..: V Ústí nad Labem vykolejil CityElefant 471.005 :..

Nehoda 471.005, Ústí nad Labem , 28. 6. 2010, foto: Faigja Ústí nad Labem (aktualizováno 1.30) — Dnes v 16.47 hodin vykolejil ve stanici Ústí nad Labem jih osobní vlak 2316 jedoucí z Prahy Masarykova nádraží do Ústí nad Labem hl.n. Podle již potvrzených informací při nehodě zemřel strojvedoucí vlaku a bylo zraněno 11 cestujících. Čelní řídící vůz 971.005 (jednotka jela v řazení 971.005 + 071.005 + 471.005) je zcela zdemolován, část vlaku se při nehodě převrátila na bok a poškodila čtyři sloupy trolejového vedení. Na místě zasahují záchranáři, kteří dočasně uzavřeli i silnici na Prahu. Podvozek řídícího vozu se zastavil daleko před soupravou. Osobní vlaky jsou nahrazeny autobusy, dálkové vlaky byly vedeny po odklonové trase přes Lysou nad Labem, Mělník a Ústí nad Labem-Střekov. Od 19 hodin se pracuje na odklizení následků nehody tak, aby byla alespoň jedna z traťových kolejí průjezdná v nezávislé trakci. To se krátce po půlnoci podařilo, vlak EN 477 Metropol jel již ve své pravidelné trase, byť s 1,5hodinovým zpožděním. Předběžně také byla vyčíslena škoda na trati ve výši 15 miliónů korun a na vlaku 50 miliónů korun. Dle prvotního prozkoumání záznamových zařízení z vlaku i ze zabezpečovacího zařízení ve stanici, měl vlak povolenu maximální rychlost 50 km/h, v okamžiku nehody se však pohyboval rychlostí 108 km/h.

Nehoda 471.005, Ústí nad Labem , 28. 6. 2010, foto: Faigja Nehoda 471.005, Ústí nad Labem , 28. 6. 2010, foto: Faigja Nehoda 471.005, Ústí nad Labem , 28. 6. 2010, foto: Faigja Nehoda 471.005, Ústí nad Labem , 28. 6. 2010, foto: Faigja Nehoda 471.005, Ústí nad Labem , 28. 6. 2010, foto: Faigja

Okolnosti nehody se vyšetřují, další průběh mimořádné události sledujeme.

Zdroj: Drážní inspekce, iDnes.cz, Novinky.cz; foto: Faigja


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 28.6.2010 (18:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Ústecký


  1 ... 16 17 18 19 20      Zpráv na stránku:   
28.06.2010 (19:19)  
Ale kdeže, problém není v řídicím voze, nýbrž (zřejmě) v rychlosti jízdy do odbočky. Jestli někde někdo šetřil, tak ten, kdo osadil jen padesátkové výměny. ;) Ale na hádání je pozdě.
registrovaný uživatel Micke 
28.06.2010 (19:16)  
Teď jsem viděl fotky, já myslel, že nová jednotka má větší výdrž, vždyť ot vypadá jako by to bylo z papíru...
28.06.2010 (19:14)  
M 474 003: Kdyby lidi jezdili koňským dostavníkem, taky se to nemuselo stát. Oni radní kdysi věděli, proč ve svém městě nechtějí železnici.
28.06.2010 (19:12)  
Bylo by vhodné je otáčet na točně, kdyby jela elektrickým vozem dopředu tak se to nemuselo stát. Tohle byla časovaná bomba, bývalí mocipáni na ČSD věděli dobře proč zavrhovali řídící vozy.
28.06.2010 (18:59)  
nechci začínat se spekulacemi o příčinách, ale vzhledem k tomu že první vagon vypadl už před přejezdem, takže na výhybce, vidím to na vysokou rychlost do odbočky... Běžně jezdí souprava po druhé traťové koleji až na hlavní, dnes to měl postavené do odbočky.... Upřímnou soustrast rodině strojvedoucího.
28.06.2010 (18:45)  
Houby zábradlí, rozpáral se o tu bránu TV a opěrnou zeď. Tělo strojvedoucího je prý uvězněno ve strojovně.
28.06.2010 (18:36)  
Bohužel to vzal přesně stanovištěm do zábradlí. Na Elefantech je stanoviště do U, zábradlí šlo přesně do prostřed okna. Přežití by byl zázrak... :(

Upřímnou soustrast pozůstalým
registrovaný uživatel Stefinjo  mail  
28.06.2010 (18:29)  
No bohužiaľ že rušňovodič to neprežil - kabína je na cucky :-(
  1 ... 16 17 18 19 20      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko