..: Siemens zahájil dodávky jednotek Desiro RUS pro RŽD :..

Desiro RUS, foto: Siemens Krefeld — První ze 38 nových jednotek Siemens Desiro RUS zahájila svou cestu z výrobního závodu ležícího v německém Krefeldu do ruského Petrohradu. Jednotka je přepravována po moři, konkrétně po řece Rýn do Amsterdamu a následně do přístavu Usť-Luga. Přeprava po vodní cestě byla vzhledem k rozměrům a hmotnosti jednotky vyhodnocena jako nejlepší. Z přístavu Usť-Luga do domovského Petrohradu už pojede „po svých“. RŽD objednaly další sérii jednotek Desiro RUS v hodnotě kolem dvou miliard eur v září 2011, první dodávky započaly právě začátkem března letošního roku. Celkem by mělo být vyrobeno zhruba 1 200 vozů, tedy 240 jednotek.

Překládka Desiro RUS, foto: SiemensInteriér Desiro RUS, foto: SiemensStanoviště strojvedoucího Desiro RUS, foto: Siemens

Jednotky koncipované jako pětivozové s hnacími vozy na obou koncích, které si v Rusku vysloužily přezdívku „vlaštovka“ (Lastočka), jsou schopny jízdy pod dvěma napájecími soustavami – 3 kV a 25 kV/50 Hz. Maximální rychlost činí 160 km/h.

Zdroj: Siemens


Adam Vanting Poslat mail autorovi Ohodnotit na Flattru | 11.5.2012 (10:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu Rusko


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Raquac 
11.05.2012 (15:49)  
Přístup k ruským (nejen) "státním" zakázkám je výrazně ovlivněn... To je urcite pravda. Krome toho, ma Skoda odpovidajici projekt jako referenci? Kdyz si muzou RZD vybirat mezi koncerny jako jsou SAG a BT, bylo by z jejich pohledu rozumne spolupracovat u takove velke zakazky s lokalnim vyrobcem (u ktereho je riziko nestability relativne vysoke), jakym Skoda dnes bezpochyby je? Obzvlast, pokud takovy vyrobce nenabizi nic vyrazne lepsiho nez zminiovane koncerny? Skodovka dnes proste hraje jinou ligu, vycitat ji v tomhle pripade neuspech je mimo realitu.
registrovaný užívateľ Keprt 
11.05.2012 (15:37)  
Přístup k ruským (nejen) "státním" zakázkám je výrazně ovlivněn i úrovní zahraničně-politických vztahů dotyčných zemí (to samozřejmě neplatí jen v případě Ruska). A ty jsou dnes (a už dlouho) mezi D-RUS výrazně vřelejší, než mezi CZ-RUS.
11.05.2012 (15:29)  
Deadeye:

- Elefanty a 2x 380 na Slovensko
- Elefanty na Ukrajinu
- Elefanty do Litvy
- výstroj do korejských mašin do Turecka
- tuším, že obdobně i výstroj do některých čínských.

Dámy a pánové, nechci se Škody nějak zastávat, ale kdo z Vás to má?
11.05.2012 (14:14)  
Hmm a kde byla Škoda v době výběrového řízení? To by byl teprve impuls pro náš kolejový průmysl, 240 jednotek a za cizí peníze. evidentně ale Škoda zase tak moc uspět na cizích trzích neumí a to ani na těch, které jí byly a doteď ještě alespoň částečně jsou, nakloněny. Jó, ale jak jde o výběrka v zemích, kde se znají s úředníčky, politiky a umí uplácet, tak to jde:)
registrovaný užívateľ Keprt 
11.05.2012 (14:06)  
Zeck: při naší výšce (nížce - max 550 mm) nástupišť se to dá zvládnout s jednou klikou.

Jinak to zas taková moderní vychytávka není, třeba polské mašiny EP09, konstrukcí z 80. let, mají taky dvě kliky. A samozřejmě i další stroje jiných výrobců.
registrovaný užívateľ Zeck 
11.05.2012 (13:11)  
Martin Keppert: diky, to je teda vychytavka! :)
a na ceske masinky to netreba?
registrovaný užívateľ koyot 
11.05.2012 (13:10)  
To je pořádná várka vagonků, jinak ještě dodám, že RŽD u Siemens objednali také další várku Sapsanů.
registrovaný užívateľ Keprt 
11.05.2012 (12:56)  
Zeck: aby se dalo do kabiny vstupovat jak z úrovně kolejí, tak z vysokého perónu.
registrovaný užívateľ Zeck 
11.05.2012 (12:54)  
preco to ma 2 klucky na dverach?
registrovaný užívateľ Raquac 
11.05.2012 (12:32)  
Zajimava zprava - ale ponekud opozdena. Prvni vozy dorazily do Ruska pred dvema mesici...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko