..: ČD Promo - na vybraných lokálkách jeďte levněji :..

RegioNova, Klatovy, foto: Pavel Martoch Praha — Po výrazných krátkodobých slevách na jednotlivých tratích přichází nyní České dráhy v rámci programu ČD Promo s nabídkou jízdenek na vybraných lokálních tratích se slevou 25% nebo 50%. Slevu je možno uplatnit pouze na obyčejné jízdné. Nabídka bude platit od 1. září do 10. prosince 2011. Dráhy se tak snaží zatraktivnit dopravu na málo využívaných tratích, nalákat nové cestující a poukázat na možnost levnějšího cestování s In-kartou. Slevu, bohužel, nebude automaticky pokladním a průvodčím nabízet systém UNIPOK, ale budou ji muset sami zadávat. Může se tak stát, že zaměstnanec drah automaticky vystaví jízdenku za plnou cenu.

Tratě, kde bude poskytována sleva 25% (IN 25) z obyčejného jízdného

  • 235 Kutná Hora hl. n. – Zruč nad Sázavou
  • 198 Strakonice – Vimperk
  • 203 Blatná – Strakonice
  • 197 Volary – Číčenice
  • 185 Domažlice – Klatovy
  • 183 Klatovy – Janovice nad Úhlavou
  • 182 Staňkov – Horšovský Týn
  • 047 Trutnov hl. n. – Teplice nad Metují
  • 032 Trutnov hl. n. – Trutnov střed
  • 023 Doubleby nad Orlicí – Rokytnice v Orlických horách
  • 252 Studenec – Velké Meziříčí
  • 295 Javorník ve Slezsku – Lipová Lázně
  • 292 Lipová Lázně – Mikulovice
  • 297 Mikulovice – Zlaté Hory
  • 305 Kroměříž - Zborovice

Tratě, kde bude poskytována sleva 50% (IN 50) z obyčejného jízdného

  • 222 Benešov u Prahy – Trhový Štěpánov
  • 204 Březnice – Rožmitál pod Třemšínem
  • 237 Havlíčkův Brod - Humpolec

Zdroj: České dráhy


Matouš Vinš Poslat mail autorovi | 1.9.2011 (9:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Tarify

More from Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
01.09.2011 (18:05)  
ABfbrdtn - mě šlo hlavně o to, že řada lokálek nemá šanci konkurovat busu resp. IAD a plýtvá se na udržení jejich provozu. 047 není jediná trať...

Železniční doprava v současné době má význam pouze v příměstské a dálkové dopravě. Z vesnice do vesnice se už vlakem jezdí minimálně a tyto cestující lze v systému oželet. Důležitější je meziměstská doprava, kde železnice má ještě šanci konkurovat. Lokálka s traťovou rychlostí 50 to určitě nebude.

"Slevy" neřeší cestující, kteří jedou někam dál. Nebo snad cestující z tratě 023 obdrží zlevněnou jízdenku až do HK? A pochybuji, že noví cestující se nalákají na takový pocuk jako Doudleby-Vamberk, nebo Trutnov hl.n-Trutnov střed, kde bus jede každou chvíli
01.09.2011 (17:50)  
Jiří Hovorka: Na 047 plati take tarif IREDO, takze cena 36 Kc plati i pro vlak.

Jinak se desim toho, az vyhodnotej (ne)uspech teto akce. Aby to pak proti tem tratim nepouzili a nezkusili na nich zastavit/omezit dopravu.
Registered user mizach 
01.09.2011 (15:22)  
To SIM: v místenkách budou velké změny od nového jízdního řádu, tak vyčkejte.
Registered user filip 
01.09.2011 (14:22)  
Ja mohu jen rict, ze mam tretim rokem IN-junior, aneb IN 50, a uspora byla min. 2500 Kc/rok!
01.09.2011 (14:02)  
Mě to přijde jako zoufalý pokus nalákat cestující, kteří zcela logicky využívají jiný druh dopravy. Proč by ale cestující měl přesednout do vlaku? Malý příklad: Trutnov - Adršpach
vlak: 27 km, 62 minut, 9 mezistanic, cena s nejistou slevou 32 Kč
bus: 33 km, 59-69 minut (dle pobytu v Horním Adr.), 27 mezizastávek, základní cena 36 Kč.

Osobně bych se v tomto konkrétním případně moc nerozmýšlel a jel busem, který staví "u domu" než se plahočit na vzdálenější zastávku.
01.09.2011 (13:55)  
Na trati 305 nevím, jak se lidi s tou slevou poperou. Jezdí tam šukafon s automatem a ten se určitě na tuhle slevu jen tak nepřeorientuje, a milí důchodci nebudou vědět co s tím.

Ale je možné, že se noví IN zákazníci najdou. Díky tomu, že dráhy umožnily Sporotickety i bez IN, tak jsem se k IN kartě dostal. A těch 330 Kč na slevách se mě už minimálně 5x vrátilo.
Registered user MirekM  mail  
01.09.2011 (13:53)  
Sim: Mozna takova blbost, ale ... existuje "neco", co umoznuje slevu rail plus a nestoji litr? (…) Napada me inkarta bez aplikace ...
Inkarta bez aplikace je i bez Rail Plus. Ale jako elektronická peněženka (a tedy až 6% sleva na jízdenky) se hodí.
Registered user Sim 
01.09.2011 (13:03)  
Oto > me to prave pripada, ze je to schvalne nastaveny tak, aby se to prakticky netykalo tech, co tam uz jezdi.
Registered user Oto 
01.09.2011 (12:50)  
To se jako má takto uměle snížit ztrátovost těchto lokálek, aby je bylo proč s konečnou platností zaříznout?

Pokud tato akce nezvyší počet samostatně cestujících ne-IN dospělých (vlastníků InKaret, důchodců ani skupin se tato akce netýká) alespoň o 33%, tak tržby naopak klesnou a ztráta se zvýší.
01.09.2011 (12:44)  
To se jako má takto uměle snížit ztrátovost těchto lokálek, aby je bylo proč s konečnou platností zaříznout?
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko