Malá Morávka/Chornice — Tam, kam se pravidelným vlakem nedostanete – do Male Morávky a Chornic – míří o víkendu 7. a 8. září 2013 historický motorový vůz M 286.1032 s přívěsným vozem Bix. Šumperský Klub přátel kolejového autobusu ve spolupráci se spolkem Hrbatá Máňa pro vás připravuje jízdu zvláštního vlaku, který si klade za cíl připomenout doby, kdy řada 851, známá pod přezdívkou „Krokodýl“, kralovala tratím na Jesenicku a Hané.
V sobotu 7. září vyjede zvláštní vlak v trase Brno hl.n – Přerov – Olomouc hl.n – Bruntál – Malá Morávka – Bruntál – Olomouc hl.n. Plánovaný odjezd z Brna je v 5.55 h, návrat do Olomouce krátce po 17. hodině. Nástup je možný i ve stanicích Vyškov na Moravě, Kojetín, Přerov a Olomouc hlavní nádraží.
V neděli 8. září bude jízda zvláštního vlaku pokračovat, z Olomouce (6.40 h) přes Zábřeh na Moravě (7.25) a Šumperk do Olomouce, dále bude pokračovat přes Senice na Hané a Kostelec na Hané do Chornic. Po objetí přípojného vozu bude vlak pokračovat přes Boskovice a Skalici nad Svitavou do Brna, kde vlak ukončí v 20.20 svou jízdu na tamějším dolním nádraží.
Cena za jízdenku je stanovena na 550 Kč za jednodenní účast nebo 900 Kč za celou akci. Přihlásit se můžete prostřednictvím e-mailu. Po přihlášení Vám budou zaslány platební pokyny. Neváhejte a přijeďte. Kapacita vlaků je omezena! Více informací lze zjistit na stránkách akce.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ještě bych doplnil, že cena za tuto akci je značně nižší oproti obdobným, byť někdy menším svým rozsahem..
Organizátorům přeji, ať se jízda vydaří a ať se nenechají otrávit podobnými experty..
s úplnou úctou k vám, taky zákazníkům povídám to co se snažíte zde naznačit VY z Vašich řádků. Vždy mluví čísla ... slova jako dojal a používání jiných příměrů je v podnikání běžné.
Kolik tedy stojí nájem vyřazené vraždy, kolik toho pak sežere, kolik stojí driver, a kolik cesta ....
i kdyby jste obsadil jen Hydru 48 místy je to 43.200,- a bix 20 je to 18.000,-
a já Vám mohu za sebe říctz, že chápu že tam jsou ostatní nepočitatelné a nepředvídatelné nahodilé příčinypro prodražení celé akce.
Tomáš R.
s úctou k vám lepší manipulaci bych nenapsal. Všechno něco stojí, ale je rozdíl přiměřenosti. Psát o hulvátství a ignorantsví může jen člověk, který je sám ignorantem a hulvátem.
Proto bych velmi prosil všechny šťoury: tyhle akce nejsou pro nikoho povinné, ani pro organizátory, ani pro účastníky. Ti první ji organizují za nějakých podmínek, ti druzí ty podmínky buď přijmou, nebo nepřijmou. Pokud se vám ty podmínky nelíbí, tak na akci prostě nejezděte, dál to neřešte a nerozmazávejte. Hlavně proboha neskuhrejte a neotravujte.
Já jsem strašně rád, že se najdou nadšenci, kteří oživují opuštěné lokálky a dávají nám možnost prožít atmosféru dávno minulých železničních časů a i když s nimi osobně nemám nic společného, tak mě žvásty podobobného typu neskutečně iritují.
Omlouvám se za OT a lehce emotivní tón, přeji akci hodně zdaru a mrzí mě, že na ní nemůžu přijet.
za 900 kč na hlavu pane Ben, je to velmi lukrativní byznys, nikoli jak to vypadá, že je to služba nadšencům, hydra je vyřazená v Horních Heršpicích a strojvedoucí nemá 2 tisíce korun denně. Ještě zjistím, zda-li nafta pro železnici je zatížena spotřební daní.... myslím, že ne. Až na trať Bruntál-Malá Morávka se pojede za 7,-Kč za dopravní cestu, těch zbylých 20 km za 43,60,- což je pořád nic ...
jen můj názor o vietnamských tržnicích
Podotýkám že cca 40 fotografů je pro fotovlak organizační strop! Jinak už to není fotovlak ale chaos
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.