..: Plzeň, Hradec, Morava levněji. ČD rozšiřují promo jízdenky :..

Lokomotiva řady 362 právě přivezla rychlík z Plzně a Chebu, foto: Aleš PetrovskýPraha — Obyvatelé a návštěvníci Plzně a několika moravských měst budou moci od 3. září absolvovat své dálkové cesty vlakem levněji. České dráhy totiž k tomuto termínu rozšiřují nabídku zvýhodněných jízdenek ČD Promo, jež byly dosud určeny pouze pro zákazníky na trasách Praha – Ostravsko/Zlín a Praha – Brno. Na mapu akčních relací tak od září přibudou linky Brno – Zlín, Brno – Prostějov – Olomouc, Brno – Uherské Hradiště, Praha – Hradec Králové a Praha – Plzeň. Akční jízdenky bude možné zakoupit jako jednoduché nebo zpáteční, a to včetně levnější varianty pro držitele zákaznických In-karet. Stejně jako u dosavadních promo-lístků se cena za zpáteční cestu bude rovnat dvojnásobku jednoduché jízdenky pro 2. vozovou třídu. Pro cestující ČD, zejména ty příležitostní, nová cenová akce znamená na některých vytížených trasách zlevnění až v řádu desítek procent. Ze struktury vybraných relací je přitom patrné, že tento krok je zejména v reakci na rostoucí autobusovou konkurenci, která už dnes rychlíky významně ohrožuje jízdní dobou i cenou.

Nové nabídky ČD Promo jsou platné od 3. září 2012 do odvolání při cestě ve 2. vozové třídě všech kategorií vlaků ČD po vyznačené trase. Použití 1. třídy je možné výhradně s časovým doplatkem na In-kartě, přičemž jednorázový doplatek, případně využití vyšší třídy pouze v části trasy, není možné. Nákup jízdenek je možný přes eShop ČD, zákaznickou linku TeleTiket a na určených pokladnách se zařízením UNIPOK. Případné specifické podmínky jsou uvedeny pro každou trasu zvlášť v komplexním přehledu, který vám přinášíme jako první.

ČD PROMO Brno – Zlín

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanic Zlín střed nebo Otrokovice
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Brno a ve stanicích Chrlice, Zlín střed a Otrokovice
Platí pro trasy
  • Brno hl. n. – Břeclav – Otrokovice – Zlín střed
  • Brno hl. n. – Bzenec – Moravský Písek – Otrokovice – Zlín střed
  • Brno hl. n. – Kojetín (Kroměříž) Přerov – Hulín – Otrokovice – Zlín střed
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 110 Kč 90 Kč 165 Kč 140 Kč
Důchodce 90 Kč - 147 Kč 122 Kč
Žák 15 – 26 80 Kč 65 Kč 123 Kč 110 Kč
Dítě do 15 let 55 Kč 45 Kč 82 Kč 75 Kč
ZTP, ZTP/P 30 Kč 25 Kč 41 Kč 35 Kč

Poznámka: Pro autobusy SA neexistuje přímé spojení, pouze s přestupem v Olomouci

ČD PROMO Brno – Olomouc

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanice Olomouc hl. n. přes Prostějov hl. n.
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Olomouc, Brno a v železniční stanici Chrlice
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 100 Kč 80 Kč 105 Kč 80 Kč
Důchodce 80 Kč - 105 Kč 80 Kč
Žák 15 – 26 75 Kč 60 Kč 78 Kč 65 Kč
Dítě do 15 let 50 Kč 40 Kč 52 Kč 45 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 26 Kč 20 Kč

ČD PROMO Brno – Uherské Hradiště

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanic Uherské Hradiště nebo Staré Město u Uherského Hradiště
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Brno a v železničních stanicích Chrlice, Uherské Hradiště a Staré Město u Uherského Hradiště
Platí pro trasy
  • Brno hl. n. – Břeclav – Staré Město u Uherského Hradiště – Uherské Hradiště
  • Brno hl. n. – Veselí nad Moravou – (Kunovice) – Uherské Hradiště – Staré Město u Uherského Hradiště
  • Brno hl. n. – Bzenec – Moravský Písek – Staré Město u Uherského Hradiště – Uherské Hradiště
Kategorie ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 90 Kč 75 Kč 125 Kč 105 Kč
Důchodce 75 Kč - 125 Kč 105 Kč
Žák 15 – 26 65 Kč 60 Kč 90 Kč 80 Kč
Dítě do 15 let 45 Kč 40 Kč 62 Kč 62 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 31 Kč 31 Kč

ČD PROMO Brno – Prostějov

Specifické podmínky
  • Ze stanice Brno hl. n. do stanice Prostějov hl. n. přes Vyškov na Moravě
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Prostějov, Brno a v železniční stanici Chrlice
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická
Cestující 15+ 80 Kč 70 Kč
Důchodce 70 Kč -
Žák 15 – 26 60 Kč 55 Kč
Dítě do 15 let 40 Kč 35 Kč
ZTP, ZTP/P 20 Kč 20 Kč

Neexistuje spojení autobusy SA.

ČD PROMO Praha - Hradec Králové

Specifické podmínky
  • Ze stanice Praha hl. n. nebo Praha-Vysočany do stanice Hradec Králové hl. n. přes Poděbrady
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Praha nebo Hradec Králové
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 100 Kč 80 Kč 100 Kč 80 Kč
Důchodce 80 Kč - 100 Kč 80 Kč
Žák 15 – 26 75 Kč 60 Kč 75 Kč 65 Kč
Dítě do 15 let 50 Kč 40 Kč 50 Kč 50 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 25 Kč 25 Kč

ČD PROMO Praha - Plzeň

Specifické podmínky
  • Ze stanice Praha hl. n. nebo Praha-Smíchov do stanice Plzeň hl.n.
  • Prodej ve stanicích začínajících názvem Praha nebo Plzeň
ČD Promo obyčejná ČD Promo zákaznická SA běžná SA kreditová
Cestující 15+ 100 Kč 80 Kč 100 Kč 90 Kč
Důchodce 80 Kč - 100 Kč 90 Kč
Žák 15 – 26 75 Kč 60 Kč 70 Kč 65 Kč
Dítě do 15 let 50 Kč 40 Kč 50 Kč 50 Kč
ZTP, ZTP/P 25 Kč 20 Kč 25 Kč 25 Kč

Zdroj: České dráhy, Rezervační systém SA, PTV


Aleš Petrovský | 27.8.2012 (14:44)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   
28.08.2012 (9:53)  
Karel Kovářík: To co tam jezdí je největší slabina pro ČD a největší konkurenční výhoda pro ostatní na silnici. To, že ten lístek stáhli ze 135 na 100 je hezký, ale je otázkou, zda to bude stačit.
Protože pokud si jako potencionální cestující bez inkarty či režijky položím otázku čím pojedu, těch PRO pro vlak moc nenacházím.
http://www.zelpage.cz/razeni/12/vlaky/cd-933
registrovaný uživatel Kakov 
28.08.2012 (9:28)  
Ad Brno-Olomouc
pokud by se nasadila nemuzejní technika, tak bych to neviděl tak tragicky.

mezi Pinďou a RJ je taky rozdíl skoro půl hoďky a přitom se uživí obojí
28.08.2012 (1:58)  
No tak Brno-Olomouc se můžou snažit sebevíc, ale ztrácí časem a tím muzeem na kolejích určitě nenadchnou. 1h 32m ve špinavé kožence a ve vedru oproti 1h 3m v pohodě a bez zastávek nemá moc šancí. Zastávky jak v Olomouci tak v Brně těsně vedle sebe, tudíž bez výhody.
27.08.2012 (22:29)  
Karel Kovářík: Proč by měli uznávat SCIC jízdenky, když by jim nikdo tržby z nich nepřeposlal a nemají ani propojené rezervační systémy s ČD, popř. DB. V takové situaci je uznávání nesmysl. To přijde až teď postupně v návaznosti na vstup do UIC.
27.08.2012 (22:26)  
České dráhy se evidentně snaží touto cestou konkurovat autobusům (nejen Student Agency) na dané relaci, jinak si to nedovedu vysvětlit. Nebo prostě na nábřeží ještě neobjevili, jak to funguje u západních sousedů (ani to by mne nepřekvapilo)...


Karel Kovářík: Nemohu posoudit - nejel jsem tam a tarifní nabídky jsem nestudoval.
registrovaný uživatel Kakov 
27.08.2012 (22:23)  
jiří bajer:
a co trasa do žiliny? tam uznává mezinárodní jízdné?
27.08.2012 (22:17)  
Jiří Bajer: Citace je z ČTK.

Otázka zní, proč ale ČD nezvolí stejný model - vázané jízdenky levněji, otevřené jízdenky standardní portfolio IN25, IN50, obyčejné... ČD Promo ten ceník totálně deformuje a to pouze na vybraných trasách. Viz reakce Ota.
27.08.2012 (22:12)  
Juristic007: Smím se zeptat, odkud jste vzal Jančurovu tradičně hysterickou reakci - jde čistě o moji zvědavost :) Díky.

Jinak máte naprostou pravdu, co se těch cenových nabídek týká: Cestuji docela často po Německu a vidím to při každém hledání spojení na portálu DB. I lidé bez BahnCard mají možnost dost ušetřit, jedou-li např. konkrétním spojem, je-li jejich jízdenka vázána pouze na jejich osobu, rezervují-li si cestu dostatečně včas atp. Toto asi Jančura nechápe. Jsem zvědavý, zda bude uznávat mezinárodní jízdenky, pokud (a zda vůbec) vkročí na linku Praha - Berlín - Hamburg (teoreticky by měl, jinak by asi jako jediný v celé civilizované Evropě stál mimo sféru platnosti UIC 108)...
27.08.2012 (21:19)  
výborná je hysterická reakce Jančury na tyto slevy- možná by mu ten jeho mluvčí měl vysvětlit, že podobné slevy fungují všude, kde je železnice dotována / ÖBB, DB.../
Už jsem myslel, že RJ spí,ale zdá se, že s podzimem nabral síly a můžeme se těšit na další várku jeho vejžblebtů:

Jedná se o protiprávní postup, kdy monopolní dopravce zneužívá státních dotací k nabízení podnákladových cen. Je to diskriminace ostatních dopravců, kteří jezdí bez dotací, i vlastních zákazníků - držitelů In-karet. Pro ně se In-karta stala drahým bezcenným plastem. Stát by měl okamžitě snížit dotace, které z daní občanů dává ČD. Ukazuje, že nejsou zapotřebí,
27.08.2012 (21:06)  
danovy poradce: Píšu IN50.
  1 ... 7 8 9 10 11      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko