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Bakiy 
13.06.2014 (22:34)  
Na Wikipedii jsem pred chvili nasel ... od 70. let koncily osobni vlaky ve stanici Stozec ...
Osobne se priklanim k roku 1977.
13.06.2014 (14:50)  
Mimo mísu

nevíte někdo od kdy / do kdy se NEjezdilo osobními vlaky do Nového Údolí. Trať 194 ...

mám těchto 5 informací a nevím, která je správná

1953-1990
1958-1990
1967-1990
1974-1990
1977-1990

děkuji

1.(nákladní doprava do Nového Údolí omezena nebyla... to vím)
2. V letech 1953 byl zbudován 1 systém ochrany hranic a to těsně u hranice, tzn nádraží před zátarasy.
3. V letech 1965 byl budován 2 systém ochrany hranic, který vstupil do služby 1967 a byl to plot za Stožcem přímo pod rotou PS.

Chápu termín 1967 jako nejreálnější, ale jsou takoví co si stojí za 1977. To by vlak musel projet kontrolou u drátů a pohyb za dráty byl tehdy normálnímu smtrelníkovi zakázaný
12.06.2014 (9:57)  
To jsou zde opět moudra... Ještě ani pořádně neoschly podpisy na smlouvě o prodeji a v myslích některých jedinců se již někde vytrhávají koleje a nastupují zlé autobusy.
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
11.06.2014 (23:30)  
kave: No pokud bude výběrko, tak to přece dost dobře ani jinak dopadnout nemůže -- pokud se přihlásí někdo kdo za ceny vyšší než ČD nabídne služby horší než ČD, tak ho pravděpodobně nevyberou ;-))
registrovaný uživatel Kakov 
11.06.2014 (19:39)  
ČSAD Semily?? nepletete si to?? pokud vím tak se jen transformovalo na BusLine, ale můžu se plést já....
11.06.2014 (18:25)  
Jiří Kocurek: Jakou to má souvislost? :)
kave: Miluju rychlé soudy. Proč by to nešlo? :) Je to možnost b., pokud zamítneme možnost a. - snižovat cenu na trhu a likvidovat marže cenovou válkou.
registrovaný uživatel kave 
11.06.2014 (18:16)  
Josef Petrák:
dostane za ni kraj více muziky - lepší vozidla, lepší služby v odbavení, více vlkm

Promiňte upřímnost, ale pokud tomuto opravdu věříte, tak jste hodně naivní.
11.06.2014 (17:18)  
Josef Petrák: Jak jistě také víte, tak po krachu ČSAD Semily autobusová doprava v Libereckém kraji nezanikla. Jen asi dva týdny byla v postiženém kraji autobusová doprava neposlehlivá. Tedy dopad byl menší než stávka ČD v roce 1997 kdy 4 dny nejel vůbec žádný vlak.
11.06.2014 (17:16)  
obyčejný kaštan, PepaN: A nebo bude prokazatelná ztráta stejná, jako u ČD, ale dostane za ni kraj více muziky - lepší vozidla, lepší služby v odbavení, více vlkm. :)
11.06.2014 (16:42)  
To pepaN:

Dotace na železnici jsou přesně tak vysoké, jak se na nich ČD s krajem dohodli. Pokud přijde někdo kdo bude schopný a ochotný jezdit za méně a kraj bude mít zájem, aby se jezdilo za méně (což dá najevo tím že vypíše férovou soutěž), tak budou dotace nižší.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko