..: Rekonstrukce vozů 810/010 - never ending story :..

Motorový vůz řady 810, foto: Martin Grill Praha — Není to tak dávno, co jsme vás informovali o uzavření kontraktu mezi Českými drahami a šumperským Parsem na třetí sérii dvouvozových jednotek RegioNova, stejně jako o záměru na modernizaci samotných vozů 810. Diskuze pod těmito zprávami nestačily ani vychladnout a České dráhy vyhlásily nad rámec záměrů pro tento rok další výběrové řízení na modernizaci vozů 810 a 010. Tentokrát se jedná o modernizaci na celkem jedenáct dvoučlánkových, částečně nízkopodlažních jednotek. Cestující tedy mohou s velkou jistotou počítat s dalším přílivem motorových jednotek RegioNova na české tratě.

Regionova, foto: Louis Armstrong Vozidla by měla být dodána Českým drahám do šestnácti měsíců od podpisu smlouvy za odhadovanou cenu 286 milionů korun (bez DPH), což odpovídá částce zhruba 26 milionů korun za kus. Vlaky budou určeny pro Pardubický, Středočeský a především Moravskoslezský kraj, kde by se měly v počtu až šesti kusů objevit na lince S7 mezi Frýdkem–Místkem a Českým Těšínem. Na této trati se původně počítalo s nasazením nízkopodlažních elektrických jednotek (zde by tedy šlo o zcela nová vozidla), nicméně elektrifikace této tratě byla pozastavena a tak bylo rozhodnuto o tomto náhradním řešení. Zajímavostí také je, že tyto soupravy budou narozdíl od dosavadních RegioNov spolufinancovány z fondů Evropské unie.

Zdroj: České dráhy, Železničář 47/2010


JiříK. | 7.12.2010 (21:30)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Vozidla

Ďalšie z regiónu ČR Moravskoslezský ČR Pardubický ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ Honza  mail  
14.12.2010 (12:28)  
aron: ve 40 stupních 25 uvnitř je nejlepší způsob jak onemocnět. Když vlak jede a fouká to, pocit vedra klesne.
Něco jiného je třeba EC, ten když jede 160 a byly by otevřený okna, nedalo by se tam vydržet. Ale takový motorák, nebo panťák (na Os) tam by to bylo ideální.
registrovaný užívateľ aron 
14.12.2010 (1:48)  
Honza:A jak zajistis prijemnou teplotu v lete? Spousteci okna ti teplotu ze 40 stupnu na 25 nesnizej.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
13.12.2010 (23:20)  
aron: proč protiřečím? Stačilo by topení co jde nějak regulovat (a aby to regulování fungovalo)a které nesmrdí a dobrý spouštěcí okna, třeba jako má regionova, nebo modernizované 053.
registrovaný užívateľ aron 
13.12.2010 (23:10)  
Honza:aha, to mě nikdy nenapadlo, tak to je ale svým způsobem moderní vozidlo, protože dnes se nic jinýho než skleníky nedělá. To vedro tam je hrozný hlavně když se topí, je tam asi 60 stupňů tak otevřem okno a další ho zavře že je mu zima. Normálka
jako v elefantu? Aby člověk neviděl ven a dusil se v tom smradu a suchým vzuchu? Děkuji nechci!
Myslim si ze si tady protirecis a nebo nevis co chces a nebo ses obycejnej malej cechacek, co nadava vzdy a na vsecko.
registrovaný užívateľ Honza  mail  
13.12.2010 (19:49)  
SYN: jako v elefantu? Aby člověk neviděl ven a dusil se v tom smradu a suchým vzuchu? Děkuji nechci!
registrovaný užívateľ SYN 
13.12.2010 (14:38)  
Honza: Tak proti tomu se u skutečně moderních (nebo aspoň skoromoderních) vozidel používají determální skla a klimatizace, a v zahraničí jim to obvykle docela funguje...
12.12.2010 (10:35)  
Jsem zvědavý, kdy se na 325ce dočkám něčeho důstojného...
registrovaný užívateľ Honza  mail  
10.12.2010 (17:34)  
aron: aha, to mě nikdy nenapadlo, tak to je ale svým způsobem moderní vozidlo, protože dnes se nic jinýho než skleníky nedělá. To vedro tam je hrozný hlavně když se topí, je tam asi 60 stupňů tak otevřem okno a další ho zavře že je mu zima. Normálka!
registrovaný užívateľ aron 
10.12.2010 (17:17)  
Honza: Protože tam je víc oken než stěn........A v létě by tam dobře šli okurky.....
registrovaný užívateľ Honza  mail  
10.12.2010 (16:48)  
doomlukas: proč je 810 skleňák?
  1 2 3 4 5 ... 15      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko