..: Dopravce Przewozy Regionalne si pronajme 10 lokomotiv řady 163 :..

"Polonizovaný" peršing 163.048 poblíž stanice Biały Kościół, foto: Marcin Jalowski Varšava — Dopravce Przewozy Regionalne (PR) zřejmě neprodlouží smlouvu na pronájem šestinápravových lokomotiv ET22 od PKP Cargo, které jsou nasazovány do čela osobních vlaků kvůli nedostatku odpovídajících lokomotiv. Provoz vlaků v této podobě je samozřejmě ekonomicky náročný, a to nejen kvůli samotným provozním nákladům, ale i vysokým sazbám za jejich pronájem. Przewozy Regionalne si proto pronajímají lokomotivy EU07 od firmy METCHEM, patřící do skupiny TS Opole (květen 2012 – duben 2016), a smlouvu uzavřely také s Českými drahami – týká se deseti strojů řady 163, jejichž úprava pro polské tratě by se měla rozběhnout v plném proudu v následujících týdnech, a které se budou v Polsku vyskytovat od října 2012 až do září 2016. Za pronájem českých peršingů zaplatí polská strana v přepočtu zhruba 152 milionů korun. Již teď ale vyvstávají obavy o údržbu lokomotiv.

Zdroj: Rynek Kolejowy, Kurier Kolejowy


Dominik Jaroš | 2.6.2012 (13:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Polsko Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel tarten 
14.06.2012 (12:31)  
(Sorry OT:
JK ml.: Bo komu není rady tomu není vzájemné hospodářské pomoci :-)

Rád bych, aby byl tento bonmot uchován i pro další generace ve své ironičtější a údernější formě vyjadřující nadvládu někdejšího CCCP za ideologickými a mediálními kulisami:
Komu není vzájemné rady, tomu není hospodářské pomoci.
;-D )
registrovaný uživatel tarten 
14.06.2012 (12:22)  
Libcha: Nestačily by jim banány ?
Špáňa: Nebo se prostě počítá s tím, že po návratu je stejně bude čekat modernizace na 363.5 jako u Carga

Do konce dlouhodobé smlouvy má být v osobce vysoutěženo 75% rychlíkových linek (a později zbytek) a vypadá to, že ze starého vozidlového parku se tam neuplatní ani kolo. Takže už nevěřím ve výhodnost dalších velmi drahých rekonstrukcí na 140 km/h a je zcela rozumné se zbavovat pomalých peršingů, když se naskytne příležitost z toho ještě něco mít. Naopak pochybuju, že by se ČD mohly zbavit rychlých banánů dřív, než se jim fyzicky rozpadnou. Ze 120-140 na 160 km/h by měly přejít co nejdříve všechny koridorové rychlíky, u kterých je to jen trochu možné a nějakou minutku to ušetří. Jak kvůli cestujícím a konkurenci se silnicí, tak kvůli rychlejším vlakům na stejné trati.
registrovaný uživatel JK ml. 
04.06.2012 (12:43)  
KK: třeba todleto http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/141182.jpg

Ale třeba je peršingů opravdu nadbytek
.....
registrovaný uživatel Kakov 
03.06.2012 (21:51)  
co je prosím myšleno tou tramvají? děkuji
registrovaný uživatel MirekM  mail  
03.06.2012 (18:28)  
Petr112: Nechápu, půjčí si od rakouska a půjčí Polákům, v tomje nějaká čertovina.
Proč čertovina? Proč by to nemohla být snaha rozumně hospodařit s vlastním majetkem?
03.06.2012 (13:50)  
Ad Miroslav Zikmund:To je jako problém udělat oběhy tak, aby se lokomotivy dostaly na údržbu do Bohumína ?

Kolik vlaků dopravce PR jezdí do Bohumína?

Ad Petr 112:Nechápu, půjčí si od rakouska a půjčí Polákům, v tomje nějaká čertovina.

Ta "čertovina "budou nejspíš napájecí systémy.163 by z Prahy do Vídně přes Brno tahala EC velmi těžko:-)
Kdežto osobáček,nebo rychlík v Polsku -to nebude žáden problém.
03.06.2012 (12:02)  
Nechápu, půjčí si od rakouska a půjčí Polákům, v tomje nějaká čertovina.
registrovaný uživatel BigDye 
03.06.2012 (9:59)  
Trh se rozhýbává, dráhy se učí podnikat. Chválím.
03.06.2012 (6:34)  
Petr112
Nových "elektrik" přibývá. Lokomotivy 380, Elefanti a na podzim možná už budou Panteři.
03.06.2012 (3:44)  
Nechápu zdroje článku. Opravdu jde o Lv ČD? O tom dost pochybuji, kde by je vzali? Rozsah dopravy je stejný a nové elektriky jsem teda nikde neviděl. Nejde o něco od ČDC?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko