..: In–kartu lze koupit také v supermarketech LIDL – levněji :..

In–karta s novým designem (od 13. 12. 2009), foto: České dráhy Praha — Dopravce České dráhy stále hledá nové způsoby propagace a distribuce pro svou zákaznickou věrnostní kartu In–karta/Rail+. Jestliže v minulých dvou letech bylo možné nakupovat mimo nádraží různé druhy jízdenek ČD, tak letos půjde netradiční cestou získat právě tuto kartu. Partnerem se stal řetězec supermarketů LIDL, který také jako první nabídl jízdenky ČD Net. V obchodem nezískáte kartu přímo, ale poukaz na pořízení In–karty s tarifem IN 25 na rok za sníženou cenu 419 korun namísto 550 korun. Prodejní akce probíhá od 3. února do 26. března 2011.

Nalákat nás může ještě bonus v podobě soutěže o deset Kilometrických bank. Deset zákazníků, kteří si pořídí In-kartu/Rail+ prostřednictvím řetězce supermarketů Lidl a co nejpřesněji zodpoví soutěžní otázku, vyhraje právě Kilometrickou banku ČD. Soutěžní otázka je tipovací - kolik Kilometrických bank se prodá v celé síti ČD za únor a březen letošního roku. A aby soutěž byla i pro nezasvěcené, nabízí dopravce nápovědu v podobě počtu prodaných KMB za stejné měsíce minulého roku – bylo jich 5229.

LIDL byl prvním řetězcem, který získal exkluzivní možnost prodávat tarifní nabídky ČD. V minulém roce ale začal boom, kdy se vedle něj přidaly Globus, PONT, Kaufland a některé další distribuční řetězce. V nabídce byly poukazy na jednotlivé jízdy i síťové doklady ČD Net. In–karta se nabízí mimo nádraží poprvé a je otázka, jak moc se její prodej touto formou podpoří.

Zdroj: České dráhy – In–karta v supermarketech LIDL, České dráhy – tarif IN 25


Josef Petrák Poslat mail autorovi , Michal Jaroš Poslat mail autorovi | 11.2.2011 (19:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   
15.02.2011 (21:19)  
Do tuzemska jezdí hodně pracovníků ze Slovenska, kteří pracují jednorázově na "koridorech" a firmě se i z účetního hlediska vyplatí kupovat KMB. Rovněž tak pro jiné cizince, kteří pravidelně nepravidelně jezdí do tuzemska a nějaké In-Karty se jim nevyplatí ...

Mně je spíše nejasné, proč ČD svoji spolupráci nezaměřily na Českou poštu, třeba i z opačného pohledu. V řadě obcí by mohlo nádraží, resp. pokladna sloužit jako ta "poštovna", kde by občané mohli podávat nebo vyzvedávat zásilky, pokud je provozování samostatné pošty nerentabilní. Furt lepší než to nabízet obchodníkům nebo chtít po obecních úřadech.
Nebo třeba jen využít opuštěných nádražních místností pro poštu, která by mohla opustit dosavadní objekt.
15.02.2011 (21:16)  
miropiro: nejen BC25, ale taky In-karta vám umožňuje sbírat body.

Body? Jaké body? Sleva 6 % je samozřejmě zajímavá věc, ale o nějakých bodech nevím.
registrovaný uživatel Oto 
15.02.2011 (20:45)  
miropiro: nejen BC25, ale taky In-karta vám umožňuje sbírat body.

A sleva 6% za ně může být docela zajímavá. Třeba si vemte dvojici lidí z většího města, kteří když už někam vlakem jedou, jedou vždy spolu a nechtějí/nemohou hrát loterii o SporoTikety. Pak je pro ně vlastně prázdná In-karta (za 100 Kč na 3 roky) jediná vhodná nabídka :-)
registrovaný uživatel Jugy  mail  
15.02.2011 (19:50)  
M: nerozumím, jak to myslíš, ale o humor jsem se nepokoušel. Prostě si myslím, že kdo vlakem nejezdí, měl by v Lidlu dostat informace, které ho k nákupu InKarty přesvědčí. Kdo vlakem už jezdí, tak nepotřebuje nakupovat jízdenky na vlak u alternativního prodejce, když se v prostředí železnice (nádraží) už tak jako tak pohybuje. Čili tuto akci chápu jako snahu o získání nových zákazníků (cestujících), byť mi v tomto případě připadá, že se ta snaha mine účinkem.
15.02.2011 (18:50)  
Pokud si srovnám výhody In-karty a kreditovky SA, tak obrovskou výhodou kreditovky SA je to, že karta je zdarma. Nic za to neplatím, v podstatě za pár minut vyřízeno a je to. Také se mi líbí, že ke kreditovce jsou i slevy od partnerů, což je sice podobné systému ČD Bonus, ale...je pravdou, že In-karta pokrývá celou republiku (sleva kdekoliv a kdykoliv). Budiž, odpuštěno.
Jenže SA jde cestou nabídky bezplatného kafe (je to sice jen automat, ale ujde to), filmu a wifiny. U ČD si za kafe musím zaplatit, či za crosánek více jak u SA. Hádejte, co spíš využije cestující, pokud mu na jeho trase jezdí současně vlak i SA.
Pokud bych měl však srovnat kreditovku SA a BahnCard DB (uznávám, že jde o neobvyklé srovnání, ale proč ne), tak SA má u mne body za bezplatné a rychlé pořízení, DB si mne však získává svou ProbeBahnCard za 25 € na 4 měsíce se slevou 25 % z jízdného. A sbírat body za projeté jízdy a získat pak prémie, respektive "Der Status für Vielfahrer", což umožňuje další výhody, se mi také zamlouvá.
15.02.2011 (18:44)  
Nechic > v tuhle chvili nejde o osloveni zcela novych zakazniku - ale o medialni masaz "bez inkarty to nejde".

A nejen přes Lidl, ale teď jsou opravdu časté reklamy na In-kartu, že jezdit vlakem bez In-karty je jako odklízet sníh lžičkou.
Co na tom, že během tří let se mohou změnit podmínky, kvůli kterým někdo pořizoval In-kartu.
registrovaný uživatel M 
15.02.2011 (16:19)  
Jugy - tak bud se pletes (a posledni prispevek je toho dukazem) nebo je ten posledni prispevek klaka/humor. Ja vazne nevim...
15.02.2011 (15:52)  
tak já jsem do ní šel při nákupu v Lidlu... sice nejezdím pravidelně, už vůbec ne do práce, ale pro pocit, že ČD prostě jen podpořím a slevu využiji na cesty alá "šotouš", kdy se synkem jezdíme vlakem sem a za dvě hodky zpět, občas do Lužné a prostě jen tak pro potěšení z jízdy, když mám chuť a čas... Možná se to zdá někomu (možná všem) divné a nesmysluplné až bláznivé, ale je to tak..:)) a já se za to vůbec nestydím..:))..a co já vím nejsem zdaleka sám, jen se za to spousty lidí možná stydí.."oni přeci sockou nejezdí"...
registrovaný uživatel zlobr 
15.02.2011 (7:48)  
M:
No já když jsem si to spočítal, tak zpáteční Brno-Ramzová přes Ol. je za 468. Jednosměrná přes ČT a nazpátek přes Ol je dohromady za 476. A to ještě nikdy nevím odkud přesně se budu vracet, protože jako vyznavač bílé stopy se někdy vracím z Ostružné, nebo s Branné.

Téoz:
Jo to bude lepší. Díky za tip.
registrovaný uživatel Jugy  mail  
15.02.2011 (7:20)  
M - to ale prece nemusi oslovit jenom ty, kteri vlakem "v zivote" nejeli. Cilovou skupinou nejsou pouze nevlakari, ale i vlakari bez inkarty.

Tak to jistě, ale "vlakaři" vědí, kde je nádraží, vědí, kde je tam pokladna a celý prodej jízdenek v Lidlu pak ztrácí pro tuto cílovou skupinu úplně smysl... Stačí vyhlásit časově omezenou slevu na jakýkoli produkt (zde In-Karta na jeden rok) a prodávat v rámci pokladen ČD - není vůbec potřeba do toho zatahovat externí prodejce.
  1 2 3 4 5 ... 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko