..: Výběrové řízení na 50 osobních vozů pro RegioJet prodlouženo :..

Desiro RegioJet (čelo), foto: Josef Petrák Brno — Minulou sobotu, 7. srpna 2010, se mělo uskutečnit otevírání obálek s nabídkami na 50 osobních vozů pro plánovanou dálkovou dopravu společnosti RegioJet. Potencionální dodavatelé si však vyžádali spoustu dodatečných informací pro zpracování nabídky a společnost RegioJet se rozhodla prodloužit termín pro podávání nabídek do 31. srpna letošního roku. Regiojet potřebuje pro start své první dálkové linky mezi Prahou a Ostravou se zajížděním některých spojů do Třince a Žiliny celkem 30 vozů na sestavení šesti pětivozových souprav. Podle informací provozního ředitele společnosti Jana Paroubka si prozatím vyžádalo zadávací dokumentaci celkem 12 firem. Tento počet ovšem ještě nezaručuje, že stejný počet firem nakonec podá svou nabídku. Například při výběrovém řízení Českých drah na 33 nízkopodlažních motorových vozů nakonec podal svou nabídku jen jediný uchazeč z 11, kteří si zadávací dokumentaci vyzvedli. České dráhy také dnes, podobně jako Regiojet u výběrového řízení na 50 osobních vozů, prodloužily termín jednoho ze svých výběrových řízení. Termín pro odevzdávání nabídek na 8 dvoupodlažních jednosystémových elektrických jednotek byl posunut z 23. srpna letošního roku o zhruba měsíc, na 27. září.

Zdroj: iDnes.cz, IS VZ US


JiříK. | 10.8.2010 (6:00)
Zusammenhängende Nachrichtenopen/close

Weitere von Vozidla

Weitere aus Česká republika (celá)


  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   
08.09.2010 (11:43)  
Šéfredaktor >
tarten) Na jednu stranu souhlasím s Chary – ono se to samo fakt nenapíše. Na druhou stranu – chcete se dočíst tady to samé co v E15 nebo třeba i něco víc? Pokud B, tak si musíme počkat, až nám pošlou RegioJet nějaké přesnější podklady. Pokud A, tak si stačí počkat, až hotový text zkorekturujeme. ;)
Editor oder ŽP Admin Chary  mail  
08.09.2010 (11:32)  
tartene, tak šup, zpracuj, sepiš, vlož, dojde zveřejnění. On se ten obsah jaksi sám nenapíše ;-)
Registrierter Benutzer tarten 
08.09.2010 (3:15)  
Včera Jančurovci zveřejnili, že otvítali obálky dvou zájemců, a že výsledek zveřejní, až bude připravena smlouva. A tady ani ťuk, lenoši.
05.09.2010 (21:44)  
Je 5.9. a RegioJet ještě výsledky nezveřejnil ...
Registrierter Benutzer joki  mail  
15.08.2010 (11:07)  
Myslím že cena novostaveb z ŽOS Vrůtky je zde v článku ze dne 9.4.2010 s želpeage "Poviem to takto: nedávno sme si vypracovali celú štúdiu, aké sú náklady na jedno sedadlo pri modernizáciách. V priemere je to 4050 € na jedno sedadlo, pričom malá rekonštrukcia (Bgee/Bdee) vychádza 2150 €, veľká (Bdteer) 7900 €. Pri novom vozni je to 15.034 € na sedadlo (priemer A/Bmpeer)" Teda pukud dobře počítám pri novom vozni Bmpeer poet sedadel 76*15034=1142584 € což je cena za vůz * 25 kč euro což je 28 564 600,- kč takže cenu cca 25-30 mega za vůz považuji za reálnou. To jen ČD za reko dávají 25 mega za vůz zatímco slováci maj za to novostavbu v příp ARmpee je to snad 35 ale nechci kecat. Ceny jsou asi dle vnitřní vybavenosti vozu. No i tak si myslím že by si při zadávání reko mnělo vedení ČD šáhnout do svědomí kde tyhle peníze protečou a kde dotečou... Což u regiojet nehrozí tam si vedení bude chtít ceny opravdu ohlídat a doufejme že i kvalitu.
13.08.2010 (20:18)  
M) jj, přesně tak

Palíšek) To, že si PKP IC u H Cegielski objednal jen vozy RIC 200 v režimu 73 neznamená, že je bude nutit všem. Když někdo bude chtít RIC 160 a režim 61, tak mu je vyrobí taky. ;)
Registrierter Benutzer M 
13.08.2010 (17:09)  
Nakupy za miliardy nejsou nakupovani rohliku v samosce, kde vsichni plati cenu na regale... Protoze jsou ruzny rohliky, ruzny mnozstvi, ruzny splatnosti, ruzny zavazky z koupe plynouci, ruzny je uplne vsechno...
Vsechny analyzy typu "v roce 1991 jsem zjistil cenu X, takze ted to bude X krat inflace" jsou zcela zbytecne
13.08.2010 (16:32)  
ale vyrábí http://pesa.pl/pl/Oferta/Wagony_pasazerskie
a dokonce mají nové stránky...

EDIT: ještě se na ně dívám a nejspíš tedy taky dělají jen rekonstrukce
13.08.2010 (15:11)  
mr.detlef : Poláci jsou levní, to se o nich, ale myslím, že PESA ani nevyrábí osobní vozy. Zbývají tedy NEWAG ( nevím, jaká je je jejich cena za jeden kus ) a H.Cegielski ( cena za jeden kus 36,4 milionů Kč, ale s rychlostí 200 km/h s tlakotěsněním ).
13.08.2010 (13:22)  
co třeba polská Pesa? ta se s novou motorovou jednotkou taky dostane zhruba na cenu Regionovy ... nebo se mýlím?
  1 2 3 4 5 ... 10      Zpráv na stránku:   

Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.

- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin

Kommentar hinzufügen
Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Anmelden
 
 
  
 
   Registrieren

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko