..: In–kartu lze koupit také v supermarketech LIDL – levněji :..

In–karta s novým designem (od 13. 12. 2009), foto: České dráhy Praha — Dopravce České dráhy stále hledá nové způsoby propagace a distribuce pro svou zákaznickou věrnostní kartu In–karta/Rail+. Jestliže v minulých dvou letech bylo možné nakupovat mimo nádraží různé druhy jízdenek ČD, tak letos půjde netradiční cestou získat právě tuto kartu. Partnerem se stal řetězec supermarketů LIDL, který také jako první nabídl jízdenky ČD Net. V obchodem nezískáte kartu přímo, ale poukaz na pořízení In–karty s tarifem IN 25 na rok za sníženou cenu 419 korun namísto 550 korun. Prodejní akce probíhá od 3. února do 26. března 2011.

Nalákat nás může ještě bonus v podobě soutěže o deset Kilometrických bank. Deset zákazníků, kteří si pořídí In-kartu/Rail+ prostřednictvím řetězce supermarketů Lidl a co nejpřesněji zodpoví soutěžní otázku, vyhraje právě Kilometrickou banku ČD. Soutěžní otázka je tipovací - kolik Kilometrických bank se prodá v celé síti ČD za únor a březen letošního roku. A aby soutěž byla i pro nezasvěcené, nabízí dopravce nápovědu v podobě počtu prodaných KMB za stejné měsíce minulého roku – bylo jich 5229.

LIDL byl prvním řetězcem, který získal exkluzivní možnost prodávat tarifní nabídky ČD. V minulém roce ale začal boom, kdy se vedle něj přidaly Globus, PONT, Kaufland a některé další distribuční řetězce. V nabídce byly poukazy na jednotlivé jízdy i síťové doklady ČD Net. In–karta se nabízí mimo nádraží poprvé a je otázka, jak moc se její prodej touto formou podpoří.

Zdroj: České dráhy – In–karta v supermarketech LIDL, České dráhy – tarif IN 25


Josef Petrák Poslat mail autorovi , Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 11.2.2011 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Jugy  mail  
14.02.2011 (8:29)  
Oto: cena KMB začínala ne na 700 Kč, ale už na 490 Kčs. Mimochodem KMB je dneska bezkonkurenčně nejstarší komerční nabídkou ČD platnou do současnosti. A jestli mě paměť neklame, tak je jí letos přesně 20 let.
registrovaný uživatel Nechic  mail  
13.02.2011 (13:44)  
Já se chtěl jen ujistit :D Oto to hezky shrnul, KMB je prostě dobrá jen na výhry v soutěžích. Jen ještě dotaz: Je nutné EP do nějakého data vyprázdnit?
registrovaný uživatel Oto 
12.02.2011 (17:24)  
Nechic: odečte se samozřejmě 1200 km.

Jednotlivci, který nejezdí dále než těch 400 km, se z finančního hlediska KMB nevyplatí. Je cca o 5-10% dražší než zákaznické jízdné s EP. Na rok jsou třeba nejméně 2 KMB, tj. 4000 Kč, za které ujedeme 4000 km. Ovšem se zákaznickým jízdným totéž ujedeme za cca 3700 Kč. No a za ten rozdíl jsme klidně mohli mít InKartu s výhodami jako SporoTikety/místenky.

Pro cestu skupin KMB význam nemá, protože skupinové jízdné je levnější.

Výhoda je dnes jen ta přenosnost, cesty nad 400 km a vyhnutí se pokladně (tedy úspora času a nervů).

Dříve bývala kromě ceny (cena začínala cca na 700 Kč) velkou výhodou i možnost flexibilního návratu do ČR bez pokuty účtované na hranici lidem bez jízdenky.
registrovaný uživatel Liška 
12.02.2011 (17:09)  
Nechic: Odpočet je pak 1200,- Kč
registrovaný uživatel Nechic  mail  
12.02.2011 (16:57)  
V KMB je max. odpočet 400km, co když pojedou tři lidi 400km ? Odečte se 400 nebo 1200 ?
editor nebo admin ŽP RaPa  mail  
12.02.2011 (16:37)  
Stáňa Kulatý: KMB je přenosná, navíc umožňuje jízdu až 3 cestujících současně.
Více na http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/jizdne-a-slevy/-3639/
registrovaný uživatel Oto 
12.02.2011 (15:34)  
Pavloš: pokud vím, tak se tato akce vztahuje jen na roční kartu pro dospělé. Takže je celkem k ničemu. Zaplatíte víc než za tříletou a přitom nemáte RailPlus (a tedy ani slevu na místenky včetně Pendolina).

Do 26 let si kupte tříletou inkartu za 330 Kč, to je podle mně víc než dobrá cena.
12.02.2011 (15:06)  
Lze koupit v LIDLu i in-kartu pro mladé do 26 let ještě s lepší cenou, než běžně na pokladně? Díky!
12.02.2011 (13:22)  
Možnost vyhrát KMB je zajímavá. Je to přenosný doklad, nebo se pletu?
12.02.2011 (11:29)  
Oto:
To je mi celkem jedno, já využil akce, která se vyskytla a která byla dostupná pro všechny. To, že si to ČD a řetězce špatně spočítaly, respektive neudělaly na to žádnou reklamu a své produkty prezentovali nesrozumitelně, nechápu.

Ale možná se mýlím, třeba to opravdu přilákalo více cestujících, tak jako to ČD někde prezentovaly, pokud se nepletu, prý na poukázkách vydělali nějaké 2-3 miliony navíc, čemuž teda moc nevěřím.
  1 ... 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko