Jihlava — Cestující na Vysočině se mohou v současné době setkat s nově modernizovanými vozy s označením Bdmteeo294. Vozy vyrobené německou vagonkou VEB Wagonbau Görlitz v roce 1976 prošly nemalou změnou. Poté, co opustily dílny ŽOS České Velenice, byly opatřeny novým korporátním nátěrem dopravce. Modernizován byl i interiér – sedačky dostaly nové potahy, došlo k přetěsnění oken a ve spodní části vozu vznikl prostor pro jízdní kola. Samozřejmostí je modernizace toalet. V neposlední řadě cestující ocení i ovládání dveří tlačítkem. Cena rekonstrukce jednoho vozu vyjde na čtyři miliony korun. Tyto vozy jsou pro svou velkou kapacitu a velikost nástupního prostoru řazeny spolu s vozy BDs na osobních vlacích, jenž jezdí po hlavních tratích kraje. První takto rekonstruovaný vůz byl uveden do provozu 7. prosince 2010. V provozu je zatím nasazeno sedm kusů, během června by měly být dodány další dva.
Zdroj: České dráhy
...a výměna tlumičů by se mohla dělat nejen při revitalizaci... některé vozy mezi Dobronínem a Šlapanovem nadskakují snad o 30 čísel! (poprvé jsem tu viděl, že nepoškozené okno v BDs se může samo nejen zabouchnout, ale i otevřít!)
Je to asi jedna z povedenějších reko u nás. Ale především, ten základ pro reko je dobrý, sice to má mizernou maximálku ale jinak pohoda. Takovejch vozů kdyby bylo víc, pro příměstskou dopravu (obzvláště tam kde si můžeme o slonech nechat jen zdát) by byly velice vhodné...
Neštěstí, ježdění ve vlacích, kde je celoročně 16° moc nemusím.
Podivte se na ten patrák a služebák dohromady a představte si k tomu 1/36x v korporátu.
Výsledek? soupurava bude sladěna tak výborně a korporátně, že ani JEDNA linka NEBUDE NAVAZOVAT na druhou ( platí při sestavě na fotce).
Jinak vůz sem viděl a první do čeho lidé lezli byl právě patrák. Rekonstrukce se povedla.....
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.