Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Březno u Chomutova - V pondělí 15.11. ráno se propadla část stropní části v nově budovaném tunelu na přeložce trati Chomutov - Březno u Chomutova. Naštěstí nehoda se obešla bez zranění. Také škody jsou dle Metrostavu, zhotovitele stavby, minimální.
Jedná se již o druhý zával v tomto tunelu, k prvnímu došlo v květnu roku 2003. Loňská nehoda zapříčinila přerušení prací na přeložce trati a posunutí termínu dokončení o dva roky na květen 2006. Stavbu financují Severočeské doly, které po otevření přeložky zaberou lokalitu v místech současné tratě. Zvýšené náklady související s nehodami a hlubším geologickém zkoumání by neměly hradit SD, ale měly by je vyřešit pojistné smlouvy zhotovitele. Tunel, jehož celková délka činí 1,75 km, je hotov asi ze 2/3.
Jedná se již o druhý zával v tomto tunelu, k prvnímu došlo v květnu roku 2003. Loňská nehoda zapříčinila přerušení prací na přeložce trati a posunutí termínu dokončení o dva roky na květen 2006. Stavbu financují Severočeské doly, které po otevření přeložky zaberou lokalitu v místech současné tratě. Zvýšené náklady související s nehodami a hlubším geologickém zkoumání by neměly hradit SD, ale měly by je vyřešit pojistné smlouvy zhotovitele. Tunel, jehož celková délka činí 1,75 km, je hotov asi ze 2/3.
JRtrain | 18.11.2004 (21:10)
Zusammenhängende Nachrichten
Pavel
11.05.2005 (19:25)
Zdravim, teď jsem od tam tuď přijel z exkurze. Tunel má tu nevýhodu, že tam je špatná zemina a maximální výška zeminy nad tunelem je 27m a tudíž chybí přirozená pevnost tunelu
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster
Info
informacni okenko