..: Liverpool se chystá na nová pendolina, Alstom otevřel nové depo :..

Údržba jednotky řady 390 Pendolino společnosti Virgin Trains, foto: Alstom Liverpool — Liverpoolský primátor Mike Storey dne 12. května slavnostně otevřel nově postavené servisní depo Edge Hill, vybudované mezinárodním koncernem Alstom v rámci závazku na údržbu jednotek Pendolino britského dopravce Virgin Trains. Dvoukolejná hala s délkou 300 metrů pojme dvě 11vozové soupravy a je vybavena zařízením pro kompletní údržbu tamní řady 390. Stavbu v hodnotě 15 milionů liber (450 milionů korun) přitom financoval britský správce infrastruktury Network Rail v rámci kompenzace za soupravu zničenou při vykolejení v únoru 2007. Nové depo spravuje dceřiná společnost Alstomu West Coast Traincare, která v něm bude kromě pravidelného provozního ošetření provádět i větší technické úpravy vlaků Virgin Trains. Mezi ty patří zejména plánované prodloužení 31 souprav z 9 na 11 vozů s pomocí nových vložených vozů, které v současnosti vyrábí závod Alstom Savigliano. Svou maximální kapacitu by mělo depo Edge Hill dosáhnout v roce 2012, kdy současnou flotilu 52 jednotek Pendolino doplní čtyři nové 11-vozové soupravy stejné řady.

Zdroj: Railway Gazette, Virgin Trains


Dominik Jaroš | 16.5.2010 (8:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu Spojené království


registrovaný užívateľ M 
17.05.2010 (16:20)  
Co je vyhodnejsi - koupit si barak nebo pronajmout byt? Pripad od pripadu. A zhruba to chtel rict J.K.
Pro RegioJet pak nemaji zadny vyznam vypocty ani Virginu, ani nejake Bahn. Financni plan investice je proste slozitejsi nez vedet, ze "v sest mam byt na sichte". Tedy pokud jste vyvozeni zaveru tyce...
17.05.2010 (9:58)  
Ad Juraj Kováč:takže-Velká británie a Střední Evropa nejsou,ani z hlediska železnic,identické. Jediné,co je společné,je rozchod kolejnic.
17.05.2010 (9:56)  
To Petr Šimral:A komu tedy to depo v Neumarktu patřilo(patří)?Já sice na otevření nebyl,ale to depo jsem navštívil a propisku s nápisem Vogtlandbahn,kterou mi tam dal ing.Franke,mám dodnes. A v Reichenbachu byl Vogtlandbahn v nájmu,ale pronajaté od DB měl jen budovy a pozemky,aspoň takhle jsem tam byl informován.
registrovaný užívateľ Petr Šimral  mail  
17.05.2010 (5:30)  
Proto také ví,že Vogtlandbahn si postavila svoje depo na,,zelené louce" u Neumarktu v Sasku. Asi si spočítali,co je levnější.

Až na to pane Vousáč, že to nikdy nepatřilo Vogtlandbahnu.

A před postavením depa v Neumarku se to páchalo v depu v Reichenbachu.
Mimo jiné, slavnostního otevření depa v Neumarku jsem se zúčastnil.
17.05.2010 (1:01)  
Vousáč: no a Virgin Train a X ďalších si zase spočítalo niečo iné. Takže?
16.05.2010 (20:56)  
Pochybovači to ví.Proto také ví,že Vogtlandbahn si postavila svoje depo na,,zelené louce" u Neumarktu v Sasku. Asi si spočítali,co je levnější.
registrovaný užívateľ PepaN 
16.05.2010 (17:25)  
Jugy
souhlasím s Tebou. Ono totiž ti pochybovači asi neví že v západní Evropě je vše jinak. Panu Jančurovi držím palce přece jen trocha konkurence neuškodí.
registrovaný užívateľ Jugy  mail  
16.05.2010 (16:05)  
Jak vidět, dopravce si na opravu a údržbu vozidel žádné depo pořizovat nemusí, pokud mu tyto služby zajistí výrobce nebo pronajímatel vozidla. Odpověď pro všechny ty pochybovače, že "Jančura nemá žádné depo..."
16.05.2010 (11:53)  
Jožko: Ono hlavně při nákupu našich Pendolin už byla na světě další generace. Zrovna koukám na fotku Pendolina SŽ a pantografickými sběrači :-)
registrovaný užívateľ PepaN 
16.05.2010 (11:45)  
No a pak že Pendolina jsou špatná. Tady je koukám používají ve velkém množstvi. I když to asi bude lepší typ než u nás. Je škoda jak to u nás s Pendolinama dopadlo. Přeci jen na obloukovatých tratích něco naženou.

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko