..: Bratr vlaku Jadran vyjede v létě :..

Jadran, Odb.Lučební, foto: Duhy Praha/Varšava — V letních měsících se mohou cestující svést opět autovlakem k moři. Po zrušení Jadranu v jízdním řádě 2009/2010 České dráhy přinesly zajímavou novinku. Autovlakem k moři chtějí pečovat o své zákazníky i nadále a tak připravily zajímavý projekt – R 1402/1403 Baltikan. Tento autovlak bude jezdit k Baltskému moři od 23. 6. 2010 do 5. 9. 2010 každý den. Vyjíždět bude ve večerních hodinách z Prahy hl.n. a končit bude v oblíbeném letovisku Kołobrzeg. Nutno podotknout, že přes polské území pojede Baltikan jako osobní vlak 14566/14567. České dráhy se totiž snaží snížit náklady a uzavřely s PKP dohodu, jež bude mít pro jízdu vlaku toto „omezení“. Ušetřené peníze chtějí dráhy použít na revitalizaci vozů pro rychlíkovou dopravu. Vlak bude sestaven z lůžkových a lehátkových vozů, jejichž servis poskytuje firma JLV, a vozů k sezení 2. třídy. Řazení vlaku naleznou zájemci již v nebližších dnech na portále ŽelPage. Nakládka a vykládka vozidel bude probíhat pouze v Praze a Kołobrzegu.

Zdroj: Kachnafax, Agencja dzika kaczka


TaurusT | 1.4.2010 (16:00)
Ostatní: TwitterLinkuj.cz!Jaggni to!Google Bookmarksvybrali.sme.skDalší služby
Related newsopen/close

More on Fikce a vtipy

More from Polsko


22.06.2010 (14:52)  
chtel bych se zeptat kdy bude jezdit baltikan v jizdnim radu neni napsan ani po 2 zmene jizdniho radu dekuji!!
Registered user JB 
03.04.2010 (18:14)  
A kromě toho: šotouš, kterému je to určeno, přece ví, že R1402 je číslo rychlíku Jeseník - Zábřeh, vedeného vozem 831.
Registered user RadoB 
01.04.2010 (23:01)  
Väčšiu "serióznosť" by táto správa mala, keby autor dodržal poľské špecifiká pri číslovaní vlakov. Prvá číslica určuje počiatočný región a druhá cieľový (aj keď ďalšie podrobnosti nie sú mi známe), teda správne číslovanie páru vlakov tam a späť by bolo 14566/41566... ale inak ako kačica je to dobrý nápad. Možno by stálo za to spraviť kačicu aj o letnom vláčiku k "magorskému" BAlatonu...
01.04.2010 (17:35)  
Sice je to apríl a takový vlak by asi ekonomicky propadl, ale když jsem to začínal číst, napadlo mě že proč ne, svezl bych se rád (za rozumných tarifních a cestovních podmínek). Bohužel Balt už Čechy dávno netáhne, už ani FIPkaři do Sopot na dovolenou nejezdí.
01.04.2010 (17:07)  
Josef Petrák
Do dalšího silvestra?? To snad ne ?!
Bohužel je to jako v realitě...
(tak alespoň vydejte další sadu screenů, prosím)
01.04.2010 (16:43)  
Ano a budou v něm použity vozy AB,B,Bc a WL do roku výroby 1973 s dynamem, a bude nutno přestavět kontaktní regulátor buzení aby dobíjely i pod 40 km/h, to už jsme tu měli před lety na vlaku 252/253 v roce 1982. Vozy záhadně nedobíjely a pak se přišlo na to, že na polském území jedou tak pomalu, že nesepne regulátor buzení. U aut proběhne výměna podvozků, asi jako v Čierné nad Tisou, tak aby mohly jet po kolejích, tažené za vlakem a v případě poruchy lokomotivy se použije jejich trakční soustrojí.
01.04.2010 (16:39)  
Jirko, budeš si muset počkat. Podle neofic. informací se zdržela implementace na majoritní platformy Sun OpenSolaris, Ubuntu Linux a iPhone OS, takže se uvedení odkládá. Vypustit na trh podporu jen pro minoritní systémy Microsoft Windows 7 a Mac OS X 10.6 nemá podle výrobce cenu.
01.04.2010 (16:31)  
No, čekám, kdy se tu objeví něco o tom Adobe Shotoshop - jak jste inzerovali na Silvestra. Vím, je to fikce, ale chtělo by to pokračovat...

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2019 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko