..: PESA dobývá další segment - tentokrát patrové soupravy :..

Patrová souprava PESA pro Koleje Mazowieckie, foto: PESA Bydgoszcz — Polský výrobce kolejových vozidel, společnost PESA Bydgoszcz, slaví další úspěch při dodávkách nových vlaků pro polské dopravce. Tentokrát firma vyhrála u regionální železniční společnosti Koleje Mazowieckie, která si u ní 15. dubna letošního roku objednala dvě elektrické lokomotivy GAMA typu 111 Eb (trakční systém 3 kV DC, maximální rychlost 160 km/h), dvacet patrových vložených vozů typu 416 B a dva patrové řídicí vozy typu 316 B. Z těchto vozů pak dopravce sestaví dvě vratné sedmivozové soupravy o celkové kapacitě 1625 osob (z toho 635 míst k sezení) a zbylých osm vozů použije pro posílení stávajících vratných souprav, které již dříve odebral od německého Bombardieru.

Interiér patrové soupravy PESA pro Koleje Mazowieckie, foto: PESA Interiér patrové soupravy PESA pro Koleje Mazowieckie, foto: PESA Patrová souprava PESA pro Koleje Mazowieckie, foto: PESA

Ten pro Koleje Mazowieckie dodal 26 vložených a 11 patrových řídicích vozů a k nim i 11 lokomotiv typu TRAXX P160 DC. Nově dodávané vozy ze společnosti PESA nabídnou dnes již obvyklý standard v podobě klimatizace, uzpůsobení pro imobilní cestující či zásuvek a Wi-Fi připojení. Ve vozech budou veškeré oddíly v kategorii 2. třídy ve velkoprostorovém uspořádání. Všechny vozy mají být dodány do konce 1. pololetí roku 2015 a Koleje Mazowieckie za ně mají zaplatit celkem 278 milionů zlotých, což je přibližně 1,8 miliardy korun.

Zdroj: Rynek Kolejowy


JiříK. | 15.5.2014 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Polsko


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
16.05.2014 (15:29)  
junkrs: na několika značkových (a drahých) botách na běhání utržená podešev po pár týdnech
Vsak ja psal, ze si musite poridit kloudny boty... Znacka a cena nema s kvalitou nic spolecnyho ;-)
To plati obecne - nejen u bot.
registrovaný uživatel junkrs 
16.05.2014 (14:02)  
bartik09:

No mluvím z vlastní zkušenosti a zkušenosti známých:
na několika značkových (a drahých) botách na běhání utržená podešev po pár týdnech, po několika měsících popraskané kopačky v místě ohybu (opět značkové), tablet máme druhej během půl roku, protože na ten první byly během těch šesti měsíců tři různé poruchy, značkový mobil byl během záruky taky už 2x v servisu.... Tak nevím, zda je to všechno jen náhoda??? ;-)
16.05.2014 (9:25)  
bartik09: Ono je to přesně tak uděláno, akorát toho železa je potřeba hodně, aby to vydrželo ten crash. Napsal jste to zcela přesně s tou bytelnou konstrukcí. Panter má na čele taky docela dost železa a přes něj laminátovou boudu, zrovna tak Shark či jakékoliv jiné nové vozidlo. Uplatňuje se to už i na lokomotivách.
16.05.2014 (9:00)  
Jiří Bajer: V dnešní době při existenci TSI, EN a podobné legislativy je umění skloubit pěkný design a konstrukci nacházející se za ním.
Mozna sem trochu naivni, ale ono nejde udelat bytelnou konstrukci, ktera splni bezpecnostni normy a pak na ni pridelat temer jakoukoli lehkou konstrukci s par plastama?

Ten design ridicaku bych zaradil do kategorie Fiat Multipla. Je to snad ten nejhnusnejsi vlak co sem kdy videl.

junkrs: viz elektronika, oděvy, obuv
Uprimne receno se nepamatuju, kdy se mi naposled rozbila naka elektronika sama od sebe. Vymena elektroniky imho probiha v drtive vetsine z toho duvodu, ze televize je uz moc mala, telefon malo chytrej atd.
Zimni bundu hannah nosim uz 10 let. Obuv za 300 - pravda - nic nevydrzi. Kdyz si ale koupite kloudny boty, tak vam vydrzi mnohem vic nez je zaruka.
16.05.2014 (8:16)  
Problém na naší straně bude podle mě trochu hlubší a skončili bychom u politiky. Jestliže Škodu vlastní zloději z Mostecké uhelné, jejichž jedinou motivací bylo mastit si ještě víc kapsu přes předražené zakázky pro ČD a DPHMP, tak se nemůžeme divit, že přešlapuje na místě a nerozvíjí se tak, jako firmy, které vlastní skuteční podnikatelé, kteří chtějí něco vybudovat. A protože tohle je jen z mnoha příkladů, nemůžeme se divit, že nás Polsko hospodářsky za 20 let hodně dotáhlo.
15.05.2014 (21:20)  
Vít Burian: Už jsem to tady psal víckrát. V dnešní době při existenci TSI, EN a podobné legislativy je umění skloubit pěkný design a konstrukci nacházející se za ním. Podle mě to zvládli docela dobře. Spíš se divím, že design toho řídícího vozu neudělali ve stejném duchu jako lokomotiva.
15.05.2014 (21:09)  
Říkejte si co chcete, nadávejte mi, ale já kdybych si mohl vybrat (neberu teď v úvahu techniku, jen design) mezi jednotkou ze Škody pro DB a tímto, jednoznačně bych zvolil Škodu. Pěkný, masivně působící design čel, prý i 380 dostane speciálně nový design, pěkně tvarovaná střecha a světla. Toto má jen obyčejná kulatá světýlka nad sebou, to není žádná novinka, to už tu měl před 20 lety Kraken, díra za spřáhlem jak Brno, akorát možná hezčí nátěr, ale to je už trochu něco jiného. A lokomotiva vypadá tak, jak kdyby chtěli vzít žraloka a akorát ho zkrátit na polovinu délky čela...
A k té technice - raději bych věřil Škodě, tam mají přece jenom větší zkušenosti než v Pese. Přece jenom patrové jednotky vyvíjí od 80/90 let, kdy byla Pesa ještě v ...
registrovaný uživatel junkrs 
15.05.2014 (19:17)  
bartik09:
"Zatimco driv bylo cilem vyrobit za co nejvice a pak co nejlevneji prodat..."

To netvrdím, ale i "značkové" firmy dnes vyrábějí většinou na dálném východě nebo tam odsud berou minimálně součástky, takže výrobky vydrží s bídou záruční dobu a konec (viz elektronika, oděvy, obuv...).
15.05.2014 (18:20)  
Konečně pořádný vlak. Design PESy se nezapře :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko