Praha — Jak jsme již koncem září avizovali, České dráhy upraví od 15. prosince svůj tarif. Kromě chystaného zdražování standardního jízdného přislíbily dráhy odtajnit v průběhu listopadu podrobnosti k novince v podobě síťové jízdenky pro druhou vozovou třídu. Slevová aplikace na In-kartě IN 100 % bude nově platná pouze pro druhou třídu vlaků ČD a zákazník za ni zaplatí 19.990 korun. Pokud však bude chtít i nadále využívat zmíněnou síťovou jízdenku v první třídě, bude si muset na In-kartu navíc dokoupit ještě roční doplatek do první vozové třídy za 3.990 korun (současná cena, pozn. red.). Celkově tedy vyjde roční cestování první třídou vlaky ČD na 23.980 korun, což je částka o 990 korun vyšší proti současné zlaté aplikaci. Dráhy si od zavedení tohoto produktu slibují navýšení počtu pravidelně dojíždějících. Pro tuto skupinu cestujících je připravená ještě jedna novinka v podobě 50% slevy na traťové jízdenky při použití In-karty s aplikací IN 50 %.
Zdroj: České dráhy
děkuji, to máš skvělé ...
... mám taky zkušenost, že mi na FÚ poradili, ovšem na kontrolu přišel jiný Timur a jeho parta a ti měli na věc názor opačný. Doklady mě vyhodili a já doplácel + penále.
Takže jsem měl smůlu a tehdy platila presumpce správnosti, odvolat jsem se mohl, ale musel zaplatiti, takže ... :-(
Moji cílovou destinací jsou Pardubice a všechno za ní, prakticky bych mohl říct, že všude kam se v této oblasti mihnu jede vlak ... takže nějaká D1 ... z Brna není spasitelná ... zase na druhou stranu Jeseník a vše co je za ním, je vlakem obsluhováno katastrofálně a všude je to daleko. a tak pořád váhám ...
Nejhorší jsou spoje z Prahy do Ostravy v 14:16, 16:16 a 18:16, to je v 1. třídě 70 % Pardubičáků. Řešení: přijít včas k vlaku, nebo místenka. (Nebo přežít hodinu jízdy.)
Mít In-100 je silně návykové. Kromě pracovních potřeb se kdykoli mohu rozhodnout, že teď pojedu třeba z Ostravy do Ústí nad Labem pro zboží, které jsem výhodně koupil na inzerát. Cestu si vyplním osobním volnem (filmy, kniha) nebo prací (PC).
Když v Praze skončím v rozumný čas (do 18:00 hod.), nemusím tam spát. Sednu na vlak a jedu domů k rodině a druhý den zpět. Paráda. Ale ve vlaku se dá i slušně spát (pokud má člověk zabezpečené věci, už mě to spaní "stálo" cca 8000 Kč). Když třeba skončím pozdě v noci a druhý den musím být opět v Praze, stačí využít Šíravu/Excelsior a z Ostravy zpět. Cca 7 hodin odpočinku se spánkem. (Já fakt usnu, ale chudáci spolucestující :-)))
Píšu to trošku s nadsázkou, ale ukazuji zůsoby, jak lze in-100 aktivně používat a jak to bez pochyb dělá hodně lidí, co ji má. Aniž by jezdili pravidelně takové štreky.
To: Martin Utajený
Když jsem měl kdysi jako zaměstnavatele právnickou osobu, tak jsem zažil dva postupy:
1) První účetní řekla, že doklad není vystavený na zaměstnavatele a že jej nemá jak proplatit. Důsledek: Firma mi raději proplácela zpáteční cestu na trase Ostrava-Brno-Praha v 1. třídě. Měsíční účet okolo 5-8000 Kč.
2) Druhá účetní to měla jasné. Jsem zaměstnanec, inkarta je personalizovaná a doklad je prokazatelně na mne, je na něm moje jméno a číslo inkarty. Jízdy stejně musím vykázat na cesťáku, takže mi firma zaplatila inkartu a ušetřila. DPH odečítala.
Současný stav mám jednodušší. Jsem OSVČ a plátce DPH, inkarta je pro mě levnější o 15 % :-) Pro finanční úřad pohoda.
Ad kontroly z FÚ: Z pohledu FO-podnikatele jsem na tom asi dobře, párkát na FÚ volám s dotazem, 3x jsem byl i osobně na kontrole a poradili. Ostrava je v tomto zlatá.
PS: O danovych dokladech se nemluvilo...
já nevím o co ti jde, takový chytráky mám nejradši, běž si řešit mindrák, neznalosti a nech mě bejt, nevíš nic - jen blbě kecáš.
Děkuji Vám z celého srdce,
byl jsem na hlavním nádraží a na lepším odbavení nechtěl pokladní nic takového slyšet ... aplikace IN100 je pro lidi, aplikace IN BUSINESS pro firmy. Doklad mi dá s IN 100 na občanku, když koupím IN BUSINESS, dá mi to z výpisu OR ... nikoli co bych chtěl.
Zkusíme ten eshop - jsem z toho celkem znechucený
Myslim, ze vsichni ti, kteri by "celili" stejnemu problemu, to reseni znaji take.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.