Praha — Společnost JLV, která pro České dráhy zajišťuje cateringové služby pod značkou ČD Restaurant, představila další ze svých tradičních sezónních nabídek. Farmářská pečená vepřová žebra, zakarpatský boršč či plněný ovocný knedlík s tvarohem a šlehačkou v jídelním lístku končí, nově je v jarní nabídce nahradí vepřová krkovice pečená v pikantním koření s křenem, hořčicí a pečivem (129 Kč), kulajda s jarními žampiony a vaječnými kuřátky (49 Kč) nebo jablečný koláč s rebarborovou omáčkou (45 Kč). Jako minutku si můžete objednat kuřecí stehno s jarní nádivkou, podávané s brambory na másle a tomatovým salátem (159 Kč), jako předkrm se nově nabízí tartar z kuřecích prsíček s tomaty, rukolou a bazalkovým pestem (79 Kč). Lehčí variantu jídla představuje jarní míchaný salát s chřestem a vejcem (99 Kč). Mezi nápoje pak nově míří dánský alkoholický nápoj Somersby Cider za 35 Kč v balení 0,33 litru.
České dráhy se spolu s JLV nechaly inspirovat francouzskou leteckou společností Air France a pomocí degustačních balíčků chtějí propagovat novou nabídku přímo ve vlacích. Ve středu 10. dubna tak bude na palubě vlaku EC 277 Slovan probíhat degustace sezonní nabídky, kdy cestující budou obcházet samotní autoři nabídky (šéfkuchaři ČD Restaurant Jiří Král a Jaroslav Sapík), kteří budou rozdávat degustační balíčky s novými pokrmy a propagovat stravování v jídelních vozech ČD. V minulosti se již konalo několik podobných promo akcí ve vlacích ČD, dosud ale vždy šlo jen o konkrétní produkty, jakými byla zmrzlina, sýrové tyčinky nebo minulý týden nové druhy kávy ve spojích SC Pendolino. Jan Valeš, ředitel pro obchod a marketing JLV, k tomu dodává: „Takovouto degustační jízdu, v takovémto rozsahu, s šéfkuchaři projektu ČD Restaurant, kteří budou procházet celou soupravou a nabízet přímo na místo cestujícím ochutnávku aktuální sezonní nabídky, děláme poprvé. Věřím ale, že ohlasy budou natolik příznivé, že už při startu ‚letní nabídky’ zorganizujeme jízd hned několik i do dalších směrů.“
České dráhy v rámci konkurenčního boje také hodlají nasadit více členů palubního personálu (pro nějž se vžil pojem „vlakušky“, i když jde i o mužské členy posádky) do více spojů kategorie IC/EC a Ex. Ten by nově neměl být jen v první třídě a do druhé se přesunout až po obsloužení cestujících v 1. třídě, ale vždy minimálně ještě jeden člen palubní posádky by měl obsluhovat rovnou třídu druhou. Za tímto účelem v současnosti probíhá personální výběrové řízení.
Zdroj: České dráhy
1 2 | Zpráv na stránku: |
Ten podvůdek má své osobité varianty - přinejmenším na EC 111/100 Praha, kde jsem častým cestujícím do/z Polska, to vypadá takhle: objednávky Happy Hours v EC Praha končí (skutečným) příjezdem do Ostravy hl. n. Zde nastoupím a objednám si polévku, guláš a pivo. Do Bohumína to stihnou ohřát a donést, i přes přepřahání mašiny: postoj je tam teď ve směru do PL 25 min. (čeká se na vídeňský přípoj). Ještě minimálně 45 minut a 25 km se pohybujeme na území ČR a já mezitím v klidu poobědvám. Zaplatit stihnu před hranicí. Přesto jsou mi účtovány zahraniční ceny a já zaplatím za stejný produkt od stejného poskytovatele ve stejné kvalitě dvojnásobek než spolucestující vedle u stolku, který si stihl objednat o pět minut dříve ve Svinově. Proč? To mi vysvětlete...
Dvojí ceny jako princip v jednom lokálu za totožnou službu a produkt prostě nechápu - vynořují se otázky:
- Proč tedy nejsou dvojí ceny uplatňovány v lůžkových a lehátkových vagónech JLV?
- Proč nefungují dvojí ceny ve spojích na/ze Slovenska?
- Proč dvojí ceny nemají Maďaři nebo Slováci?
to teda nebývají
waikiki: Podvudek spociva v cem? Pokud budu cokoladu v Cesku prodavat za 20 korun a stejnou v Portugalsku za 2 eura, tak je to podvod?
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.