..: RegioJet odkoupil 12 rychlíkových vozů ze Švýcarska :..

SBB Am, foto: bahnmedien.at Zürich/Brno — Nejen LEO Express nasadí do provozu kolejovou techniku švýcarské provenience. Soukromý dopravce RegioJet podnikatele Radima Jančury v dubnu tohoto roku podepsal se Švýcarskými spolkovými drahami (SBB) smlouvu na odkoupení 12 oddílových vozů první třídy řady Am v původním provedení. Vagony, které si donedávna pronajímaly německé DB pro soupravy vlaků EuroCity, v květnu RegioJet převeze do České republiky. V plánu má zásadní modernizaci a nasazení na své vlaky mezi Prahou, Ostravou a Žilinou v průběhu druhé poloviny tohoto roku.

Zdroj: SBB, RegioJet


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 1.5.2012 (19:24)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá) Švýcarsko


  1 ... 12 13 14 15 16 17      Zpráv na stránku:   
02.05.2012 (12:01)  
infected.bass

Takže mám tomu rozumět, že když si půjdu koupit jeden wago bude stát 1 mil euro a když 100 tak jeden vyjde na půlku? To asi ne ....

Já chápu, že fabia stojí 200-800 tisíc, ale vím, že ta holá stojí 200, ale kolik stojí základní cena wago 1 třídy prostě nevím.
02.05.2012 (11:19)  
Martin Utajený: Cena nového vozu se odvíjí od zakázky, jako ve všem na železnici. Je rozdíl, když jich objednáte 100 a nebo 2. Takže na tohle neexistuje fundovaná odpověď.
registrovaný uživatel Luxian  mail  
02.05.2012 (11:15)  
M-průvodčí je geniální troll a vždycky se tu na něj někdo chytí.
02.05.2012 (11:14)  
Myslím že každý nový WAGO na našich kolejích = velké hurá

Dotaz pro odborníky: kolik dnes stojí takový nový wagon 1. třídy?

Ať mám představu ... děkuji

M
02.05.2012 (11:07)  
Ad Neonym:
Ministersvo dopravy si klade podmínky nových vozů na vnitrostátních rychlících a Ex, protože to jsou dotované spoje.
Do nedotovaných spojů v ohledu na kvalitu vozů již nemůže MD zasahovat, protože jsou provozovány dopravcem na riziko prodělku. Jako je to u Žlutých vlaků. Tam už panuje plně tržní ekonomika. To, že když se cestujícímu ve vnirostátní dopravě nebude líbit EC-IC xxx?, tak použije v budoucnu některý z Ex nebo R, protože tam budou postupně staré, i když modrenizované hajtry, nahrazovány vozy novými.
registrovaný uživatel Sim 
02.05.2012 (9:18)  
Martin Michl > a co vam brani si rezervovat mista s hadrovymi sedackami? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/21/RegioJet%2C_vagon%2C_kup%C3%A9_pro_%C5%A1est%2C_p%C5%99%C3%ADmo.jpg Zpravidla byvaji obsazovana jako posledni.

Indi > pochybuju; pokud by zacal provozovat jednicku, proc by na to nevyhradil soucasne byznysabtajly? Z hlediska klidu na tom nebude lip ani premiove svezeni s Leosem.

Neonym > ja predpokladam, ze pozadavek na "nove vozy" je pouze novinarske zjednoduseni vagonu, ktere dosahuji potrebnych parametru; souvisi to zjevne s tim, ze CD by se takovyto brutalni upgrade zjevne (pri jejich standardnich cenach) nerentoval, takze pro modre to bude velmi pravdepodobne znamenat skutecne potrebu novych vozu. MD by bylo samo proti sobe, kdyby to nerozepsalo podle parametru.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
02.05.2012 (9:06)  
trohu OT: Nechápu, proč MD chce dát do VŘ podmínku na nové vozy. Bylo by dobré pro ČD, konkurenty a hlavně pro cestující, kdyby se tam daly podmínky jako klimatizace, vaku WC, info systém a tak. Stáří by pak každému bylo fuk. I nový vůz může být bez tohohle a to je pak zase úplně fuk, že je nový.
registrovaný uživatel Indi  mail  
02.05.2012 (8:51)  
Tak snad konečně začne vozit i Jančura 1. třídu. To je jediný důvod, proč po té, co jsem ho vyzkoušel jsem se vrátil do pendolina - vůbec nejde o to, že by bylo pohodlnější, ale že má 1. třídu, kde je poněkud tišší prostředí než ve 2.
registrovaný uživatel PepaN 
02.05.2012 (8:43)  
jamiebie: jistě, že to problém není, dnes není problém udělat cokoliv, co si zaplatíte ;-)
02.05.2012 (7:59)  
Pokud mají původní vozy od SBB projít zásadní rekonstrukcí, to velkou modernizací, tak se bude vlastně jednat o 100% nový interiér a skříň a podvozky budou důkladně opraveny a pevně věřím, že bude dosazeno vakuové WC. Klimošku už určitě mají. Tak proč se do toho nepustit?

České dráhy postupovaly podobně. Jen nedosadily klimatizaci a vakuové WC, takže jsou dnes pozadu. Malým kladem je. že ty rekonstruované vozy opět modernizují a už mají to co by měly mít. Humanizované vozy Janoza-to je rádoby z nouze. cnost.
  1 ... 12 13 14 15 16 17      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko