..: Trať 231 Lysá nad Labem - Kolín již i v Multi! :..

Ikona gordikon, foto: NIcKON Praha — Dalo by se říci, že zavedenou tradicí z produkce známého tvůrce simulátorů řízení železničního provozu, Jana Konrada, jsou vánoční aktualizace, či tvorba nových tratí k řízení, které jsou příjemným zpestřením pro fanoušky jeho projektů. Po předloňské premiéře uzlu Ústí nad Labem a loňském přepracování dálkově řízené části tratě 170 můžete již nyní stahovat a vyzkoušet zcela nově vytvořenou simulaci části pravobřežní polabské trati 231 mezi stanicemi Lysá nad Labem a Kolín nazvanou Multi-6C. A co Vás v ní bude čekat až se pustíte do organizace provozu? Jako nejzajímavější novinku lze označit funkci změny odstaveného vlaku na posun, kdy je potřeba uvolnit dopravní kolej, která byla zároveň implementována i do ostatních simulačních oblastí. Využití je zcela nasnadě zejména při nočních hodinách, či dlouhých obratech, kdy soupravy výchozích osobních vlaků blokují jinak potřebné koleje.

Dále se můžete těšit na intervalový provoz osobních vlaků, vlaky nákladní dopravy, se kterými bude možno pracovat jako v předchozích verzích, resp. oblastech řízení a další již zavedené úkony. A na co si je v novém dispečerském okruhu dobré dávat pozor? Část stanic na trati je vybavena pouze jednostranným úrovňových příchodem k vlakům, nezapomínejte tedy na ohrožení cestujících při průjezdů ostatních vlaků, což věřím, že nebude problém. Nezbývá tedy než popřát klidnou směnu bez mimořádností a hezké Vánoce!

Zdroj: Softikon


Vítek_V | 25.12.2012 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Virtuální svět

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
26.12.2012 (11:57)  
Právě píšou na Novinkách, že Svazijsko zakázalo minisukně, tak by v ČR měl být uplatněn zákaz železničních simulátorů. Povolen by měl být pouze osobám upoutaným trvale na lůžko...
registrovaný uživatel syrda  mail  
26.12.2012 (10:21)  
zirecek: ruční stavění výhybek -> Alt + pravé tlačítko myši na příslušné výhybce.
26.12.2012 (9:23)  
Osobně bych uvítal možnost jednotlivého "manuálního" otáčení výhybek, jak bývalo dříve. Například při hraní Bohumína v max. zátěži by se hodilo mít možnost točit si výhybky dopředu, aby následné stavění vlakové cesty bylo rychlejší.
To jen drobnost k jinak špičkové hře. Díky tvůrci, že neustále vylepšuje, přidává další varianty, :-).
26.12.2012 (9:04)  
Už dva dny jsem na tom závislej, je to opravdu dobře provedené. Možnost změny VLAK>PD a obráceně je opravdu praktická věc. Akorát to ohrožení nástupu je v některých případech sporné - lze ohrozit nástup u vlaku, který má již po čase odjezdu (není zvýrazněn) a odjíždí od nástupiště? Párkrát se mi to stalo, byť to není v reálu možné.

Jako dárek k příštím Vánocům bych uvítal např. oblast Děčína - spoustu nákladů, práce s osobními vlaky na hl.n. (to ještě když nejezdili Panteři a syslové) a mnoho dalšího ;)
25.12.2012 (19:36)  
Za zmínku stojí i možnost přivěšování a odvěšování převážených HV na vlaky na místo posílaní pomocí Lv.
25.12.2012 (16:06)  
Už by někdo měl udělat mapu železničních tratí v ČR, které lze řídit virtuálně u sebe doma :-)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko