..: ČD vypsaly výběrové řízení na modernizaci 62 vozů Bp :..

Bp najbrt, foto: Aleš PetrovskýPraha — České dráhy znovu vypsaly výběrové řízení na komplexní modernizaci 62 vozů řady Bp. Tento tendr byl již jednou vypsán, ale později došlo k jeho zrušení ze strany Českých drah. Jako důvod ČD uvedly přehodnocení požadavků na rozsah modernizace vozů. Původně se počítalo pouze s revitalizací interiéru, dosazením centrálního zdroje energie (CZE) a zásuvek na 230 V, výměnou zalamovacích dveří za předsuvné a zvýšením provozní rychlosti ze 120 km/h na 140 km/h. Současné požadavky jsou daleko rozsáhlejší. Vozy dostanou navíc klimatizaci, uzavřený systém WC a audiovizuální informační systém. Odhadovaná cena celé zakázky dosahuje 1,1 miliardy korun (18 milionů za vůz). Její součástí je nejen modernizace vozů, ale také dodávka jedné sady náhradních dílů pro každý vagon. Všechny vozy by měly být zmodernizovány do 22 měsíců od podpisu smlouvy. Původní tendr počítal s dokončením modernizace do 30 měsíců. Zkrácení termínu realizace o 8 měsíců by tak mohlo částečně kompenzovat 11 měsíců od vyhlášení původního výběrového řízení. Nově zrekonstrované vozy, jež budou pravděpodobně přeznačeny na řadu Bpee či Bdpee, se nasadí zejména do garnitur s řídicími vozy Sysel řady Bfhpvee a vozy ABpee s oddíly 1. třídy, na jejichž realizaci právě probíhá výběrové řízení.

Zdroj: IS VZ US


JiříK. | 14.12.2011 (14:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
17.12.2011 (12:03)  
koffr, jadole > me kozenka sama o sobe nijak neurazi - ovsem kombinace kozenka + C(S)D je pro me podobne lakava, jako pivo s mlikem. Jako velmi rozumnou beru treba prave kombinaci textil+kozenka na sedackach v Bp (u ZSSK Bdt), ktera spojuje vyhody obou materialu a krome toho je pohodlna a dobre vypada.

Klasicka Beckova lavice ma vyhodu snad jen jednu - relativne dobre se na ni lezi. Ale pokud to srovnam s obycejnym lehatkem v Bc, je i ta Beckova lavice nepohodlna, mala a kulata (takze clovek pada, pokud se nedrzi). Pro sezeni je snad horsi uz jen sedacka v sukafonu...
registrovaný uživatel jadole 
17.12.2011 (1:31)  
Nechápu tu averzi vůči koženkovým potahům. Z hlediska úklidu a hygieny jsou nesrovnatelně lepší než většina textilních. V záhybech textilních vzorků bude přebývat daleko větší množství různých mikroorganismů, baktérií atp.
registrovaný uživatel koffr 
16.12.2011 (23:55)  
diskuze mě fakt pobavila :) by mě vážně zajímalo, jestli tu jsem jedinej, komu koženkový béčka naprosto vyhovovala.
16.12.2011 (23:06)  
Sim) Trefa. Dokonce jsme si s tím tam hráli a sedadla otáčeli. :-)
16.12.2011 (20:57)  
někdo tady psal snad o pevnosti skřně,... a proč se vším hned na koridor? Snad je nutné zcivilizovat i regionální rychlíky a spěšňáky... na koridory budou RJ následný přesun IC vozů na atraktivní rychlíky...
registrovaný uživatel Komín  mail  
16.12.2011 (20:07)  
R 206 Matthias Braun) Přesně, taky to nechápu. Je to zbytečný. 120 nebo 140, to už je celkem jedno. Aktuální je 160, ať to může po koridoru svištět naplno.
16.12.2011 (17:16)  
Proč jen 140 km/h? Na 200 to není, ale třeba 160?
registrovaný uživatel Sim 
16.12.2011 (15:35)  
JP > je to tohle? http://www.360cities.net/image/innotrans-2010-stadler-flirt-for-nsb-norway#270.60,12.30,62.6
16.12.2011 (15:28)  
16.12.2011 (13:03)  
Sim) V pohodě, byla to novinka představená loni na InnoTrans. Zkusíme někde pohledat fotografie. Pokud se nepletu, mají NSB uspořádání 3 + 2 řady.
  1 2 3 4 5 ... 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko