..: V Děčíně je pro rychlou lékařskou pomoc přistaven vlak :..

810.340-0, Jiříkov - Jiříkov-Filipov, foto: HANZ Děčín — Tající sníh a déšť způsobují zvednutí hladin nemalé části našich vodních toků. Většina majitelů nemovitostí blízko řek s obavami sleduje postupné zvyšování hladin řek. Na některých místech začíná být problém i na železnici. Na trati 140 Chomutov – Cheb v úseku Vojkovice nad Ohří – Stráž nad Ohří došlo k sesuvu zeminy na trať, probíhají odklízecí práce a provoz je veden jen po jedné koleji. Na trati 137 Chomutov – Vejprty je zastavena doprava; osobní vlaky tu sice jezdí jen ve víkendové dny, ale ty jsou právě před námi. Na trati 098 v úseku Děčín hlavní nádraží – Dolní Žleb je rovněž snížena rychlost a všechny vlaky mohou v tomto úseku nabrat zpoždění. Je zatopena přilehlá komunikace a dochází k evakuaci osob. To zcela znemožňuje i případný dojezd vozů záchranné služby do lokalit Dolní, Horní a Prostřední Žleb. Pro vysoký stav vody není možno použít ani člun. Z tohoto důvodu statutární město Děčín požádalo 14. ledna o pomoc České dráhy a od 13 hodin je k dispozici motorový vůz 810.340, který by do dané lokality v případě potřeby prioritně přepravil lékaře se sestrou. Je vidět, že šukafon je věru univerzální stroj – může nahradit i sanitku.

Zdroj: statutární město Děčín, České dráhy


Vlad Poslat mail autorovi | 15.1.2011 (10:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Honza  mail  
15.01.2011 (22:55)  
Nevím proč teda nevzali tornádo bez vložáků, na Prahu se stejně jezdit nedalo, tak jich tam museli mít plno.
registrovaný uživatel Honza  mail  
15.01.2011 (22:12)  
Co vím, tak v roce 2002 fungoval mezi levým a pravým břehem v ÚL 1 Bt a 2 141, či 122 nebo co to bylo, zkrátka z každé strany jedna.
registrovaný uživatel Kakov 
15.01.2011 (22:01)  
uz za povodni 2002 takto fungoval sukafon mezi levym a pravym brehem labe v UnL a dokonce s nim vezli rodicku do porodnice
registrovaný uživatel stoupa  mail  
15.01.2011 (19:20)  
no, a v Praze za 1. sv. vojny jezdily tramvaje i jako pohřebáky -

Jinak levý břeh Labe je výživný až za Pirnu. "Bahn rollt, Strasse schwimmt"
registrovaný uživatel Honza  mail  
15.01.2011 (17:53)  
Jiří Pekárek 15.01.2011 (17:41): proč?
15.01.2011 (17:41)  
Vojtěch Beran: Oni jsou schopni ho poslat jako PMD za osobákem...
Jinak asi mu dají "nutný pomocný" s nejvyšší prioritou. Horší to bude, až se bude vracet.
15.01.2011 (17:16)  
Mě by zajímalo jestli by v případě nutnosti využití tohoto vlaku dostal šukafon vyšší prioritu a jel by místo jiného vlaku který by se pak opozdil, nebo by ČD nechaly nejdříve odjet EC a pak by poslali 810.
registrovaný uživatel Honza  mail  
15.01.2011 (16:28)  
Šukafon je univerzální vozidlo. Při povodni 2006 jezdila spešl šukafónová linka Ústí nad Laben hlavní nádraží - Vaňov místo autobusů, které díky zatopené silnici nemohly jezdit. Jen si ve Vaňově museli asi přistavit schůdky, protoře z perónu toho v této někdejší zastávce moc nezbylo. Tedy přesněji řečeno jeden panel u 2. TK, tak když by se šukafon trefil dveřma přímo k tomu, jestli by to fíra pod vrstvou vegetace našel, nepotřebovali schůdky.
Jinak na ten záchranářský vlak do Žlebu by se hodila fakt regionoha, je tam více volného prostoru a nízkopodlažní část.
15.01.2011 (14:05)  
Josef Petrák: Nadbytek je, ale ne všude. Pro mne za mne, ať si tam dají klidně Ddax, ale nejlepší by byl asi Bfbrdtn nebo ABfbrdtn (ale ten se tam asi nenachází), neb ten má zásuvky a stanoviště (a ve spojení s motor. vozem by motor. vůz mohl být jako náhrada evakuačního autobusu a řídící vůz jako zázemí pro lékaře a popř. kriz. štáb). Jinak dobrý nápad. Dříve také jezdily lékařské vlaky, nebo ne?

PS.: Co je to za vlaky D 60457 a D 61459 ??
15.01.2011 (13:50)  
RE: stavba železnice z Prahy do Německa finišovala v roce 1845, ten rok byla na Labi největší povodeň novodobé historie. Myslím si že v některých úsecích došlo k úpravám projektu.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko