..: Videoprodej jízdenek na nádraží – rady a porady na dálku :..

Videokabina - čelní pohled, foto: Tommy Villingen / Berlín  — Aktualizováno 13. 4. v 18.00 h — Dne 15. dubna 2013 začíná na Schwarzwaldbahn v režii DB Vertrieb pilotní projekt prodeje jízdních dokladů s použitím videa. Projekt je podporován Evropskou unií a spolkovým ministerstvem dopravy. Méně využité klasické pokladny s obsluhou budou nahrazeny prodejním terminálem umožňujícím i videokonferenci s prodejním centrem. Na nádražích Genenbach, Triberg, St. Georgen, Engen a Löffingen budou klasické pokladny uzavřeny a nahrazeny „videoprodejem“. Zkušební provoz je připraven na půl roku a po vyhodnocení by se mohl rozšířit i na další nádraží. V dopravní hale nádraží je instalována tzv. videokabina. Cestující, který se kromě prosté koupě jízdenky potřebuje i poradit, vstoupí do kabiny a uvítá ho pohled na dvě obrazovky a kameru. Dále je kabina vybavena reproduktory, mikrofonem a zeleným startovacím tlačítkem. Po stisku tlačítka se systém aktivuje a cestující je spojen s poradenským centrem umístěným ve stanici Villingen. Na pravé obrazovce se objeví cestovní poradce, na levé údaje o objednávaném jízdním dokladu. V kabině je rovněž platební terminál, který jízdní doklady tiskne a vydá. Kabina je dostatečně rozměrná i pro vozíčkáře.

V sobotu 13. dubna 2013 byly provedeny poslední zkoušky před zahájením zkušebního provozu.Mimo jiné byla vyzkoušena dosažitelnost "startovacího" tlačítka pro vozíčkáře. Z normálních a běžně rozšířených vozíčků je tlačítko bez problému dosažitelné. Ne však z moderních, tzv. sportovních vozíků. Proto bylo doplněno vpravo dole tlačítko pro přivolání obsluhy, resp. změněna funkce vypínače.

Videokabina - boční pohled, foto: Tommy Videokabina - dialogové obrazovky, foto: Tommy Videokabina - platební terminál, foto: Tommy Videokabina - celkový pohled (před otevřením), foto: Tommy Videokabina - detail s ovládáním pro vozíčkáře, foto: Tommy

stoupa Poslat mail autorovi , Tommy Poslat mail autorovi | 12.4.2013 (7:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu Německo


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel stoupa  mail  
21.04.2013 (15:52)  
Pro Jose:

Ano, optimální rozložení obsluhy v čase. Jen ten outsourcing - specialisté ano, ale v rámci skupiny, ne soukromník (viz DB Vertrieb - odkaz je již v textu článku)
registrovaný uživatel José 
18.04.2013 (23:59)  
myslím že to je vynikající nápad - nárazové vytížení pokladen před odjezdy rychlíků se budou moci rozdělit mezi větší množství operátorů, kteří v jiných stanicích právě žádný odjezd nemají..
Nakonec bude možné službu pokladních outsourcovat nějaké specializované agentuře..
14.04.2013 (20:22)  
infected.bass: A teď si vemte že úplně totéž se říkalo v 19 století, když přišla železnice na svět. Kolika jen povozníkům sebrala práci... a povozy nosičům. Pluh > motyka, most > přívoz, bagr > lopata. Člunkový stav, Knihtisk. Elektronická telefonní ústředna. Téměř každý vynález v "jistém úhlu pohledu" "sebral" lidem práci.
Dnes by to mělo být jinak? Protože výše uvedené tehdy bylo tehdy?
13.04.2013 (21:23)  
stoupa: Vidím, vypadá to propracovaněji. :-)

Má to jednu dobrou myšlenku - než pracně každého pokladníka ve všech kotěhůlkách trénovat ze všech superkomplikovaných tarifů všude po Evropě, co stejně zapomene a pak znechutit jediného zákazníka za rok, co si o to řekne, radši je odkázat na lidi, co to budou umět a budou k dispozici více stanicím.
13.04.2013 (17:45)  
Jsem trochu skeptik. Tohle jsem zažil na letišti San Diego v autopůjčovně Hertz. Měli tam jeden pultík a 6 automatů, kam posílali většinu zákazníků. DB snad budou mít lepší kvalitu zvuku, ochotnější operátory na druhé straně a hlavně aspoň elementární odkládací plochu okolo. :) Byl to docela traumatizující zážitek.
13.04.2013 (11:57)  
ekoter:

Že je práce, ale lidé ji nechtějí dělat, je největší hloupost, jakou jsem kdy slyšel.
V případě těchto nádraží to je o "katování kostů" a ne nedostatku personálu.
13.04.2013 (9:32)  
Ad Jan Volf: ALe teď je otázka, kde je ten problém:
a) Není práce?
b) Práce je, ale lidé ji nechtějí dělat?

Jenom si vemte, kolik teď najednou potřebujete vlakušek a vlakoušků. Kolik lidí je potřeba na prodej různého pití a jídla na palubách a ve stanicích (pokud je za rozumnou cenu).
No a problémy ve společnosti týkající se se dělnických profesí nebo sociálních služeb (zejména obstarávání starých lidí), o tom už ani nemluvím.
editor nebo admin ŽP Chary  mail  
13.04.2013 (1:56)  
Tommy, volný překlad:

Testuje se to po dobu prvních šesti měsíců a účelem je udržet (dostupnou) službu na malých stanicích, nebudou zrušena žádná pracovní místa. Dva zaměstanci pokryjí prvních pět stanic a budou ve službě od osmi ráno do šesti večer. Dosud byly ty přepážky v malých stanicích otvírány jen občas.
registrovaný uživatel Tommy  mail  
12.04.2013 (17:03)  
This is tested in the first 6 months and serves to keep the service on smaller stations, there are no jobs disappear. 2 employees will staff the first 5 stations and thus
von 08:00 bis 18:00 clock clock on duty. So far, the switch to smaller stations were only open at times.
Dies wird in den ersten 6 Monaten getestet und dient dazu den Service auf kleineren Bahnhöfen zu erhalten, es werden keine Arbeitsplätze verschwinden. 2 Mitarbeiter werden die ersten 5 Bahnhöfe betreuen und damit
von 08:00 Uhr bis 18:00 Uhr im Dienst sein. Bisher waren die Schalter in kleineren Bahnhöfen nur zeitweise geöffnet.
registrovaný uživatel janick 
12.04.2013 (15:47)  
Ad ekoter "Budou dělat to, co je potřeba"

Problém dnes začíná být v tom, že už toho moc potřeba není... A pokud je něco potřeba, pak je to práce, kterou nechce nikdo dělat protože a) je to pod jeho uroveň, b) není za to ohodnocení, které by lidi motivovalo.

Samozřejmě chápu opatření k šetření, ani nechci umělou zaměstnanost, protože je to cesta do pekel. Spíš si říkám, jestli tohle není podobná cesta, ač kapku pomalejší...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko