..: V Kamenných Žehrovicích se srazily vlaky, 13 zraněných :..

Srážka Os 19702 s lokomotivou 751.236 ČD Cargo v žst. Kamenné Žehrovice, foto: Drážní inspekce ČRKamenné Žehrovice — Srážka motorové jednotky RegioNova se stojící lokomotivou 751.236 v Kamenných Žehrovicích na Kladensku si dnes ráno vyžádala 13 zraněných, z toho jednoho cestujícího musel transportovat vrtulník LZS do střešovické nemocnice se zraněním hlavy. Provoz na trati 120 byl ochromen poté, co v 8.50 narazila souprava vlaku Os 19702 z Kladna do Rakovníka v rychlosti 28 km/h do lokomotivy ČD Cargo s jedním nákladním vozem. V úseku Kladno - Stochov byla přibližně do poledne zavedena náhradní autobusová doprava. Příčiny mimořádné události se vyšetřují, škoda na vozidlech byla prozatím vyčíslena na 4,1 milionu korun, z toho přibližně 4 miliony na jednotce RegioNova.

Srážka Os 19702 s lokomotivou 751.236 ČD Cargo v žst. Kamenné Žehrovice, foto: Drážní inspekce ČR Srážka Os 19702 s lokomotivou 751.236 ČD Cargo v žst. Kamenné Žehrovice, foto: Drážní inspekce ČR 

Podrobnosti zjišťujeme.

Další fotografie z místa nehody jsou dostupné na serveru Požáry.cz

Zdroj: České dráhy, Drážní inspekce ČR


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 20.12.2010 (11:42)
Related newsopen/close

More on Nehody a mimořádnosti

More from ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
Editor or ŽelPage Administrator RaPa  mail  
20.12.2010 (17:29)  
Krutas57: Možná i nulová (zastavila by), magnety jsou dost dobrá věc.

Máte někdo informaci, jestli lze v Kamenných Žehrovicích postavit vlakovou cestu na obsazenou kolej tak, aby na vjezdovém návěstidle byl znak dovolující jízdu (to asi ano) a jestli před stavěním VC probíhá zjišťování volnosti koleje? Domnívám se, že háček by mohl být tady, a to, že se výpravčí nepodíval, zda je kolej volná...
20.12.2010 (17:20)  
Na TV N@ha o tom teď informovali, takže jen stručně přetlumočim:
Regína přijížděla do stanice a fíra si všim že na jeho koleji je barča, aktivoval rychlobrzdu a snažil se vypadnout z kabiny. Lidi už varovat nestih. Podle prvních informací to vypadá na lidskou chybu (výsledky DI až během několika týdnů).

Jen mě napadá kacířská otázka: O kolik nižší by byla rychlost Regíny (= síla nárazu), kdyby měla kotoučovky a magnetickou brzdu?
20.12.2010 (17:10)  
Narázníky u RN se holt absorvovaly největší energii nárazu, hotl energie jedoucích cca 22t při nárazu do stojících cca 110t se musí někde projevit. Jen rozbití okna RN je od pohybu čela nebo došlo ke střetu s "prsy" barči?
20.12.2010 (17:06)  
ad. Vojta Karásek: Z fotek to vypadá, že stanoviště strojvedoucího v podstatě nebylo nijak deformováno. Myslím, že takový byl i konstrukční záměr. Takže asi obojí...
20.12.2010 (16:26)  
Zejmi: A nebude to třeba tím, že Regionova je vozidlo lehké konstrukce a tak je celý rám vč. spřáhel a nárazníků dimenzován poněkud jinak než Bardotka určená k tahání mnohem těžších vlaků?
20.12.2010 (16:20)  
...škoda na vozidlech byla prozatím vyčíslena na 4,1 milionu korun, z toho přibližně 4 miliony na jednotce RegioNova... To mluví za vše!

Deformační čelník to zní sice dobře, ale zajímalo by mě jestli je to účinější pro ochranu strojvůdce, nebo účinější pro "ochranu peněz"(menší poškození rámu)?!?
Registered user MirekM  mail  
20.12.2010 (15:07)  
Registered user kasku  mail  
20.12.2010 (14:44)  
Ví někdo co je pravda? Na stránkách Drážní inspekce narazil osobní vlak do stojícího posunového dílu. Tady se píše opak!
20.12.2010 (14:33)  
Jak již zde uvedli někteří ostatní, alespoň v něčem se ta reko hypernovy povedla. Být to jakýkoliv jiný motorový vůz, dopadl by pravděpodobně výrazně hůř...
20.12.2010 (13:49)  
Z k-reportu: RegioNova byla 814.057.

Jinak provoz před 12. hodinou obnoven (v KŽ po dvou kolejích).
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko