Zürich/Brno — Nejen LEO Express nasadí do provozu kolejovou techniku švýcarské provenience. Soukromý dopravce RegioJet podnikatele Radima Jančury v dubnu tohoto roku podepsal se Švýcarskými spolkovými drahami (SBB) smlouvu na odkoupení 12 oddílových vozů první třídy řady Am v původním provedení. Vagony, které si donedávna pronajímaly německé DB pro soupravy vlaků EuroCity, v květnu RegioJet převeze do České republiky. V plánu má zásadní modernizaci a nasazení na své vlaky mezi Prahou, Ostravou a Žilinou v průběhu druhé poloviny tohoto roku.
Zdroj: SBB, RegioJet
Josef Petrák
| 1.5.2012 (19:24)

Související zprávy

04.05.2012 (18:53)
ib:
Pokud se někdy uklidníte, přečtěte si upravený příspěvek a pak teprv kritizujte.
Pokud se někdy uklidníte, přečtěte si upravený příspěvek a pak teprv kritizujte.
04.05.2012 (18:50)
ib:
Lepší argument než opakování tvrzení by nebyl? Pak by se zjistilo třeba že je to skutečně záloha na šroty nebo novinky...
Lepší argument než opakování tvrzení by nebyl? Pak by se zjistilo třeba že je to skutečně záloha na šroty nebo novinky...
04.05.2012 (18:48)
Tarten: K Bmz ji počítat nemusíš, víš proč? Protože s Bmz ti pojede sama. Ale víš proč ji musíš dopočítat k RJ? No protože ti ten řídící vůz bude jinak na hovno, takže ji musíš dopočítat!!
Ty ani nevíš jestli to podepsáno bylo nebo ne? :-D Ach jaj...
Ty ani nevíš jestli to podepsáno bylo nebo ne? :-D Ach jaj...
04.05.2012 (18:46)
Ne není, záloha je 15-20 %, diskutuj jak chceš nezměníš to. :-D Z 15 jednotek je záloha minimálně 3 jednotky!
04.05.2012 (18:46)
ib: Já ty kontrakty neuzavírám
Tak z čeho váš odhad vychází? Nemáte ani novinový článek?
A jde o 44,4 MKč, ne o 50.
Jestli trváte na tom, že k vozu z rj je potřeba dopočítat mašinu (a nazývat to cenou za vagón) a k nějakému Bmz ne, tak není o čem se s vámi bavit.
Těch 44 milionů je hovadina, už jsem vám to vysvětlil...
Nevysvětlit, předložil jste nesmyslný výpočet. Mimochodem, žádný kontrakt pravděpodobně podepsán nebyl. Jen uvažovaný rozsah zakázky. Dvakrát.
Tak z čeho váš odhad vychází? Nemáte ani novinový článek?
A jde o 44,4 MKč, ne o 50.
Jestli trváte na tom, že k vozu z rj je potřeba dopočítat mašinu (a nazývat to cenou za vagón) a k nějakému Bmz ne, tak není o čem se s vámi bavit.
Těch 44 milionů je hovadina, už jsem vám to vysvětlil...
Nevysvětlit, předložil jste nesmyslný výpočet. Mimochodem, žádný kontrakt pravděpodobně podepsán nebyl. Jen uvažovaný rozsah zakázky. Dvakrát.
04.05.2012 (18:44)
Těch 44 milionů je hovadina, už jsem vám to vysvětlil... Kontrakt je podepsán na 216 a půl milionu euro a 100 mega za úpravu mašiny, aby mi ten řídící vůz k něčemu byl. Takže těch 44 mega možná prezentoval Žaluda, ale je to blbost.
04.05.2012 (18:42)
ib:
Záloha 15-20% je potřeba na poruchové šroty, novinky nebo extrémně malý počet. Normální je přece 10%, tak 10-15%, ať nežeru. Takže pokud nechci náhradní soupravu, jsou to 2 ks.
Záloha 15-20% je potřeba na poruchové šroty, novinky nebo extrémně malý počet. Normální je přece 10%, tak 10-15%, ať nežeru. Takže pokud nechci náhradní soupravu, jsou to 2 ks.
04.05.2012 (18:39)
tarten: Ale pochopitelně, že do toho musíte započítat cenu i za úpravu mašiny, když chcete jezdit i řídícím vozem :-D To si děláte srandu, nebo to myslíte vážně???
Já ty kontrakty neuzavírám, tak těžko mohu něco doložit, je to přece individuální, na jaké přistoupím podmínky, ale když kus stojí 60-70 milionů, při tak velkém kontraktu, jde přece cena srazit dolů. :-D
Já ty kontrakty neuzavírám, tak těžko mohu něco doložit, je to přece individuální, na jaké přistoupím podmínky, ale když kus stojí 60-70 milionů, při tak velkém kontraktu, jde přece cena srazit dolů. :-D
04.05.2012 (18:37)
José:
V zadarmickém náhledu argument Railjety vyhodne nejsou není. Jen se tam opakuje bychom si ty Railjety ale stejně nemohli dovolit, tj. když chceme kupovat nová vozidla pro pouhé rychlíky.
Je to snad v placené části?
V zadarmickém náhledu argument Railjety vyhodne nejsou není. Jen se tam opakuje bychom si ty Railjety ale stejně nemohli dovolit, tj. když chceme kupovat nová vozidla pro pouhé rychlíky.
Je to snad v placené části?
04.05.2012 (18:33)
ib: Takže to je celkem 5, 512,5 miliardy Kč, takže to dělá necelých 49 milionů za vagon. Jasné?
Nevěděl jsem, že do ceny vagónu (aby se dal srovnávat s Bmz, Ampz) se musí započítávat i kus mašiny. Nebo že se má započítávat poslední úprava pro Německo, když s provozem v Německu nepočítáte. Takže správný výpočet původní verze:
200,5 MEUR / 112 vozů = 7,79 MEUR. Při kurzu 24,8 vyjde 44,4 MKč včetně jídeláků a řidičáků.
takže za 115 Siemensáských vozů při té objednávce by se cena dala srazit také na 50 milionů korun, jasné?
Doložte jakýmkoli uzavřeným kontraktem. Navíc 50 > 44. Co vám není "jasné"?
Nevěděl jsem, že do ceny vagónu (aby se dal srovnávat s Bmz, Ampz) se musí započítávat i kus mašiny. Nebo že se má započítávat poslední úprava pro Německo, když s provozem v Německu nepočítáte. Takže správný výpočet původní verze:
200,5 MEUR / 112 vozů = 7,79 MEUR. Při kurzu 24,8 vyjde 44,4 MKč včetně jídeláků a řidičáků.
takže za 115 Siemensáských vozů při té objednávce by se cena dala srazit také na 50 milionů korun, jasné?
Doložte jakýmkoli uzavřeným kontraktem. Navíc 50 > 44. Co vám není "jasné"?
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP,
- editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
© 2001 - 2025 ŽelPage
- Felelősök
Info

informacni okenko