..: Srážka vlaku s kamionem v Kolíně :..

Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce Kolín — Dnes ve 4.20 hodin došlo v Kolíně ke srážce motorového vlaku Os 22200 s kamionem převážejícím nové automobily. Nehoda se stala na křížení silnice I. třídy Kolín - Kutná Hora a trati 014 Kolín - Ledečko, přejezd je zde zabezpečen světelnou signalizací bez závor. Při nehodě se lehce zranil pouze dvaašedesátiletý řidič kamionu, který je i pravděpodobným viníkem nehody. Dle informací policie řidič objel sypač údržby silnic a jiný kamion čekající před fungující světelnou signalizací a vjel na přejezd v okamžiku, kdy tudy projížděl první ranní vlak. Po střetu vykolejil motorový vůz 810.616-3, který skončil na chodníku kolmo k trati, a řídicí vůz regionovy 914.080-7. Kamion byl odhozen směrem do trati - viz přiložené fotografie a situační mapka. Způsobená škoda je vysoká, na vlaku byla odhadnuta na 3 miliony korun, na kamionu 500 tisíc a na nákladu, který tvořily nové automobily, další 2 miliony korun. Na celé trati je zavedena náhradní autobusová doprava, která však z důvodu zavátých silnic i tratě jezdí pouze v úseku Kolín - Uhlířské Janovice a zpět.

Zdroj: DIČR

Fotografie z místa nehody

Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce Srážka vlaku s kamionem v Kolíně, foto: Drážní inspekce

Situační mapka místa


Zobrazit místo na větší mapě

Nick Poslat mail autorovi | 29.1.2010 (11:57)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Středočeský


  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel aron 
30.01.2010 (9:30)  
Jiri Prusa:Jak rikate spravne, tak krize prejezd oznacuji ale nikoliv zabezpecuji at si kdo chce co chce rika a klidne at cituje vselijaky zakony. Kriz nam rika jak se mame na tomto prejezdu chovat, ale nezabrani tam blbcum vjet pred vlak tudiz ho nezabezpecuje. Tak jako cervena na semaforu nam rika ze mame stat a cekat na zelenou, ale blbcovi tam na tu cervanou nezabrani vjet. Tim nechci rikat aby se na krizovatky davali zavory. Mluvil sem vseobecne a ne tady o tomto konkretnim prejezdu, ktery je oznacen svetli a stejne tam blbec vjel
30.01.2010 (9:16)  
AD aron a co taková křižovatka bez značek(přednost zprava jedoucích vozidel) je vlastně vůbec křižovatka když tam není žádná značka? Prostě kříže na přejezdu označují přejezd a tím ho zabezpečují,protože ho výrazně označují(vzdálenostní upozorňovadla).
AD závory na tento přejezd: tetno přejezd je velmi freventovaný(z pohledu silnice) větší část dne se zde jezdí v koloně.Instalovat závory, za prvé prodlouží předzváněcí dobu o sklopení závor a hlavně kvůli odbočce silnice(severní směrem) budou závory až v křižovatce takže vozidlo jedoucí z "boku" bude muset vždycky vjet až na přejezd aby dalo přenost vozizidlům na hlavní silnici,pro zachování bezpečnostik opuštění přejezdu další výrazné prodloužení předzváněcí doby.
registrovaný uživatel aron 
30.01.2010 (7:53)  
Suchar:Papirove se tam nesmyslne radit muzou, ale fyzicky zabezpaceny proste nejsou, jsou proste jenom oznaceny a vykladat po nehode ze prejezd je zabezpecen vystraznymi krizi je jen alibismus. Tim nechci rict, ze kdyz tam nekdo vjede primo pred vlak, ze to neni jeho chyba.
registrovaný uživatel Suchar 
30.01.2010 (7:48)  
aron: I přejezdy, kde jsou pouze výstražné kříže, se řadí mezi zabezpečené! Kde máte definici pojmu "(ne)chráněný přejezd"?
registrovaný uživatel aron 
30.01.2010 (6:48)  
Vojtik:Chraneny prejezd je pouze ten, ktery je fyzicky zabezpecen, to znamena se zavorami. A o zabezpeceni vystraznymi krizi nemuze byt ani rec, to je pouze oznaceni prejezdu, to je jako by sis dal na otevrenou banku pres noc ceduli ZAKAZ KRADENI PENEZ a oni by ti ji vykradli a ty by ses ohanel zes ji mel zabezpecenou zakazovou ceduli.
registrovaný uživatel RadoB 
30.01.2010 (2:36)  
Kto tú škodu zaplatí - asi ako obvykle miesto gumokolesárskych debilkov český daňový poplatník. A že cestná doprava nie je dotovaná - prd makový. Ešte viac sa do nej cpe peňazí, ako do železníc, len to nikde nevidno.
registrovaný uživatel vojtik 
29.01.2010 (22:34)  
Každý přejezd je chráněný. Buď závorami, nebo jen světly. A když ani jedním, tak je pořád chráněný dopravní značkou "výstražný kříž".
registrovaný uživatel Snickers  mail  
29.01.2010 (21:46)  
JJJarda: Já měl pocit že chráněný přejezd je jenom ten na kterém je bílé světlo a tudíž povolená rychlost 50Km/h cituju: Jízdu silničních vozidel přes železniční přejezd upravuje § 28 a 29 Zákona o silničním provozu. Tento zákon a jeho prováděcí vyhláška č. 30/2001 Sb. také stanoví způsob označení přejezdu na pozemní komunikaci. Na železničním přejezdu a 50 m před ním je maximální povolená rychlost 30 km/h (bliká-li bílé světlo přejezdové signalizace, pak je maximální povolená rychlost 50 km/h).
29.01.2010 (21:14)  
Petr Budvar: CHRÁNĚNÝ železniční přejezd je ten, kde jsou závory. NECHRÁNĚNÝ je buď jen s kříži, nebo i se světly ale BEZ ZÁVOR. O mizerné kvalitě reportáže však nepochybuji, vypovídá o ni i vizualizece nehody - na nově bylo ukázáno řazení 810 + 2x B...takže jako obvykle kvalita 5*
registrovaný uživatel Dusanh 
29.01.2010 (20:26)  
Takže by to chtělo aktualizaci nadpisu minulého článku na hlavní straně ;-)
  1 2 3 4 5 6 7      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko