Otrokovice — Nepříznivé povětrnostní podmínky opět způsobily omezení provozu na české železniční síti. Tentokrát se obětí stala moravská tepna mezi Přerovem a Břeclaví, kudy projíždějí například přímé vlaky mezi Varšavou a Vídní. Podle informací našeho zpravodaje na místě došlo mezi Tlumačovem a Otrokovicemi k pádu vedení vysokého napětí na troleje. Trať je neprůjezdná v obou směrech, první vlak zde v motorové trakci projede nejdříve za 40 minut.
21:15 - Zatímco se provoz na trati pomalu uklidnil, drážní odborníci zahájili vyšetřování. Dle jeho předběžných závěrů mohla k nehodě přispět i nedaleká výluka. „Museli jsme kvůli stavebním pracím vypnout přeložku z Hulína, takže okolí bylo napájené z ostatních stanic. Došlo tedy k přetížení vodiče, který se přepálil,“ vysvětlil mluvčí energetické společnosti E.ON Vladimír Vácha.
14:10 — Poslední z vlaků zasažených první vlnou zpoždění, R 806, před malou chvílí vyrazil o 139 minut později směrem k Hulínu. V obou stanicích se začaly hromadit další vlaky, zpoždění však dosahuje hodnot kolem 30 minut.
13:26 — EC 103 Polonia dorazila do Otrokovic, po odpojení motorové lokomotivy bude dál pokračovat ve své trase.
13:05 — Z Otrokovic se k Hulínu vydal EC 104 Sobieski vedený lokomotivou 742.049 ČD Cargo. V současnosti se vlak nachází v Tlumačově, kde pravděpodobně dojde k odvěšení motorové lokomotivy, která se pak s EC 103 Polonia vrátí do Otrokovic. Dle našich odhadů bude tímto způsobem doprava organizována ještě několik následujících hodin.
12:50 — Z Hulína se na cestu k Otrokovicím vydal EC 103 Polonia. Vlak však zastavil v Tlumačově a čeká na další dění.
12:45 — Dle webu Českých drah problémy způsobuje požár v blízkosti trati. Dráhy tvrdí, že v místě by měla být průjezdná jedna kolej. Informace Želpage se ale liší. Náš zpravodaj nám prozradil, že za jednu hodinu neprojel mezi Hulínem a Otrokovicemi ani jeden vlak, ač je v místě dostatek lokomotiv nezávislé trakce, které by mohly vozbu zajistit.
12:30 — EC 104 Sobieski již více než hodinu stojí v Otrokovicích; jeho zpoždění se tak vyšplhalo na téměř 100 minut. Společnost mu dělají Ex 526 Mojmír, R 807 a Os 4209. V Hulíně čekají EC 103 Polonia, R 806, Os 4212 a Ex 529 Velehrad, který zde svou jízdu pravděpodobně mimořádně ukončí. Situaci zde navíc komplikuje jeden čekající nákladní vlak dopravce ČD Cargo.
ŽelPage má na místě zpravodaje; o aktuální situaci vás budeme informovat.
mouka: Vzhledem k tomu, že je mi 14, tak to musím nějak dokázat.
Nic proti článku, samozřejmě že je dobré informovat veřejnost, ale sledovat to na místě nějakým redaktorem, který celkem za dvě hodiny nevysledoval vůbec nic. No, podle mne to postrádá smysl. Na internetu jsou jiné zdroje, ze kterých se dozvím minimálně stejné informace jako zde, možná i o něco přesnější. No je to jen můj názor. A každopádně je mi jasné, že pro cestující z dotčených vlaků je zpoždění dosti nepříjemné.
Tak jak, už to tam jezdí? Nebo tam vlaky stále stojí?
Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.
- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.