..: Motorové jednotky řady 814 v korporátním nátěru :..

814 190-5, foto: Whupi Český Těšín — Dvě motorové jednotky řady 814, známé také pod obchodním názvem Regionova, byly opatřeny nátěrem v korporátním stylu Českých drah, který vytvořilo v minulosti Studio Najbrt. Jedná se o vozidla 814.190-5 a 814.191-3 určená pro Moravskoslezský kraj. Tyto jednotky budou nasazeny na trať 322 z Frýdku-Místku do Českého Těšína, společně s dalšími dvěma v celovozovém polepu propagujícím nákup jednotek z daní evropských daňových poplatníků prostřednictvím fondů EU. Jedna souprava zůstane v klasickém žluto-zeleném nátěru vytvořeném studiem Konting. Zajímavostí je především to, že Regionovy se měly korporátnímu laku úplně vyhnout. Podle slov tiskové mluvčí Českých drah Kateřiny Šubové nakonec budou v novém modro-bílém nátěru Regionovy zastoupeny v těchto dvou kusech. Slavnostní představení se bude konat 1. června 2012 ve Frýdku-Místku.

Zdroj: České dráhy


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 19.5.2012 (15:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
20.05.2012 (19:32)  
proč je to číslo na okně vytištený na papíře
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.05.2012 (16:49)  
Matouš Vinš: jasně 714 jsou normálně najbrt.
20.05.2012 (16:48)  
ikkyu: 714 v najbrtu jezdí, 749 se už nově nelakují a bobiny mají ČD už jen muzejní :-)
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.05.2012 (16:47)  
ikkyu: tohle hlavně nedostane nový nátěr, tak ani nemůže mít Najbrta. Výjimku má pendolíno, regiohnus a možná snad 380.

A opačná výjimka jsou 451, které už se do provozu nepočítají, nový lak nedostanou a přestou jsou 2 najbrti.
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.05.2012 (16:45)  
Ťululu: tak s pojezdem se nic nezměnilo, motor to má stejný, takže hlučnost nebo pískání v obloucích je pořád stejné. Jen je interiér, díky vysokým opěradlům více nepřehledný, což možná je dobře, že když tím jede 5 lidí, nebudí to takový ten dojem, že se vozí vzduch. Takoví syslové, přestože mají minimálně o třídu horší sedačky než Bdt a neotevírací okna, celkový dojem je dobrý, protože je to to modernizované celé a barevně to hezky ladí. Stejně tak Bčka když jsou na půl, tak je to horší, než když nejsou vůbec.
registrovaný uživatel ikkyu 
20.05.2012 (16:42)  
Nevíte někdo, jestli jsou i jíné stroje, které mají z Najbrtu výjmku? Třeba jsem ještě nikdy neviděl v Najbrtu 749, 714 a mám pocit že ani žádnou Bobinu.
20.05.2012 (15:47)  
Honza: hodnekrat jsem mel tu cest se s reko 810 svest a za celou cestu jsem si myslel,ze za hlavou mam motor a v obloucich to nehorazne piskalo, bylo to jeste v te dobe,kdyz zacinaly jezdit,jinak sedacky OK,ale pri cestovani s kolem je fakt radost to kolo tam rvat,proto radsi regionovu
20.05.2012 (13:57)  
Honza: Cestoval jsem modernizovaným vozem z Chornic do Skalice nad Svitavou a žádné nové obložení tam nebylo, lino vypadalo ušmudlaně a topení pořád rezonovalo. Ale sklápěcí okna jsou skvělá, jen to uvnitř tvoří takový hnusný schod. Jiným modernizovaným vozem jsem nejel, nemůžu porovnat.
registrovaný uživatel Honza  mail  
20.05.2012 (13:13)  
Ťululu: ta modernizovaná 810 vypadá úžasně. Typický příklad jak vypadá kombinace starého s novým. Nové lino, nová sedadla, nová okna a obložení, přepážky původní. Horší, než kdyby to vůbec nerekonstruovaly, nebo zrekonstruovali celé. A úplná bomba je tam to tlačítko na znamení, jak ve chlévě s prominutím.
20.05.2012 (12:05)  
Souhlasim stim, ze Regionova neni zrovna to prave orechove, ale kdyz cestuji s nabouchanym kolem jako cykloturista, tak se nad Regionovou olizuji a skacu radosti, tudiz je to porad lepsi nez nic a nez modernizovana 810 a jeste nezapomente na duchodce a maminky s kocarkama,ty se taky urcite olizuji,proste je to nizkopodlazni vlak za malo penez
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko