..: RegioJet je preferovaný partner DB pro linku Praha - Hamburk :..

Vectron RegioJet, foto: ŽelPage Brno/Berlín — Německý koncern Deutsche Bahn ukončil jednání o lince Praha – Hamburg s Českými drahami. Podle sdělení DB budou o provozu vlaků EuroCity nadále vyjednávat pouze se soukromým železničním dopravcem RegioJet. „České dráhy předložily dobrou nabídku, ale my jsme se rozhodli dále pokračovat v jednání exkluzivně se Student Agency,“ uvedl tiskový mluvčí DB Heiner Spannuth. Jak potvrdil generální ředitel ČD Petr Žaluda, v nastalé situaci dráhy stopnuly snahu o akvizici souprav Siemens Viaggio Comfort z opce Rakouských spolkových drah, z nichž část byla uvažována právě na linku do Německa a druhá na linku do Vídně a Grazu. Finance z emitovaných dluhopisů plánují využít na vozidla do tendrů na vnitrostátní dálkovou dopravu. RegioJet podle všeho slaví zvolení preferovaným partnerem do dalšího jednání, nicméně kontrakt zatím nezískal. Zatím nebyly zveřejněny ani podrobnosti nabídky žlutého dopravce. Na základě nové smlouvy by se upravil provoz od prosince 2013.

Zdroj: DB, RegioJet, České dráhy


Josef Petrák Poslat mail autorovi | 27.4.2012 (1:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Dopravci

Ďalšie z regiónu Německo Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 27      Zpráv na stránku:   
02.05.2012 (1:24)  
kaštani... hezký vyraz... ale ja bych radši byl zakaznik... nebo klient... u uplne nejradši uplně obyčejny normalni cestujici, na kterem někomu záleží...
super vagonky byly určeny do ciziny... bo tu v ČR jsou jenom kaštani? nebo substrát? zatímco v té německé cizině jsou zákazníci? a nemůžou se taky jednou změnit v kaštany, jak my tu v Čechach.. na Moravě? na Slezsko nezapominam.. jako šef jsem nikdy nechtěl nikoho, co zdrhnul z předchozího zaměstnání, bo sem čekal, že zrovna tak může zdrhnout mi.. ani se tym germanum nedivim...
no a ted mam taku rovnicu...: Rakusani nechcu platit velke penale, Siemens chce prodat vlaky, a je tu jeden co ma furt malo vagonu... a chtel by jezdit i do Nemecka...a vozi jenom zakazniky.. napřiklad mě... nema ta rovnica řešeni? chtělo by to možna jenom dost žlute barvy..
anebo ty vagony nesu dost dobre pro nas? na ty vyberove rizeni, jak se o nich mluvi?
registrovaný užívateľ Petr budvar  mail  
01.05.2012 (21:04)  
Ikkiu:
Napsal jsem (v tom se zdejšími trhovci souhlasím) že trasa do ovy může být hrou na konkurenci. Někdy před co já vím dvěma měsíci jsem také vložil příspěvek, týkající se rozbití synergického síťového efektu hlavního dopravce (to je dobré chtěl jsem napsat dopravce a vylezl z toho roztomilý překlep doprace:), který umožňuje vyšší využití prostředků! Velký dopravce má např. unifikovaná vozidla, použitelná na oběhy jinde (mašiny velkého nehoblují pouze jednu trať), zatímco vyzobávači záleží na té jedné. Za velkého řevu novy(i)nářů tedy dostane "nedotovanou" trasu a naruší velkému dopravci i ty jiné trasy, klesá efektivita. Velkému dopravci, přirozeně. Vyzobávač si ovšem může leccos dovolit, může šetřit na mzách personálu, údržbě, což je špatně, ale zeptejte se kteréhokoliv kamioňáka, jak je placen a jak to "u nich" chodí. Myslím že i strojvůdci sa jsou hůře placení než u velkého dopravce. Nerad bych, aby mě za nějaký čas vlakem vozil trouba podobných kvalit, jako kamioňák, co semtam někoho "žvejkne"! Na kontroly nevěřím, viz. úplatky PČR právě v oboru MKD, STKáčka, emise, provozovaná přímo silničními dopravci (eseróčky stejných vlastníků) a podobné záležitosti, ne zrovna moc k smíchu.
01.05.2012 (20:25)  
railjety nebudou, humanizace nebudou, výběrová řízení na některých trasách za 15 let, dalších 15 let koženky.

ukazuje se naprostá neschopnost čd dělat cokoli za situace, kdy regiojet aktivně nakupuje ze zahraničí každý trochu slušnější vůz, který je za dobrou cenu k dispozici
registrovaný užívateľ ikkyu 
01.05.2012 (20:00)  
Petr Budvar:

Tvrdíte, že linka Praha- Ostrava pomáhala ČD dotovat ostatní trasy. Ale pokud vím, tak ještě donedávna si ČD nechaly provoz těchto rychlíků dotovat na základě uhrazení prokazatelné ztráty. Jak tedy mohla tato linka financovat vedlejší tratě, když byla ztrátová? Nebo to byl ze strany ČD dotační podvod? Vysvětlete mi to, prosím.
01.05.2012 (19:43)  
Bel: sice se mi Váš komentář líbí, ale znovu zopakuju, co jsem psal již někdy před půl rokem:

dokud neuvidím alespoň jednu účetní závěrku za celý rok, tak bych ohledně podnikání regiojetu nebyl tak odvázaný. Doteď jen zobeme, co nám jejich PR pustí, a o udržitelnosti jejich business modelu víme kulový.
registrovaný užívateľ j.v. 
01.05.2012 (18:09)  
Pane kolego Stoupo, na Vaši otázku:
"Kdo u přepravců v ČR mi (nám) to nabídne?",
je velice jednoduchá odpověď. Žádný.
Protože drážní dopravu neprovozují přepravci, ale dopravci.
registrovaný užívateľ j.v. 
01.05.2012 (17:56)  
K panu kolegovi Pazzy"
To, že si pletete pojem přepravce a dopravce, budiž. Takových neználků je více. Ale ta hrubka v pravopisu...
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
01.05.2012 (16:42)  
:-) a synek dnes v EC 173 z Bln skrz Dre do Pha dorazil včas, a to v ÖBB "Byznys" kupé, neb tam se místenky u DB a ČD neporodávaj, a to adekvátní 1. třídu opět měl. (Paradoxně - velkoprostor 1. tř. byl narvanej Japoncema, Indy ze sousedního kupé vyhnali (neb se překonali, nejeli na střeše¨) a měli 2. třídu). Ve fšech Kupé seděl pak synek až do cíle pouze jen on, neb ví.

Gdo mi tudle kvalitu nabídne? (I s příplatkem a vyloučením místní přepravy?)

Kdo u přepravců v ČR mi (nám) to nabídne?
registrovaný užívateľ Martin Michl  mail  
01.05.2012 (15:30)  
PAZZY

pokud jako PPL myslis firmu jako takovou tak te se vyplati vse protoze ma na to vypocitanou cenu a sve penize ma jiste
pokud jako PPL mas ny mysli lidi kteri pro PPL jezdi na zivnostensky list kteri si musi vse hradit a maji napriklad z jednoho baliku cca 15 KC tak tady bohuzel nemas pravdu v tomto PPL se rozhodne nevyplati jezdit s jednim balikem do prdelovic na konci sveta, kvuli 15KC ale ten jeden balik tam musi dovezt protoze si to zakaznik preje. a to uzce souvisi s tim ze to bude drahe... zrovna u PPL stoji preprava starndartni zasilky cca asi od 95 kc neznam uplne presne ceny u GSL 85 kc a a spousta jinych dorucovacich spolecnosti je drazssich.
  1 2 3 4 5 ... 27      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko