Praha — Společnost Metrans, která je největším operátorem kombinované dopravy ve střední a východní Evropě, zakoupí pro svého dopravce Metrans Rail další dieselovou lokomotivu ER20 EuroRunner z produkce Siemens Mobility. Ta se tak stane již čtvrtým exemplářem této řady, kterou dopravce využívá k vozbě vlaků na linkách Dunajská Streda – Velká Ida a Dunajská Streda – Budapešť – Hodoš. Dodána má být do konce září tohoto roku. „Přímé vozby nákladních vlaků jsou rychlé, operativní a hospodárné. Zásadně přispívají k tomu, aby se silnice a dálnice odlehčily od těžké dálkové nákladní dopravy, která má negativní dopad na životní prostředí. Lokomotivy Siemens jsme zvolili také proto, že přinášejí v provozu úspory paliva a mají nízké provozní náklady,“ řekl generální ředitel společnosti Metrans Jiří Samek. Lokomotivy jsou vybaveny vlakovými zabezpečovači Mirel a Indusi, aby nebylo nutné přepřahat na hranicích. Pro potřeby dálkové přepravy disponují též přídavnou naftovou nádrží pro minimalizaci zbrojení během jízd. Od poloviny března bude společnost pro opravy lokomotiv využívat také vlastních dílen Metrans Dyko Rail Repair Shop v Kolíně.
Zdroj: Metrans

Já to sice chápu, ale logiku to samozřejmě nemá. Notabene když reko 2 x 753.7 je dražší než jedna ER20.
Logiku to má na výkony,kdy stačí jedna 753.7.Na výkony Praha-Bratislava jsou výhodnější asi el.lok,nebo ER 20,na vozbu vápenců Mořina-Hostivice je možná lepší 753.7vlaková a 753.7 na postrku,protože je tam úvrať.
Drahá mašina musí jezdit.Nejezdi-li,je dopravce ve ztrátě.
Proto jezdí solo 753.7 u Unipetrolu,AWT,nebo u jiných dopravců a má to logiku.
Na shodném výkonu byla spotřeba ER20 v průměru 2200 litrů, 2 x 745 v průměru 2800 litrů a LEGIOS Generál při třech pokusech 3600, 3060, 2980 litrů.
Ano, byla u nás asi 14 dní ve zkušebním provozu.
ad Pepas 87:
Takže nyní už vůbec nechápu, proč se cpou peníze do rekonstrukcí..
Já to sice chápu, ale logiku to samozřejmě nemá. Notabene když reko 2 x 753.7 je dražší než jedna ER20.
Takže nyní už vůbec nechápu, proč se cpou peníze do rekonstrukcí..
děkuji za vaše odpovědi, jen bych se rád zeptal Legios/Maximu se u Vás zkoušela také? děkuji
Vlak na dva kotle 753.7 vám spolehlivě nahradí i jen jedna ER20.
co tam máte dále?
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied,
- Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
