..: Další nabídky ČD Promo :..

Dva CityElefanty v Šumperku, foto: Maschinenfuhrer Šumperk/Chomutov — Podobně jako obyvatelé Milovic letos v březnu a Havířova o měsíc později, budou mít lidé žijící v Šumperku a severních Čechách koncem května šanci využít pro své cesty zvýhodněné akviziční jízdné z nabídky ČD Promo. Možnost levně cestovat na trase Šumperk - Olomouc dostanou cestující v úterý 25. května. V tento den se bude ve stanici Šumperk prodávat zpáteční lístek do Olomouce za cenu 10 Kč. Cestující budou moci při své cestě využít nově elektrifikovanou trať, jejíž slavnostní otevření proběhlo před několika týdny. Lidé se tak mohou do Olomouce svézt pro tento kraj netypickým vozidlem řady 471 CityElefant, jež na tuto trať ČD nasazují v těchto dnech v rámci své pojízdné prezentace. O dva dny později se zvýhodněného cestování dočkají i Severočeši. Ve čtvrtek 27. května si budou moci zakoupit jízdenku za 1 Kč z/do stanic Kadaň, Chomutov a Jirkov. V obou případech se jedná o zpáteční jízdenku, platí pouze tento určený den a její předprodej není možný.

Zdroj: České dráhy


R 929 Bradlo | 23.5.2010 (16:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Tarify

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Sim 
24.05.2010 (15:21)  
Me v souvislosti s propagaci CD naprosto dostalo, kdyz jsem v Olomouci zahledl (lepe receno prerazil se o nej, protoze ho nekdo sikovne postavil tak, aby branil pruchodu) stojan s reklamou "Nase vlaky" ... o co jde se muze kazdy presvedcit na www.nasevlaky.cz ...

Docela by me zajimalo, jestli neco takoveho nenaplnuje podstatu klamave reklamy. Minimalne to ale pusobi jako vysmech cestujicicim i objednavatelum dopravy - proste "nase vlaky" jsou super... ale u vas nejezdi a jezdit nebudou!

Mimochodem, dokaze mi nekdo vysvetlit, pred cim "nase vlaky" maji prednost? Pred auty? Srnkami? Sebevrahy?

Dale je velmi potesujici zprava, ze diky "Faustove" desetiletemu upisu si muzou drahy poridit cele tri nove vlaky na cely kraj :-D ... a korunu tomu nasadi hlaska, ze navazuji na ostatni spoje... kez by navazovaly aspon samy na sebe (viz cekani po elektrifikaci trate ze Zabrehu).

Jo a jeste neco... velmi alibisticky je udelana anketa - nelze hlasovat pro vic moznosti ... pritom (s vyjimkou prvni) jsem uz narazil na problem uz vsech:
Přestupy a návaznosti spojů
Cena jízdného
Dodržování jízdních řádů
Komfort cestování
24.05.2010 (15:20)  
TTrain: smysl nasazení takovéto jednotky je všude tam, kde jezdí lokomotiva + 4 Bdt (a v okolí brna se jezdí se 6 ti Bdmtee, takže by nestačil) a souprava jezdí zaplněná.
PS: Opravdu si myslíte, že většina obyvatel ČR žije v Praze?
MS kraj má stejný počet obyvatel jako Praha. A pokud připočtu k Praze středočeský kraj, tak mi vyjde 2x tolik lidí na 2x tak velkém území. Praha + St.č. kraj - 216 obyvatel/km2 a MS kraj 230 obyvatel/km2. Také mohu napsat že MS kraj má 1,247 mil. obyvatel a Praha o 2000 obyvatel víc - 1,249. Ona totiž ČR má 10,5 miliónu obyvatel, takže těch zbylých 9,25 miliónu obyvatel musí žít někdě jinde, když nejsou v Praze.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
24.05.2010 (6:45)  
Ešus sice není žádnej výkřik techniky, ale z toho, co se prohání po českých kolejích je hodně vpředu. Smysl pravidelného nasazení jinde, než v okolí Phy mi trochu uniká. Ale třeba se ČD hodlají prezentovat i na venkově jako slušná firma.
23.05.2010 (21:11)  
Miroslav Zikmund: Zajímavé, ale trať na Dobříš zrovna asi není nejlepším příkladem "S-Bahnu". Její význam je cokoliv jiného než spojovat Prahu s Dobříší (na to jsou autobusy, jedoucí každých 15-20 minut po rychlostní silnici). A to že v Praze byl vždycky velký exodus v Braníku, souviselo také s tím, že pro mnoho lidí pořád lepší než Vršovice, kde ty vlaky končily (až někdy kolem roku 1995 se konečně přišlo na to, že je možné aspoň něco vozit až na hlavák - třebaže se to přece nikdy předtím nedělalo - a u příslušných spojů se na odjezdových tabulích tato super výsada značila písmenkem W - jako Wilsoňák).
23.05.2010 (20:50)  
Miroslav Zikmund: No já ty vlaky vídám většinou přímo ve štatlu. Jak jsem říkal, spíše tedy asi mimo nejsilnější časy... V tom ale nebylo jádro mého sdělení a nakonec Brno a Ostravu jsem uznal. Ale to je jedno a nejsem zas tak blbej, aby se na mě muselo s takovými "pohádkami".
23.05.2010 (20:32)  
doomlukas : asi tak před 20 lety byl Václav Klaus, v té době ministr financí ČSFR vezen z nějaké akce autem po silnici vedoucí před Dobříš. A co čert nechtěl, zrovna jel vláček a auto pana ministra zůstalo stát před závorami.
Pan ministr nespinkal, ale pozorně počítal cestující ve vlaku ... a pak se podělil o svůj poznatek s médii ... Byl velmi nespokojen, jak málo lidí jelo ve vlaku ... a zda ten vlak není tak trochu jaksi zbytečný ...

Ctihodný pan Klaus "objevil" Ameriku... Na Dobříš jezdilo "málo" cestujících i v době, kdy sedm klasiček model "Rybák" (v pátek odpoledne, soboty, neděle deset) jezdilo z Braníka přeplněných ... Jenže ti "zločinní" cestující vystupovali po cestě (Mokrá Vrata, Stará Huť) a nechtěli jet až na Dobříš ...
Podobně při cestě zpět odjel vlak s minimem cestujících, v Braníce bylo ovšem plno ... do Vršovic pak jelo lidí zase poněkud méně....takže pan Klaus by byl zase nespokojen...

Takže asi tam podobně vypadají ta vaše zjištění, jak jezdí vlaky "nedostatečně obsazené" kolem "štadtlu"....
23.05.2010 (19:48)  
Aha, tak část výtek beru zpět, jako obvykle na ceskedrahy.cz je úplně jiný typ informace než na cd.cz. Dejme tomu, že tisková zpráva smysl akce ozřejmuje - ale proč to není proboha na webu, kam primárně jde ten, kdo hodlá použít osobní dopravu ČD, tedy cd.cz?
23.05.2010 (19:44)  
Jo "promo", aha, už jsem se lekl:-)). Taky by mě ale zajímal smysl akce - jako že nalákám jízdou v ešusu lidi na pravidelné cestování starými panťáky a soupravami z Bt? Nebo co vlastně "promují"? Po důkladném zamyšlení docházím k závěru, že přímé spojení Šumperk-Olomouc, ale článek na webu ČD to vůbec nezmiňuje a z této zprávy se to dá jen nepřímo odvodit. To by mě zajímalo, kolik lidí je zaměstnáno na marketingovém oddělení ČD (nebo jak se jmenuje ta srandovní skupina kolem Ondrůje), protože výstupy, které produkují, fakt stojí za to.
Nebo je chyba na mé straně a něco podstatného mi uniklo?
registrovaný uživatel Pivo  mail  
23.05.2010 (18:52)  
pěkná fotka těch slonů:)
23.05.2010 (18:28)  
doomlukas: Ještě dodám, že z pohledu cestujícího jsou mi nejsympatičtější nejstarší kusy ešusů.... v novějších kusech mi chybí vypínače osvětlení. Ve starém si můžu pěkně rozhodnout, jestli schci světlo, nebo ne.

Ty vypínače byly pouze v prvních dvou prototypech a to ještě 471 002 byla dvouvozová, takže když na tohle narazíš, tak můžeš hovořit opravdu o štěstí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko