Praha — Dalo by se říci, že zavedenou tradicí z produkce známého tvůrce simulátorů řízení železničního provozu, Jana Konrada, jsou vánoční aktualizace, či tvorba nových tratí k řízení, které jsou příjemným zpestřením pro fanoušky jeho projektů. Po předloňské premiéře uzlu Ústí nad Labem a loňském přepracování dálkově řízené části tratě 170 můžete již nyní stahovat a vyzkoušet zcela nově vytvořenou simulaci části pravobřežní polabské trati 231 mezi stanicemi Lysá nad Labem a Kolín nazvanou Multi-6C. A co Vás v ní bude čekat až se pustíte do organizace provozu? Jako nejzajímavější novinku lze označit funkci změny odstaveného vlaku na posun, kdy je potřeba uvolnit dopravní kolej, která byla zároveň implementována i do ostatních simulačních oblastí. Využití je zcela nasnadě zejména při nočních hodinách, či dlouhých obratech, kdy soupravy výchozích osobních vlaků blokují jinak potřebné koleje.
Dále se můžete těšit na intervalový provoz osobních vlaků, vlaky nákladní dopravy, se kterými bude možno pracovat jako v předchozích verzích, resp. oblastech řízení a další již zavedené úkony. A na co si je v novém dispečerském okruhu dobré dávat pozor? Část stanic na trati je vybavena pouze jednostranným úrovňových příchodem k vlakům, nezapomínejte tedy na ohrožení cestujících při průjezdů ostatních vlaků, což věřím, že nebude problém. Nezbývá tedy než popřát klidnou směnu bez mimořádností a hezké Vánoce!
Zdroj: Softikon
Ono to píše že je vlak bez lokomotivy, ale ona se asi odvěšuje automaticky okamžitě, tak mě nenapadlo tam provádět posun pryč.
To samé u vlaku směřující do VEL z NMH, pro který je určená lokomotiva z DKV z koleje 910 ...
Pouhý posun do čela vlaku nic nedělá.
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.