..: Vykolejený vlak komplikuje dopravu na koridoru :..

Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Olomouc — (Aktualizováno 14:50) Krátce po jedné hodině odpoledne došlo na výjezdu ze stanice Olomouc směrem na Přerov k nehodě. Do projíždějícího nákladního vlaku zde z boku narazila posunovací lokomotiva. Následkem srážky došlo k vykolejení 8 vozů nákladního vlaku a posunovací lokomotivy s jedním osobním vozem. Veškerý provoz je v místě nehody zastaven. Vlaky SC Pendolino jedou odklonem přes stanice Přerov, Břeclav a Brno a zastavují ve stanici Přerov; ve směru z Ostravy do Prahy i ve stanicích Česká Třebová a Kolín. Rychlíky Olomouc - Přerov - Břeclav (- Brno) jsou v úseku Olomouc - Přerov odřeknuty bez náhrady. Ostatní vlaky osobní dopravy jsou v úsecích Olomouc - Grygov a Olomouc - Blatec vedeny náhradní autobusovou dopravou. Dle prvotního prozkoumání místa nehody je škoda odhadnuta na 5,6 mil. Kč, provoz alespoň po jedné koleji a v nezávislé trakci by měl být obnoven v průběhu nedělního odpoledne.

Aktualizace 4.7.2010 14:50: Provoz je od 13:45 obnoven s omezenou propustností po jedné ze dvou traťových koleji. Všechny vlaky dálkové i regionální dopravy jsou vedeny ve svých pravidelných trasách s možností zpoždění cca 10 minut.

Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Vykolejené nákladní vozy, foto: DIČR Lokomotiva nákladního vlaku, foto: DIČR

Zdroj: Mimořádnosti ČD, Foto: DIČR


Nick Poslat mail autorovi | 3.7.2010 (17:46)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Olomoucký


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
04.07.2010 (18:56)  
lukes4.zs: Já si myslím (je to jen teorie), že tenhle přístup je prostě v lidech. Kdo chce něco udělat, tak to udělá a kdo nechce udělat nic, tak to neudělá. To je podle mě v každé společnosti. I u RegioJetu, Viamontu, Arrivy.
registrovaný užívateľ lukes4.zs  mail  
04.07.2010 (17:22)  
ono to bude vypadat hned jinak jakmile vstoupí konkurence na železnici :-) A já to přeji firmám jako je regiojet,Viamont,Arriva...ten přístup k těm cestujícím je úplně jiný než u ČD.Ale nemůžu všechny házet do jednoho koše..
04.07.2010 (16:40)  
ono totiž je to tak jak píšu protože je vidět když ještě v 17,00 nemají zaměstnanci na informacích a pokladnách informace jak postupovat.je totiž sobota odpoledne a proč by někdo kdo má své penízky jisté zvedl prdel a koněčně ukázal za co je placený z našich daní
04.07.2010 (16:35)  
babilon-a nepřipadá vám živit za velké peníze lidi kteří při případných problémech dělají HO.NO a pěkně smrdí
04.07.2010 (16:14)  
dedaluis: ale když vám u pokladny oznámí že nemužete rychlíku použít jen proto že mám jízdenku SONE jen na os a sp vlaky.a ty kdy pojedou tak to nikdo neví.nepomohlo ani že jsem oznámil že jedu do Jeseníku a tam po 22 hodině nic nejede.

Typická předposranost řadového železničáře. Neví co má dělat, tak radši neudělá nic. Co kdyby náhodou chyboval a pak by mu za to strhli prémie? To teda ne, to radši kopneme kaštana do zadku! Leckterý výpravčí by to řešil zrovna tak, takže v souvislosti s uvedenou situací není nutno nad jejich nepřítomností plakat.
04.07.2010 (16:00)  
Zdeseny danovy poplatnik

Vidíš vidíš, a já zase TEHDY jako ty čekal v Pendolínu na protější rychlík tažen 350tkou zssk. Díky němu jsme měli 5 min sekeru. Jel jsem první třídou a u skla které rezonovalo a tak jsem byl naštvaný jako ty. :-)


Add pendolíno ... a Brno - Přerov.

Mám nějaké známé a ti říkají ... Pendolino bylo konstruováno jako lehké, náklopné a s ohledem, aby ČKD Plzeň ho mohla rozprodat všem do celé RVHP RVHP s hnusnými starými kolejemi. Ty problémy jsou víc hypotetické, víc papírové, než skutečné a vážné. Prakticky se jednalo o malou domů na zakázkách na přestavby a úpravy, všeho na co lze jen pomyslet... Prostě v kapsách zadavatelů skončili strašné miliony. Copak nežijeme v ČR?

Hoši vsadil byl krk, teď hned pendolino postavit na trať 300 (Brno - Přerov) a jeď ! Minimálně 100KM/h a zkus i víc ... nic by se podle mě nestalo, je náklopný, cesta už není dřevěná (pražce) to Pendolino má 380tun ne jak rychlík 600tun a víc. Podívejte se na prezentační video Pendolína(1988) co se mělo vyrábět v ČKD (kulaté - jakešovo) jakými traťěmi jede a jak rychle...
04.07.2010 (15:15)  
zase se ukázala že kdyby ve stanicích zůstali výpravčí tak by to mělo své opodstatnění
Nepřijde vám poněkud drahý špás živit 365 dní v roce výpravčího, aby jednou za rok měl nějakou smysluplnou práci?
04.07.2010 (14:51)  
04.07.2010 (14:43)  
myslím si že o tom něco vím.táta dělal celí život na dráze a já tím docela žil.nezapomenu na případ kdy volali dispečera že mají kolej plnou sněhu tak jim poradil at jezdí po nesprávne-upozornuji že trat přes Ramzovou byla a je stále jednokolejná
04.07.2010 (14:25)  
kdyby o tom rozhodovali ti kdo jsou u toho tak by to asi fungovalo

Bingo. Takhle to pak dopadá tak, že když před pár lety byla výluka mezi Kolínem a Velimí a jezdilo se po jedné koleji, tak jsme ve Velimi 30 minut čekali na protijedoucí SC z Ostravy. Několikrát. Za tu dobu by ten rychlík byl skoro v Pardubicích. Ono když to řídí nějaká managor dispečer z České Třebové, tak to ani jinak dopadnout nemůže. Otřes, fakt to nepochopím.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko