..: Ranní kolaps dopravy na koridoru :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MGPraha-Běchovice - Úvaly — dosud nerekonstruovaný úsek Praha-Běchovice - Úvaly trati 011, po které je provozována linka S1 a která přivádí do Prahy dálkovou dopravu od Brna a Ostravy, je mimo provoz. Při průjezdu rychlíku R 705 Galán (Praha hl.n – Luhačovice) došlo k poškození trolejového vedení. Osobní vlaky od Kolína jsou ukončeny v Úvalech s kyvadlovou autobusovou dopravou na metro linky B do stanice Černý most, dálkové vlaky jsou odkloněny po trati 231 přes Nymburk a Lysou nad Labem se zpožděním 30-60 minut. Mezi Masarykovým nádražím a Běchovicemi je veden kyvadlový vlak s autobusem do Úval. Plánovaný konec mimořádnosti je v poledne.

Další informace: Omezení provozu ČD, Babitron

Aktualizace v 10:26

Oprava trakčního vedení nad všemi třemi traťovými kolejemi je dokončena. Provoz vlaků dálkové dopravy je od 09:45 hod. veden již bez odklonu po plánované trati. Provoz regionální dopravy na úseku Praha Masarykovo nádraží - Praha-Běchovice - Úvaly a zpět bez náhradní autobusové dopravy byl obnoven.


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 7.9.2009 (9:55)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Praha ČR Středočeský


  1 2      Zpráv na stránku:   
09.09.2009 (13:55)  
Nebyla poškozena trolej,ale nevydžel izolátor.
AD Miroslav Zikmund za poslední dva roky by spojka Holešovice - Vysočany měla nějaký význam cca 30 hodin (a to jsem velký optimista) od nového GVD pojede většina osobní dopravy z Holešovic na hlavní nádraží (výjimka bude linka S41 do Libně) tudíž význam spojky bude nula,zejména když pro nákladní dopravu je tu používaná varianta přes Bubny.
registrovaný uživatel Mexicannos  mail  
09.09.2009 (11:15)  
Jenom technická: Panťák který projížděl o něco dříve, měl problémy se smetákem v těchto místech, dojel na Masarykovo n. a musel měnit soupravu, takže trojvedoucí si myslí, že mu to "tak nějak" načal.
09.09.2009 (11:08)  
Nezdá se vám, že těch stržených trolejí je poslední dobou nějak hodně? Proč asi? Je to schátralostí jednotlivých dílů, nebo to dělají polopantografy? Kdysi dávno jsem koukal proti směru jízdy na lokomotivu s polopantografem, jedoucí do odbočky a když jsem viděl, jak ta konstrukce v těch drátech cvičí, tak se skoro divím, že je tohohle nadělení tak málo.
09.09.2009 (10:24)  
Dočkáme se někdy rekonstrukce dosud nerekonstruovaného úseku Praha-Běchovice - Úvaly? A co tunely Bezpráví? Jsou nějaké novinky?
08.09.2009 (17:42)  
Jiří Průša : hlavně až budou jezdit rychlovlaky na letiště, tak by to byla na Negreláku zábava. Tak mne napadá, že úvrať v Libni je opravdu blbost. Vlak by mohl jet po vámi uvedené trase a cestující místo v Holešovicích mohli být vyměněni v Holešovicích zastávce, docházková vzdálenost do 10 minut, tamtéž se dá vyměnit lokomotiva.

infected.bass : Bolševikovi nepřipadalo více věcí důležitých, nejen v dopravě a taková spojka byla pro něj zcela nepodstatná. Kdyby se ovšem soudruzi usnesli na spojce, tak by tam spojka prostě byla.
07.09.2009 (18:51)  
Trať Vysočany - Holešovice už opravdu prakticky postrádá smysl nákladní doprava muže jet Bubeneč - Bubny - Sluncová - Balabenka - Vysočany a osobní doprava stejně bude jezdit přes hl.n.
07.09.2009 (18:33)  
m. zikmund: Jak ty říkáš, tak asi ani "Bolševikovi" nepřipadala důležitost této spojky. A proto není.

p.s. Tak by jim nad hlavou vedl viadukt?? Za prvé si nemyslím, že to je technicky možné v těchto místech, vzhledem k tomu, že to je v kopci, pokud se dobře pamatuji, protože nejdřív by se muselo nahoru nad baráky pak do díry a tunelem se spouštět dolu, a za druhé takovouhle hovadinu může napsat snad jen šotouš, bych tě hnal s viaduktem nad hlavou:-)
07.09.2009 (18:24)  
Proč zbourat ? Existuje něco jako viadukt .... Holt by jim vedl nad barákem most...

Hlavně je to otázka konkrétního trasování. Já jsem pouze konstatoval nejkratší trasu a možná velmi volně citoval odpověď na dotaz, proč se s takovou spojkou "kdysi" neuvažovalo. V době, kdy se dělala holešovická přeložka by si soudruh Bolševik s nějakými vilkami hlavu nedělal.
07.09.2009 (17:09)  
Otázkou je, zda ty baráky stejně časem nepůjdou dolů kvůli úpravám silnice. Cosi takového se tam snad výhledově konat má (ale možná výše, než by vedla tato spojka)...
07.09.2009 (16:44)  
m. zikmund: hele, že jsem tak smělej a kudy bys tu spojovací trať chtěl vést?? To by totiž znamenalo zbourat vilky v okolí Čuprovy ulice a postavit tunel asi, což mi přijde, jako dost velkej luxus, jen kvůli pár odklonum, to máš pravdu substrát tohle musí vydržet.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Bejelentkezés
 
 
  
 
   Regisztráció

© 2001 - 2024 ŽelPage - Felelősök


Info
informacni okenko