..: Mezi Pardubicemi a Chrudimí ve středu za 1 korunu :..

914.050-5 v Rosicích nad Labem 5.8.2008, foto: Matouš Danielka Pardubice/Chrudim — Další akční nabídku, cestování vlakem za jednu korunu, připravují České dráhy po dohodě s Pardubickým krajem na středu 13. října pro relaci Pardubice – Chrudim. Cestujícím bude nabídnuto, jako i v jiných regionech, svezení vlakem za jednotné (zpáteční) jízdné 1 koruna. České dráhy se takto snaží zvýšit počet cestujících využívajících služeb železniční dopravy. U příležitosti této akce proběhne v prostorách čekárny ČD Lounge na pardubickém hlavním nádraží krátká tisková konference ve 13.15 h, které se zúčastní hejtman Pardubického kraje Radko Martínek, náměstek generálního ředitele Českých drah pro osobní dopravu Antonín Blažek a další pozvaní hosté. Diskutováno bude téma rozvoje regionální vlakové dopravy v Pardubickém kraji spolu s připravovanými dopravními projekty. Po tiskové konferenci si hejtman Radko Martínek s dalšími hosty vyzkouší jízdu mezi Pardubicemi a Chrudimí osobním vlakem 5365, který odjíždí v 13.55 z pardubického hlavního nádraží.

Zdroj: České dráhy


Matouš Danielka Poslat mail autorovi | 12.10.2010 (6:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Služby Pozvánky

Ďalšie z regiónu ČR Pardubický


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ strejcekms  mail  
16.10.2010 (0:00)  
-Dovolte my více, či méně odbočit.-
Trošku mě zaráží, že jsem se zde o této akci nedočetl, konkrétně o předváděcích jízdách Plzeňské linky. Přeci jen, když někde jezdí vlak tři dny zdarma, tak už to snad stojí alespoň za malou aktualitku, nemůže tu ovšem být asi všechno, ale jízdám předcházela i tiskovka - údajně fraška: )
Linku jsem asi dnes? Vyzkoušel i já.
-Obsazenost / a co všechno stačí cestujícímu-
Obsazenost jedné regionovy, "která přifrčela" k 1. nástupišti v Plzni na jižním předměstí, nebyla příliš valná, ale nebyla ani zanedbatelná, ovšem protože to bylo zdarma, očekával jsem více, je možné, že né příliš dobré počasí, první den voleb a zjištění, že se jedná už o poslední den předváděcích jízd, lidi už moc nepřilákalo, první den to podle vlakového doprovodu bylo lepší - tzn. určitý zájem je, ale to je vždy, když je něco zdarma:)
Vlakový doprovod tvořil pan revizor ČD, který si pečlivě zapisoval počty vystoupivších a přistoupivších cestující a že počty napsané v deskách, nebyli špatné!
Z revizorem jsem se na konečné v Nezvěsticích dal do řeči, jak jinak než o železnici, většina revizorů jsou vlastně zkušení průvodčí, původně průvodčí. Diskuse probíhala i cestou zpět.Někteří lidé na vlak koukaly, jako "tele do vrat", no ovšem, když někteří v ničem lepším snad ještě nejeli. Vesměs velmi kladné reakce spokojených cestujících, jen ti pozornější si všimli, že při brždění je prakticky nemožné mluvit ještě z někým druhým, protože prostě neni slyšet.
Vždyť 814 neni nic moc? K tématu o vlacích EC/IC? S revizorem jsme se schodli, že vlastně i těm čechům stačí, když si v sobotu vlezou do "EC" Odra, stoupou si do chodbičky, nebo na představek k "hajzlíku", hlavně když nesmrdí. Samozřejmě, kvalitu vlaku ovlivňuje hlavně dopravce, ale i ministerstvo dopravy a občas se také podivuji, že je to mnoha lidem v tom "EC" vlastně jedno.
A dále- proč Arrivě vůbec Němec umožňuje jezdit a neremcá, když údajně nikdo neměl námitky, že vozy Bm nemají uzavřený systém wc. Ale jak Němec remcal, že my jim tam posíláme model - ve stanici NE! Oni ty reko, nejsou tak staré.
No, postupně jsem zjistil, že českému člověku ( většině) vlastně stačí i málo a o to se dráhy asi opírají.
Zajímavost: Původně měla být ta linka vedena asi z Nýřan (trať 180), přes Plzeň hl.n. - až po původní trasu do Blovic a to proto, že na Nýřany je silnější příměstská doprava, než směrem do Kozolup a také by se tam užil potencionál motorové jednotky, snad na jednom úseku by 814 nejela pod dráty, jenže tam měl být údajně jakýsi problém s křižováním na trati 180, podle mě a zdroje je to ale blbost : )
Alespoň že na té části, kde to jede na úseku trati 170, jsou nové perony, je však pravdou, že směrem Kozolupy, byl vlak spíše prázdnější.
Času bylo dost, několik jízd a i mě začal štvát ten kravál, stejně jako štval i revizora a to už od rána, nakonec byl rád, že ho přišel vystřídat kolega.
Přikládám pár sice né píliš povedených fotek, ale zato dokumentačních- nezajímavých:)
A závěrem ještě otázka: Proč ženete motorák pod dráty? Protože nic lepšího nemáme, musíme si počkat ještě tak 4 -6 let...Nejdřív budou motorové jednotky na Domažlickou..



http://www.dds.estranky.cz/fotoalbum/plzenska-linka_predvadeci-jizdy_15.10.2010/
registrovaný užívateľ strejcekms  mail  
14.10.2010 (13:05)  
Možná by tam pomohla lepší informovanost cestujících, například palubním rozhlasem - to by ho ČD ovšem museli používat, například ve vozech Bdtn je v těch novějších vevnitř 2x informační LED panel+ palubní rozhlas, ani jednou (a to těmi vozy jezdim docela často) jsem jej neviděl a neslišel v provozu, mimo upozornění na panelu, že wc je mimo provoz - neodsáté. 814, to je zase něco jiného, tam se to musí naprogramovat, ale také to jde ručně.. Spíše bych řakl, že se o tom málo vědělo - co do té obsezenosti 814..
registrovaný užívateľ ReActor  mail  
14.10.2010 (12:28)  
hodně vlaků (právě možná kvůli ČD PROMO) čekalo na přípoje v PCE hl.n. k večeru se dokonce něco stalo mezi PCE hl.n. - PCE Rosice nad Labem, ale bylo z toho jen 20 minut

V úseku PCE-Chrudim se dá křižovat pouze v Medlešicích a jakmile se naruší plynulost dopravy, je to tam hodně znát. Co jsem koukal na Regionovy, nebyly o nic více přeplněné než normálně.

Dále Pardubice jsou dosti nepříjemným uzlem pro cestující do Chrudimě - Hlinska - Havlbrodu. Obyčejně jede 163 + 3x BDmtee do Hradce Králové (nebo motorový rychlík do liberce) a dozadu připíchnou RN do Chrudimi, která se vždy v Rosicích trhne. Cestující často nevědí kam nastoupit a bylo dost případů, kdy se někdo dostal místo do Havlíčkova Brodu do Železného Brodu. O zastávkách na znamení nemluvě.
registrovaný užívateľ strejcekms  mail  
14.10.2010 (11:48)  
A proč že se ta akce nepovedla?? Já tam nebyl - tak nevím :)
registrovaný užívateľ ReActor  mail  
14.10.2010 (11:05)  
tak toto ČD PROMO se moc nepovedlo
registrovaný užívateľ strejcekms  mail  
13.10.2010 (19:23)  
Miroslav Zikmund
No ono se tu o tom ví už několik měsíců, je možné, že to teď někdy bylo na ČT1.
Já bydlím v Plzni a vlak využívám vrámci MHD a to na čipovou kartu "Plzeňská Karta". Pokud tedy znám časy příjezdů do přilehlích stanic. Vzhledem k tomu že to bude jezdit asi v taktu, respektive ve stejné minutě, každou hoďku, nebo dvě, tak se to bude asi dobře pamatovat. Vy snad myslíte že by se tu ta linka uživila, pokud by jezdila co 30 minut?? Navíc na to tu nemáme odpovídající vozidla. Na předplacenou plzeňskou kartu (měsíční, čtvrtletní, roční, atd..) můžete cestovat jak v MHD (autobus/trolejbus/tramvaj), tak ve vlacích a linkových autobusech a to do určitých stanic za Plzní. Jako hloupej nápad mě to nepřijde, příměstská doprava směrem na Nepomuk (trt190) je docela silná. A elektrickou jednotku tu fakt nemáme, proto je 814 nej řešení - zatím. Já věřím, že si to určitě najde své příznivce. A ještě dodám, že vlak je v Plzni rychlejší, než MHD, zkuste si najít jízdní doby MHD vs. vlak, samozřejmě tolik zastávek v Plzni neni, tak-že to fakt nebude zastavovat na každé ulici :)
A konečně, zaslechl jsem, že se jedná o jaký si zkušební provoz, podle mě, jestli se to neosvědčí, tak to jednoduše v březnu se změnou GVD zruší.
13.10.2010 (19:02)  
ad strejcekms

Ano, bylo to na ČT1/24 v 18.00 (možná dříve). Nicméně je poněkud mimo moje chápání, jaký efekt má spoj jezdící ve 120 minutovém intervalu ...
Pokud taková "linka" nejezdí každých 30 minut, což je limitní interval trpělivosti cestujícího, tak je to pouze mediální parodie model "Potěmkinova vesnice ...". pokud tohle někdo vydává za rychlou variantu MHD ...
registrovaný užívateľ strejcekms  mail  
13.10.2010 (14:45)  
A já se připojím, 13 - 15. 10 budou probíhat propagační jízdy k Plzeňské lince (Od nového GVD bude jezdit ve všední dny v intervalu cca 1-2 hod).
Určitě o tom zde bude aktualitka...

Tady letáček, omluva za kvalitu - http://www.dds.estranky.cz/fotoalbum/plzenska-linka--propagacni-jizdy.html
13.10.2010 (5:36)  
Kde a KDY se tohleto uživatelé silnic dozví?
Rozhlas, televize, tisk, internet.

A např. Ilona Vaňková, 42 let, Jablonec n. N. říká, že: Ano, dozvěděla jsem se to z letáčku, který jsme měli ve schránce. Udělala jsem si výlet do Liberce. Tahle akce přiláká lidi, kteří vlakem jinak nejezdí.
Viz článek Dvanáct kilometrů vlakem za pouhou korunu z Libereckého deníku, http://liberecky.denik.cz/zpravy_region/dvanact-kilometru-za-korunu20100922.html
registrovaný užívateľ studio 
12.10.2010 (19:49)  
Nezlobte se na mě, ale já se těmto akcím musím velmi smát!!! Vždyť už jen ty jednorázové jízdenky na MHD se musí zatraceně prodražit, beru to jako zpestření pro důchodce, tak nějak! :-))) Nehledě na to, kde a KDY se tohleto uživatelé silnic dozví? ;-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko