..: ČD Net LIDL opět v prodeji :..

ČD Net exkluzivně pro LIDL, foto: ČDPraha — Již tradicí se u nás stala spolupráce Českých drah s obchodními řetězci při prodeji výhodných jízdenek. Tento podzim tak České dráhy spolu se supermarketem Lidl opět nabízí možnost cestování všemi vlaky Českých drah na zvýhodněné jednodenní síťové jízdenky ČD Net Lidl za 199 korun. Cenová úspora oproti běžné jízdence ČD Net je 351 korun. Cestovat můžete o třech listopadových sobotách, konkrétně 10. 11., 17. 11. a 24. 11. Zakoupené poukázky lze za platnou jízdenku ČD Net vyměnit buď u pokladních přepážek, nebo bez manipulační přirážky u průvodčích přímo ve vlaku. Jízdenka platí ve 2. vozové třídě. Při využití spoje SC Pendolino je třeba dokoupit potřebnou rezervaci.

Zdroj: Lidl


JiříK. | 22.10.2012 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel R.U.R.  mail  
24.10.2012 (11:15)  
Sim:
Spousta věcí u sebe má napsáno, že není možné kombinovat s jednorázovým doplatkem do 1. třídy, což ale není doplatek na InKartě, to je když si strejdové omylem sednou do jedničky a průvodčí jim řiká „buď si přesednete nebo si připlatíte 30 korun“. S tím by se to dalo lehce pomýlit (aspoň já jsem nějakou dobou tuhle nuanci nechápal, doplatek jako doplatek - btw. veselé je, že tenhle jednorázový doplatek může být klidně vyšší než ten týdenní).

(Edit: těch 30 korun je příklad, je to prostě rozdíl mezi cenou jízdenky 1. a 2. třídy - což se těžko dělá u jízdenek které nemají prvotřídní variantu, proto asi ta výše zmíněná klauzule.)
registrovaný uživatel Sim 
24.10.2012 (10:14)  
Nechic > 99% sotousum se nelibi oznaceni sotous. Je to jedna z veci, podle ktere se sotous pozna, at se vam to libi, nebo ne, ale klidne tu kvuli tomu dal muzete psat romany. Jen na ne uz nebudu reagovat.

Rozdil ve vyhodnosti jizdenky pro sotouse a nesotouse je naprosto jasny. Bezny cestujici pouziva vlak jako prostredek k tomu, aby se dostal nekam. Sotous bere veci mimo drahu jako nutne zlo k tomu, aby se co nejvic povozil vlakem. Jednoduchou logikou se dostavame k tomu, ze sleva sitovky, ktera umoznuje cestovat kdykoliv odkudkoliv kamkoliv, je mnohem vetsi prinos pro sotouse, nez pro bezne cestujici. Co na tomhle nechapete?

edit: babilon byl rychlejsi :-)

btw, nemohla to byt globule nebo nejaka podobna poukazka, ktera neumoznovala kombinovat jednickovy doplatek? Nebo puvodni eliska?
24.10.2012 (10:13)  
babilonovu větu, že nešotouš je ten kdo použije jen jednosměrnou jízdenku
Nic takového jsem netvrdil.

Ale vy tu s babilonem tvrdíte, že síťová jízdenka je jen pro šotouše.
To jsem také nikde netvrdil. Ten, kdo si síťovku kupuje, protože je pro jeho cestu levnější, je normální cestující. Ten, kdo si ji kupuje, aby si mohl cestu libovolně natáhnout a v průběhu operativně měnit, je šotouš.

Šotouš je prostě ten, pro kterého je železnice víc než jenom prostředek, jak se co nejrychleji dostat z místa A do místa B.
24.10.2012 (9:43)  
neco, k cemu ten doplatek nesel pouzit, tu bylo/je ... jen si nevzpomenu co.
Tak to by mě fakt zajímalo.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
24.10.2012 (9:04)  
Sim: Narážím na tvou definici šotouše z 23.10.2012 (6:41) a babilonovu větu, že nešotouš je ten kdo použije jen jednosměrnou jízdenku (zpáteční když se odváže). Pokud jedu vlakem poznávat města/památky nebo jel do školy, za kamarádem atd., tak nejsem v tu chvíli šotouš i kdybych použil nejvýhodnější sítové jízdenky a znal řazení všech vlaků, které použiju. Pokud jedu za účelem projetí trati, vyfocení určitého vlaku nebo vzácného mechanického návěstidla, tak šotouš jsem. Ale vy tu s babilonem tvrdíte, že síťová jízdenka je jen pro šotouše. A taková definice se mi nelíbí.

FYI: 460 jsem tam psal jen aby to nastínilo období, nebyla cílem cesty ;)
registrovaný uživatel Sim 
24.10.2012 (6:57)  
Honza > i kdybyste splnoval jen tohle: "když jede vyjímečně například 451 místo 471, tak jsem ochoten změněnit cíl cesty a program dne", splnujete definici sotouse beze zbytku.

babilon > neco, k cemu ten doplatek nesel pouzit, tu bylo/je ... jen si nevzpomenu co.
registrovaný uživatel Honza  mail  
24.10.2012 (0:25)  
babilon: šotouš může být v přeneseném slova smyslu třeba i ten, kdo chodí po ulicích a fotí pouliční lampy, a sloupy a dráty, protože tam a tam jsou vzácné druhy, které už jsou málo a podobně. Tak z toho důvodu jsem také šotouš :-)

Edit: spokojím se s tykáním, dík.
24.10.2012 (0:07)  
M: Ja vim, ze to jde ke vsemu
Ano, opravdu ke všemu. Je to vlastnost toho doplatku.
24.10.2012 (0:04)  
Já se za šotouše nepovažuju
To ovšem neznamená, že jim nejste. Šotouš není jenom ten, kdo fotí, i když odsud to slovo vzniklo.
registrovaný uživatel Honza  mail  
23.10.2012 (23:34)  
Sim: Já se za šotouše nepovažuju především proto, že jednak se definice neshoduje ve všech bodech, ale hlavně praví šotouši jsou bezohlední maniaci, kteří si dělají vzájemě naschvály aby právě oni měly tu nejlepší fotku nejkvalitnějším foťákem, když je v terénu nějaká překážka, tak jí bez ohledu na to čí to je a co to je, odstraní a když se nahání nějaké to "vysněné vzácné" vozidlo, tak jdou stranou i předpisy o provozu na PK a jede se, co auto dokáže.

Tak takový šotouš nejsem, a proto mě spíš uráží, když jsem za šotouše označen.

Edit:
Ano, když jede vyjímečně například 451 místo 471, tak jsem ochoten změněnit cíl cesty a program dne.
Ale že by každý, kdo chce jen poznávat okolí tratí (především krajinu) musel být šotouš, to asi ne.
Ať jsem, nebo nejsem šotouš, také si občas raději zajedu po 073, kde je pěkný výhled na skály kolem Mojžíře a Povrlů a Dobkovic, především na jaře, když to všechno kvete, nebo na podzim se projedu po 097 z Lovosic do Opárna, kde je krásný výhled do Opárenského údolí pěkně z výšky nad vrcholky stromů. Nebo se rád na podzim povozím trolejbusem po Ústí, kdy to má zvláštní podzimovou atmosféru.
  1 2 3 4 5 6 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko