Praha — Dalo by se říci, že zavedenou tradicí z produkce známého tvůrce simulátorů řízení železničního provozu, Jana Konrada, jsou vánoční aktualizace, či tvorba nových tratí k řízení, které jsou příjemným zpestřením pro fanoušky jeho projektů. Po předloňské premiéře uzlu Ústí nad Labem a loňském přepracování dálkově řízené části tratě 170 můžete již nyní stahovat a vyzkoušet zcela nově vytvořenou simulaci části pravobřežní polabské trati 231 mezi stanicemi Lysá nad Labem a Kolín nazvanou Multi-6C. A co Vás v ní bude čekat až se pustíte do organizace provozu? Jako nejzajímavější novinku lze označit funkci změny odstaveného vlaku na posun, kdy je potřeba uvolnit dopravní kolej, která byla zároveň implementována i do ostatních simulačních oblastí. Využití je zcela nasnadě zejména při nočních hodinách, či dlouhých obratech, kdy soupravy výchozích osobních vlaků blokují jinak potřebné koleje.
Dále se můžete těšit na intervalový provoz osobních vlaků, vlaky nákladní dopravy, se kterými bude možno pracovat jako v předchozích verzích, resp. oblastech řízení a další již zavedené úkony. A na co si je v novém dispečerském okruhu dobré dávat pozor? Část stanic na trati je vybavena pouze jednostranným úrovňových příchodem k vlakům, nezapomínejte tedy na ohrožení cestujících při průjezdů ostatních vlaků, což věřím, že nebude problém. Nezbývá tedy než popřát klidnou směnu bez mimořádností a hezké Vánoce!
Zdroj: Softikon
Vyřešil jsem to po "švejkovsku"....Ctrl+F5 =zrušení kontroly směru jízdy vlaku a Lv jako vlak do DKV...jde to.
Vyzkoušel jsem snad všechno, ale ten blbej vlak se mi nedaří poslat do DKV...
Ten Nymburk je zatím to nejjednoduší co kdy bylo, tam by se zvládl Nymburk město a Veleliby, klidně i posun v nákladovém nádraží.
Docela vážně jsem letos využil Multikon jako terapii pro oko ruce a hlavně palici po mozkové příhodě. Spojil jsem přijemné s užitečným, ač neupoután doslova na lůžko, ale neuschopněn. Některé formální simulace pod lékařským dozorem pak byly "čajíček", nebo alespoň. Lékaři v Rehabilitačním centru se radolvali, jak se mi zlepšují reakce. Takže - tudy dík! (Ale fakt, je to závislácké...) :-)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.