..: Petr Fejk se stane ombudsmanem kvality Českých drah :..

Petr Fejk, foto: Wikipedia Commons/Egg Praha — České dráhy neustále pracují na zvyšování kvality svých služeb – posledním počinem bylo zavedení prémiových služeb v první třídě několika vybraných vlaků. Mezi tyto kroky jistě také patří zřízení postu ombudsmana kvality. Od 1. března 2011 bude dohlížet na kvalitu poskytovaných služeb bývalý ředitel pražské ZOO, Petr Fejk. Právě od Fejkových úspěchů a zkušeností ve vedení ZOO si České dráhy stejně jako ministr dopravy slibují výraznou pomoc v boji s přicházející konkurencí.

Fejk by se měl starat o zlepšení komunikace drah s veřejností, zejména pak při vyřizování stížností a podnětů došlých do listárny, další systémové změny kvalitativních standardů služeb a školení personálu. Dohlížet bude také na nové projekty pro cestující, mezi které patří i zmíněné služby ve vozech první třídy. Důležitým aspektem pro cestující je mimo jiné i chování vlakových čet, což připustil i samotný generální ředitel ČD Petr Žaluda. Vzorem pro ČD mají být Německé či Rakouské spolkové dráhy.

Post ombudsmana kvality byl v rámci Českých drah vytvořen až v těchto dnech; dosud byly standardy služeb zejména v kompetenci Odboru produktů a obchodu ČD.

Zdroje: České dráhy; foto: Wikipedia Commons


Aleš Petrovský , Josef Petrák Poslat mail autorovi | 23.2.2011 (2:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Dopravci

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 14      Zpráv na stránku:   
21.06.2011 (15:41)  
Tak po třech měsících už víme -
Trafikant vydržel na postu 4 měsíce a dalších 9 měsíců bude brát odstupné. Plat prý 250 až 270000 Kč. To vše násobeno 13 dává skoro 3 a půl milioonu. Pěkná tečka za touto učenou diskuzí.
10.03.2011 (12:34)  
ale je potreba (vy)kopnout... - jo to bude to nejlepší. Sice dráhu poznal jen z toho rychlíku, ale hned bude vědět, kde to skřípe. Pobavil jste mne.
Registrierter Benutzer Sim 
10.03.2011 (9:40)  
1049an > tak tohle je hlod nejvetsi. Jeden z duvodu, proc neposilam nic Ceskou Postou je fakt, ze pri pripadne reklamaci jeste musim platit poplatek. Dekuju, nechci. Proc mam platit 2x za neco, co podelal nekdo jinej? Jednou pri placeni jizdneho, podruhe pri stezovani si treba na to, ze vlak vubec nejel.

Borovička > popis prace ma jasne dany (zjednodusene receno prostrednictvim vyrizovani spornych reklamaci ve prospech cestujiciho obratit mineni o CD z negativniho do pozitivniho) ... a urceni priorit je nutne vzdy, pokud clovek nastoupi na pozici, kde ma predevsim "vymetat smeti". Dovolim si tvrdit, ze o tomto neco - narozdil od vas (pokud s tim zkusenost mate, nechapu vase poznamky, nebo chcete-li blby kecy) - vim. A v draznim prostredi mezi to urcovani priorit bude patrit treba i zjisteni, co pujde po dobrem a co bude muset protlacit prostrednictvim sily.

Spousta veci se nedela optimalne (nebo vubec) jen proto, ze to nekdo nepovazuje za dulezite (nebo ze se o to vubec ma zajimat). V takovem pripade staci natuknout a hle, ono to jde. Pak sou ale pripady, kdy je to vylozene slendrian, nebo chcete-li partyzanstina (kdy nekdo ma prospech z umyslneho skodeni) ... pak uz natuknout nebo napovedet nestaci, ale je potreba (vy)kopnout...

Proc mam pocit, ze pokud by vasim zamestnavatelem byly CD, byl byste jednim z tech, co by cloveku na tehle pozici chteli dokazat, ze jeho prace je zbytecna a marna, protoze pres vas neprojde?
08.03.2011 (20:28)  
On si totiž vlastně teprve sám vymýšlí popis své práce...


Zoologické znalosti pomohou Fejkovi v ČD

Poprvé od nástupu do své funkce ombudsmana ČD byl představen Petr Fejk. "Intenzivně se seznamuji s prostředím a tím, jak prosazovat dobré jméno Českých drah i u zákazníků a cestujících. Navštěvuji depa, jezdím vlaky, mluvím s pokladními i dispečery. Do měsíce bych rád navrhl systém, který bych od své funkce očekával a definoval priority své práce," uvedl Petr Fejk.
Registrierter Benutzer 1049an 
08.03.2011 (17:18)  
Doufám, že ombudsman nějak šikovně eliminuje notorické stěžovatele - grafomany, kteří akorát vytěžují zaměstnance pracemi na sestavování odpovědí na nesmyslné dotazy, stížnosti nebo připomínky. Osobně bych dotazy či zpracování odpovědí na stížnosti zpoplatnil. Až by s odpovědí takový grafoman obdržel i fakturu, snad by jej to přešlo.
06.03.2011 (1:01)  
Ombudsman ČD je podle mne trafika, ale co chce říci ta dáma Hanyšová, to fakt nevím. Zase nějaká blondýnka pro zprávičky píár?
Registrierter Benutzer Busman 
05.03.2011 (17:06)  
Sim: Asi jo. Nebo si paní uvědomuje, že na české dráze jde beztak o boj s větrnými mlýny. Nejspíš obojí.
Registrierter Benutzer Sim 
05.03.2011 (12:32)  
Busman > zajimavej clanek ... jen nevim, proc z nej citim zavist neschopneho cloveka :-D
01.03.2011 (20:34)  
Do roku 1989 vlastnil skoro všechny podniky, banky stát. Tedy při uzavřené ekonomice se mohl zadlužit jen sám sobě. Jiné přípustné vlastníctví byla ještě družstva. Ano ta mohla "půjčit" na dluh, ale v součtu nic moc, stejně tak fyzické osoby, ani Kája Gott by nemohl mít na to něco půjčit. Pokud vznikly nějaké disprorce v účetnictví, dotiskly se peníze, třeba jako v roce 1953, ale inflace - skok státních cen se konala i v jiných letech.

Možná mi učení ekonomové vysvětlíte, že to bylo trochu jinak, ale já se tu hádám o to, že podstata dnešního zadlužování je nesrovnatelná s ekonomikou před rokem 1989 (i tím, kdo se a jak moc napakoval)
  1 2 3 4 5 ... 14      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko