..: ČD Promo - na vybraných lokálkách jeďte levněji :..

RegioNova, Klatovy, foto: Pavel Martoch Praha — Po výrazných krátkodobých slevách na jednotlivých tratích přichází nyní České dráhy v rámci programu ČD Promo s nabídkou jízdenek na vybraných lokálních tratích se slevou 25% nebo 50%. Slevu je možno uplatnit pouze na obyčejné jízdné. Nabídka bude platit od 1. září do 10. prosince 2011. Dráhy se tak snaží zatraktivnit dopravu na málo využívaných tratích, nalákat nové cestující a poukázat na možnost levnějšího cestování s In-kartou. Slevu, bohužel, nebude automaticky pokladním a průvodčím nabízet systém UNIPOK, ale budou ji muset sami zadávat. Může se tak stát, že zaměstnanec drah automaticky vystaví jízdenku za plnou cenu.

Tratě, kde bude poskytována sleva 25% (IN 25) z obyčejného jízdného

  • 235 Kutná Hora hl. n. – Zruč nad Sázavou
  • 198 Strakonice – Vimperk
  • 203 Blatná – Strakonice
  • 197 Volary – Číčenice
  • 185 Domažlice – Klatovy
  • 183 Klatovy – Janovice nad Úhlavou
  • 182 Staňkov – Horšovský Týn
  • 047 Trutnov hl. n. – Teplice nad Metují
  • 032 Trutnov hl. n. – Trutnov střed
  • 023 Doubleby nad Orlicí – Rokytnice v Orlických horách
  • 252 Studenec – Velké Meziříčí
  • 295 Javorník ve Slezsku – Lipová Lázně
  • 292 Lipová Lázně – Mikulovice
  • 297 Mikulovice – Zlaté Hory
  • 305 Kroměříž - Zborovice

Tratě, kde bude poskytována sleva 50% (IN 50) z obyčejného jízdného

  • 222 Benešov u Prahy – Trhový Štěpánov
  • 204 Březnice – Rožmitál pod Třemšínem
  • 237 Havlíčkův Brod - Humpolec

Zdroj: České dráhy


Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (9:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Oto 
01.09.2011 (12:31)  
Mozna takova blbost, ale ... existuje "neco", co umoznuje slevu rail plus a nestoji litr?

Mám takový dojem, že v podmínkách licence RailPlus je nějaká minimální cena, kterou průkaz musí stát. Takže pokud je to pro dospělé dejme tomu 25 EUR, pak by logicky žádná InKarta s RailPlus neměla stát méně než 625 Kč.

Že není možné vnitrostátní místenky koupit se slevou jen na základě IN* aplikací, to je pochopitelné už méně a pokud se více rozšíří roční InKarty, tak z toho bude hodně problémů, možná to někdo rozmázne i v novinách: "Dal jsem 550 Kč za kartu a pořád nemám slevu v Pendolínu".
registrovaný uživatel Sim 
01.09.2011 (12:09)  
Mozna takova blbost, ale ... existuje "neco", co umoznuje slevu rail plus a nestoji litr? Protoze hlavni vyhodu inkarty vidim ve slevach na mistenky (= jizdenky lze levne sehnat i jinak). Napada me inkarta bez aplikace ...
registrovaný uživatel Neonym  mail  
01.09.2011 (11:59)  
Racek: Tak to asi máte pravdu. Díky za vysvětlení
01.09.2011 (11:32)  
Pak se ptají "A na co jsem si platil IN kartu?" Neumím odpovědět..
Protože na InKartu dostanete slevu dalších 25%. Kromě toho máte levnější místenky, cestování na krátké vzdálenosti, cestování na poslední chvíli, apod.
registrovaný uživatel Oto 
01.09.2011 (11:30)  
InKartu dnes už ani člověk nepotřebuje. Pokud ovšem nedojíždí do práce nebo do školy denně. Pro nahodilé cesty je tady sporo ticket - ale o tom skoro nikdo neví. Je zajímavé sledovat reakce lidí v kupé, když dostanou info, o nákupu jízdenky týden dopředu. Pak se ptají "A na co jsem si platil IN kartu?" Neumím odpovědět..

I na SporoTiket je s InKartou sleva, typicky 20% až 25%. Že má SporoTiket téměř nulovou propagaci, to je pravda, to je zoufalost.
registrovaný uživatel Racek 
01.09.2011 (11:28)  
Neonym: cílení této konkrétní slevy je úplně jasné - na cestující na trati 185 Domažlice - Klatovy. Jenomže pokud by sleva nebyla i na trati 183 ve společném úseku, pak by bylo pro cestujícího docela těžké zjistit, ve kterém vlaku sleva platí a ve kterém ne (některé vlaky jsou uvedeny v obou traťových tabulkách, jiné jen na jedné trati) a nepochybně by vznikaly spory.
registrovaný uživatel Neonym  mail  
01.09.2011 (10:56)  
Pocházím z Nýrska, takže z těhle tratí vím, jaké to je na 183. Tu slevu Klatovy-Janovice nechápu. Za a) do Janovic může jet vlakem někdo, kdo do nich jede poprvé a nikdo mu neřekne, že nádraží není v Janovicích, ale ve vsi vedle(mělo by se přejmenovat) a ta zas není tak velká, aby nějak rozumně naplnila vlak. Navíc třeba v pátek v podvečer jezdí jedna regionova úplně narvaná(plná i stojících lidí) a takhle jede do Nýrska, kde vystoupí hodně lidí, a dál jede také celkem plná, takže pokud sleva opravdu přitáhne nějaké lidi, tak doufám, že připojí regionovu ještě jednu.

EDIT: samozřejmě nejsem proti slevám, je dobře, že se dělá něco pro zatraktivnění dopravy vlakem, jen u téhle konkrétní slevy nechápu, na koho je cílena.
01.09.2011 (10:55)  
InKartu dnes už ani člověk nepotřebuje. Pokud ovšem nedojíždí do práce nebo do školy denně. Pro nahodilé cesty je tady sporo ticket - ale o tom skoro nikdo neví. Je zajímavé sledovat reakce lidí v kupé, když dostanou info, o nákupu jízdenky týden dopředu. Pak se ptají "A na co jsem si platil IN kartu?" Neumím odpovědět..
Přál bych drahám aby zjednodušili podmínky cestování - příblížili je lidem a hlavně aby se lidi dozvěděli o dobrých nabídkách jako je právě sporo a podobné akce.

Uvedeným tratím to možná nepomůže, ale určitě to pomůže místním obyvatelům, kteří tuto slevu určitě ocení. Jen do té chvíle, než si našetří na auto.. Pak už bude vlak tabu - 40 km se dá zvládnout za méně než jednu hodinu.. a tomuto žádná cena konkurovat nemůže. Každý si rád ráno přispí že?? :-)
registrovaný uživatel Nechic  mail  
01.09.2011 (10:33)  
Škoda, že čtenářům ŽP, kteří většinou inkartu mají to moc neřekne. Rozhodně dobrý nápad jak nalákat lidi do vlaku. Proč platit za 40km na drncálce stejně jako za 40km typu Pardubice - Kolín? Klidně bych ten o 25% nižší tarif zavedl na všechny osobní/spěšné vlaky (nechápat, že zbytek se má o 25% zdražit), ale u nás by to mohlo vést k dalšímu rušení rychlíků...
01.09.2011 (10:08)  
Slevu nebude automaticky nabízet UNIPOK. Může se tak stát, že zaměstnanec drah automaticky vystaví jízdenku za plnou cenu.
Ve skutečnosti je primárně nabízena sleva In25, cokoliv jiného je nutno zadat ručně. Místní pokladní a průvodčí si na změnu zvyknou během první směny, toho bych se nebál. Spíš vidím problém u automatů ve vlacích, protože to jsou tratě jezdící často bez průvodčího.
Ještě doplním, že úprava software by byla nejspíš dražší než veškeré jízdné vybrané na těch tratích, takže chápu, proč to udělali bez změny software.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko