..: Sedm revitalizovaných vozů pro Vysočinu je již v provozu :..

Osobní vlak se zrakostruovaným vozem Bdmteeo, foto: Vojtěch Beran Jihlava — Cestující na Vysočině se mohou v současné době setkat s nově modernizovanými vozy s označením Bdmteeo294. Vozy vyrobené německou vagonkou VEB Wagonbau Görlitz v roce 1976 prošly nemalou změnou. Poté, co opustily dílny ŽOS České Velenice, byly opatřeny novým korporátním nátěrem dopravce. Modernizován byl i interiér – sedačky dostaly nové potahy, došlo k přetěsnění oken a ve spodní části vozu vznikl prostor pro jízdní kola. Samozřejmostí je modernizace toalet. V neposlední řadě cestující ocení i ovládání dveří tlačítkem. Cena rekonstrukce jednoho vozu vyjde na čtyři miliony korun. Tyto vozy jsou pro svou velkou kapacitu a velikost nástupního prostoru řazeny spolu s vozy BDs na osobních vlacích, jenž jezdí po hlavních tratích kraje. První takto rekonstruovaný vůz byl uveden do provozu 7. prosince 2010. V provozu je zatím nasazeno sedm kusů, během června by měly být dodány další dva.

Zdroj: České dráhy


Vojtěch Beran Poslat mail autorovi | 30.4.2011 (19:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Vysočina


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Busman 
04.05.2011 (16:57)  
quido.speedy: BDŽ maj Desira, nikoli RS1 - musela by to být nějaká novinka...
registrovaný uživatel ara 
04.05.2011 (7:35)  
Jasne RS1 asi neni vhodne vozidlo(zvlast ne na elektricke trate)ale aspon neco...
a este neco v jednom prispevku pises ze 242aBmto,BDs je jedina souprava ktera prezije stav trati na vysocine,ted jak je RS1 ultralehke vozidlo...tak abychom nedopadly huř než bulhaři...
03.05.2011 (20:19)  
ara: No uz jsem to zaslechl ze dvou nezavislych zdroju. Nadruhou stranu je to v obou pripadech JPP, takze bych tu z toho zatim nerad delal iBulvar. Kazdopadne konstrukce je daleko mene robusni nez to, na co jsme zvykli a motory osazene na celech budou i pri mensich nehodach hned na rane.
Ale ono je to na zapad od nas asi beznejsi. Na Roumenovi byla tuhle fotka naborene MaK kdesi z Afriky a rám byl po celé délce ohnutý do tvaru luku, v prostred byl dobre o metr a pul vys(!) To jsem do té doby nikdy nikde neviděl. Bud je ta konstrukce tak "lehká", nebo materiál tak mizerný. Nevím... :-/
K RS1, mě se ten motorák nelíbí. Vzhledově, technicky ani výbavou. Je to můj osobní názor ale o vozidle bez elektrického přenosu bych ani neuvažoval... ...zvlášť u nás...
registrovaný uživatel ara 
03.05.2011 (15:44)  
Fejk:...Aby ji vnimali i neslici...myslim ze neslisicim je sirena uplne jedno a nahluchlim je taky jedno jestli to jeci pul minity nebo 5 vterin,takze by to mohly aspon zkratit...
quido.speedy:co to ma jeko s tema RS1 znamenat?!?ja uz se na ne tak tesim
03.05.2011 (15:29)  
ke kraválníku přišla už dokonce odpověď:

děkuji Vám za podnět ohledně zvukové signalizace dveří, který je u nás evidován pod číslem jednacím ST11-04-526.

Signalizace ve vlacích, jak zvuková, tak i vizuální, podléhá zákonným normám a je řešena v součinnosti s Drážním úřadem. Zároveň je přizpůsobena tomu, aby ji bez problémů vnímali i neslyšící. Mám pochopení pro Vás, že Vám tato signalizace může připadat hlučná a nepříjemná, i když odpovídá zákonným normám. Podobný problém občas řešíme i v případě hlášení na nástupištích.

Při mém nejbližším osobním jednání s Drážním úřadem tuto problematiku prodiskutuji s dotazem na možnost ohleduplnější úpravy signalizace při zachování všech jejích zákonných i uživatelských kvalit. Do té doby se Vám omlouvám za způsobené nepohodlí a děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne a s uctivým pozdravem
PhDr. Petr Fejk
ombudsman kvality
České dráhy, a.s.
registrovaný uživatel Sim 
03.05.2011 (10:02)  
Flexaretista > mi ten jecak taky neni prijemnej, ale ve vlaku uspesne pouzivam to, co se mi osvedcilo uz na motorce na dalnici - spunty do usi. Typicky Pendolino nebo nocni Excel (se spalikovyma brzdama a zastavkama co 20 minut) najednou nabiraji jinou dimenzi :-)

Ja vim, je to obchazeni problemu, ale porad lepsi, nez ohluchnout :-/
03.05.2011 (9:19)  
Ad sirény dveří, já už jsem před 2 týdny posílal podnět Fejkovi ohledně sirén v elefantech, protože ten ječák je všechno, jen ne norma - tím spíše, když zdroj hluku je půl metru od ucha ve stejné výšce. Zvoní mi z toho v uších ještě doma a to bydlím kilometr od nádraží.

Pokud se s tím nebude nic dít, tak si od půlky června už asi fakt začnu psát čísla souprav a až je budu mít pěkně pohromadě, tak to pošlu hygieně, ať to přezkoumají. Sice uznávám, že zdrojů kraválu je na železnici nespočetně, ale nechápu, proč největší kravál musí pocházet uměle z toho, co je de facto fungl nové. Nehodlám ohluchnout jen proto, že využívám Esko :-/
03.05.2011 (1:18)  
ara: s temi RS1 jeste uvidime. Co jsem slysel, tak z dodavky pro Bulhary jezdi jenom tri kusy a zbytek stoji na poruchach prevodovek, protoze to jaksi není stavěné do takového terénu (mechanicky prenos).
Flexaretista: Ty zvlnene plechy jsou skoro v u vseho, ono totiz vubec neni sranda v takove plose neco svarit aniz by se to zkroutilo. Za parní éry na to údajně existovala extra profese. Maník s velým autogenem co podle mistrného oka bočnice nahříval a ony se rovnaly.
Sim Dvere na hytlaku funguji standardne, za to na Btmo pred reko se s nimi mlatit nesmi, bo vypadnou z kolejic a zaseknou se, kdyz neotvirate oboje zaroven tak se zkrizi a zaseknou, a kdyz vam rupnou nervy, tak projdou zkrz dorazy a vypadnou uplne. To se pak v depu v Brode mluvi hodne nahlas a vyhradne slusne...
...zaverem posledni vec, ktera tu zaznela stale malokrat. Ta siréna je příšerná! :-)
registrovaný uživatel Sim 
02.05.2011 (16:08)  
Kdyz to jezdi spojene s BDs (pripadne v "pantografovem" nateru v kombinaci Bmto+BDsee), zaviraji se dvere samy, nebo je potreba kolem pulhytlaku pobihat a triskat s nima?

To by totiz vysvetlovalo ty kratke soupravy :-)))
registrovaný uživatel ara 
02.05.2011 (15:53)  
Ta sirena je fakt děsná,jel jsem s tim poránu a v kazde stanici mne probudil jeji jekot...jinak reko zdařilá,ale nelibi se mi ta seda střecha,copak to nemohly udelat jeko u elefantika?Jsem zvědavy co s tim udelaj az k nam na Vysocinu poslou RegioSuflata.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2019 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko