..: Poznávací zájezd na Slovensko a do Rakouska :..

Taurus na Semmeringu, foto: Payus Komerční sdělení — Pro fandy do železniční dopravy pořádáme ve dnech 20. — 22. června 2014 autobusový poznávací zájezd na Slovensko a do Rakouska. Během tohoto výletu se nejprve navštíví Bratislava a zdejší dopravní muzeum. Zde je do konce června 2014 k vidění mimo jiné historický obrněný vlak Štefánik, který se vrátil z výstavy v nizozemském Utrechtu. Po přejezdu do Rakouska bude ve Vídni prohlídka technického muzea s bohatou kolekcí železniční techniky a ve Strasshofu pak prohlídka železničního muzea. Údolím řeky Steyr se v alpském podhůří projedeme nejstarší rakouskou 760mm železnicí a to mezi zastávkami Steyer Lokalbahn a Grünburg. Historická souprava je vedena parní lokomotivou řady 298.5. Cena zájezdu: 5490 korun. V ceně je zahrnuto: doprava autobusem, jízdenka na historický vlak Steyer Lokalbahn – Grünburg, 2× ubytování (1× Slovensko, 1× Rakousko), vstupné do uvedených muzeí, komplexní cestovní pojištění (pojištění léčebných výloh, úrazové pojištění, odpovědnost za škodu, pojištění zavazadel, storno zájezdu). Podrobný program naleznete na stránkách CK Praděd.

ÖBB 5144 001-4, Semmering, foto: CK Praděd ÖBB 95.112, Payerbach-Reichenau, foto: CK Praděd Mariazellbahn, foto: CK Praděd

Zdroj: CK Praděd


Valnoha Ales | 14.3.2014 (8:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Komerční sdělení

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2      Zpráv na stránku:   
22.03.2014 (14:17)  
Zájezdy vlakem OPRAVDU teprve připravujeme. Nejpravděpodobněji se uskuteční zájezd do Saska, kde by se navštívila železniční muzea v Drážďanech a Saské Kamenici (Chemnitz) a jízdy historickými parními vlaky.
Další uvažovanou oblastí bude západní Krušnohoří, opět s jízdou historickými parními vlaky i se zastávkou u největšího cihlového železničního viaduktu na světě (Göltzschtal Viadukt).
Rovněž uvažujeme o návštěvě největší železniční výstavy v Evropě, InnoTrans 2014 v půlce září.
registrovaný uživatel Etienne  mail  
17.03.2014 (19:01)  
Valnoha: tomu říkám slovo do pranice! Můžete nám představit takový zájezd? Na stránkách CK Praděd jsem nic nenašel.
17.03.2014 (14:34)  
Vážení kolegové,
sleduji se zájmem Vaši diskuzi k našemu zájezdu. V tomto případě mi připadalo vhodnější zkombinovat dopravu autobusem a vlakem. Pro nás "šotouše" (majitele FIPek i běžných turistů fandů) však připravujeme zájezdy vysloveně vlakem, především do německy mluvících zemí. Uvítáme i Vaše náměty v tomto diskusním fóru.
16.03.2014 (9:05)  
Zájezd si bezesporu své klienty najde, každý upřednostňuje něco jiného. Jen bych byl opatrný s propagandou a nadáváním těm, kteří mají odlišný názor. Pro mě třeba právě dálková cesta tohoto typu je hned z několika důvodů něco, co radši jedu vlakem. Jeho hlavním problémem je obecně zatím stále často vysoká cena, respektive obtížná dosažitelnost ceny nižší do velké části evropských zemí, a pak ta zmíněná organizace zájezdu - vždy je jednodušší skupinu vézt s co nejméně přestupy. Osobně bych v tomto případě neřekl jednoznačné ne, zvláště jestliže je součástí i jízda vlakem, a také s ohledem na jisté tarifní bariéry ÖBB. Spíš by mi možná chybělo, když už tam jedu, také poznání jiných než železničních zajímavostí, ale zase chápu, že skalní šotouše by to asi nudilo. Jsem holt trochu jiná cílová skupina. :) Ovšem, pro mě není problém si toto zorganizovat po vlastní, kolejové ose, zcela dle svých představ.
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
15.03.2014 (14:00)  
JP: Když jsme u toho, zrovna do MDC v Bratislavě se moc šikovně pravidelným vlakem dostat nedá

V textu se ale nepíše o MDC, nýbrž o dopravním muzeu v Bratislavě a to je od hlavní stanice pár kroků pěšky. A do Bratislavy snad pár vlaků osobní přepravy za den přijíždí, ne?
http://www.muzeumdopravy.com/index.html
registrovaný uživatel Etienne  mail  
15.03.2014 (13:11)  
Tak kdo pojede, tomu přeji hezkou cestu, ale myslím, že pro pravověrného šotouše to fakt není, jezdit autobusem za železničními pamětihodnostmi (potažmo když jsou vlakem dobře dosažitelné). Je to zase autobusem levnější, ale existují i skupiny, co to dokáží naorganizovat vlakem (byť je takových zoufale málo).
No a zrovna s dopravou na MZC v Bratislavě bych si hlavu nelámal, je to bez problémů dostupné MHD.
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
15.03.2014 (13:01)  
M: Taky budu za detailista a zeptám se na genezi slova hnidopyšství.
dopisovatel nebo člen ŽP topič  mail  
15.03.2014 (12:59)  
JP: Stanice Bratislava Rača není z Rendezu nijak daleko. Navíc tam jezdí MHD.
15.03.2014 (0:32)  
M: Když jsme u toho, zrovna do MDC v Bratislavě se moc šikovně pravidelným vlakem dostat nedá, i když tam vedou koleje. :)
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
14.03.2014 (22:32)  
Já myslím, že celkový komfort autobusu "od domu k domu" je vykoupen za cenu obětování "komfortu pohodlí vlaku". Vše má své pro a proti, a zde bylo rozhodnuto ve prospěch pohodlí "dostat se na jednu ránu až do cílového místa", nikoliv pohodlí pro cestující na cestě.

Navíc je relativně snažší si ty lidi ukočírovat ve svým autobuse než v nějaký formě VHD, a objednávat další IHD třeba z nádraží do lokality by stálo další prachy navíc.

Zde ten autobus plně chápu.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko