Praha/Děčín — Mediální kampaň podpořenou reálným provozem vlakových spojů představí dopravce RegioJet, dceřiná společnost Student Agency Radima Jančury. Začne tento čtvrtek v Praze a o den později se přesune do Děčína, čímž započne „turné“ prezentačních jízd s jízdným v symbolické výši. Zveřejněny jsou změněné jízdní řády pro vlaky, které po dva pracovní týdny budou vypravovány mezi Litvínovem a Ústím nad Labem. Přeprava vozidel do Prahy a prezentační jízdy tento čtvrtek a pátek však budou rovněž otevřeny pro veřejnost, přičemž nasazena zde bude dvojice motorových jednotek Siemens Desiro Classic. Provozní ředitel RegioJetu Jan Paroubek potvrdil, že do Děčína budou od pronajímatele přivezeny právě dnes.
První prezentační jízda se uskuteční tento čtvrtek, 22. dubna, kdy se dvoudílná souprava jednotek Desiro vydá z Děčína do Prahy a později zpět. Tisková konference bude uspořádána přímo ve vlaku mezi Prahou a Kralupy nad Vltavou. V pátek 23. dubna pojedou dva páry vlaků mezi Děčínem a Ústí nad Labem. Všechny jízdy jsou veřejné. Jízdní řád s laskavým svolením firmy RegioJet zveřejňujeme.
Vlaky 22. dubna 2010:
Stanice | R 1. nsl. 777 | R 1. nsl. 774 | R 1. nsl. 775 | R 1. nsl. 776 |
---|---|---|---|---|
Děčín hl.n. | 8.43 | — | — | 15.15 |
Ústí nad Labem hl.n. | 8.58 – 9.00 | — | — | 14.53 – 14.55 |
Lovosice | 9.15 – 9.16 | — | — | 14.35 – 14.36 |
Kralupy nad Vltavou | 9.55 – 10.01 | 11.33 | 12.03 | 13.31 – 13.33 |
Praha–Holešovice | 10.20 – 10.22 | 11.08 – 11.10 | 12.24 – 12.26 | 13.08 – 13.10 |
Praha hl.n. | 10.32 | 11.00 | 12.36 | 13.00 |
Vlaky 23. dubna 2010:
Stanice | R 1. nsl. 6805 R 1. nsl. 6804 | R 1. nsl. 6841 R 1. nsl. 6840 | R 1. nsl. 6807 R 1. nsl. 6806 | R 1. nsl. 6843 R 1. nsl. 6842 |
---|---|---|---|---|
Děčín hl.n. | 9.00 | 11.16 | 11.45 | 14.44 |
Ústí nad Labem hl.n. | 9.23 – 9.25 | 10.50 – 10.52 | 12.08 – 12.10 | 14.18 – 14.20 |
Ústí nad Labem západ | 9.27 | 10.48 | 12.12 | 14.16 |
Podle sdělení společnosti navíc došlo ke změně jízdních řádů linky Litvínov – Ústí nad Labem z provozních důvodů Správy železniční dopravní cesty. Zveřejněn je aktualizovaný jízdní řád.
Zdroj: RegioJet
BTW: "Vtipne" je, kdyz sem docetl, ze do vysokorychlostnich jednotek Thalys chteji davat net s pomoci satelitniho spojeni :-D No jasne, proc se za uchem skrabat rukou, kdyz to jde i nasadou kostete, ze ?
Jestli už to tam je dýl, tak se omlouvám
Každopádně jsem velmi zvědav zda-li Regio Jet bude službu internetu na svých reklamních jízdách poskytovat a kdyžtak v jaké kvalitě.
Jde o prenos dat po vodicich elektricke trakce. Bezne to lze pouzivat (a je pouzivano) na 22kV linkach a myslim, ze na 3kV by to stalo za vyzkouseni, stejna jako 25kV.
CDT ma v stavbach kolem trati, technologii schopnout prenaset hromady dat (optiku) - to se vsadim o co chcete. A nasledne jde jen o to ve vhodnych intervalech (treba co menirna, pripadne s meziopakovaci) nainstalovat prevodniky optika-trakcni vedeni (velmi jednoduse receno) a pri nejmensim jednotky ci desitky megabitu za sekundu ve vlaku budou realne. ALE - toliko teorie.
Sorry, za OT, ale nemohl sem si pomoci.
RJ snad tento vikend stihnu - jinak se tu budu tesit na report :-) A lidi tam bude mraky :-D si myslim ...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.